Strona 25 z 32

: 19 gru 2011, o 22:09
autor: !markos
H na tej feldze nie moze byc inne niz czerwone. Hamulec jest na tyle wielki, ze nie trzeba go dodatkowo eksponowac kolorem. Panowie zamontowali slimy z jakas ciut grubsza tasma i wszystkie odwazniki sa juz przytarte, wiec sam rozumiesz :lol:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 19 gru 2011, o 22:42
autor: mr_luke
Spoko przecież nie będziemy Cię tu namawiać i przekonywać, że musisz wrócić do starego koloru. Jak wielokrotnie tu wszyscy powtarzają Tobie ma się podobać a jeśli chodzi o mnie to jak wczesniej napisane, podoba mi się :) Co do tego hamulca to racja jest wyeksponowany przez swoją wielkość ale miałem na myśli odróżnienie zasisków od tarczy jak to bywa w nieskopodłogowych pseudo-sportowych samochodach za sumy z 5 zerami :-P

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 gru 2011, o 08:30
autor: STELMI
jakie to polskie:
masz zielone - źle
masz szare - źle

Weź je pierd....ij na różowo, wszyscy będą zadowoleni :)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 gru 2011, o 11:16
autor: G4lu5
Mi kolor rolki się teraz podoba :oko: Ale wydaje mi się, że różowy byłby najlepszy :-D

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 gru 2011, o 13:50
autor: !markos
Jak bedzie mnie stac na jakis solidny bbk, to przemysle temat koloru. Na razie zaciski musza zostac a'la nowe, czyli po prostu srebrny ocynk.

Aktualnie na liscie modyfikacji nie znajduje sie nic poza przyrostem przebiegu w miare ulpywu czasu i strojenia do 1 bar na wiosne. Projekt moge uznac za zakonczony :)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 gru 2011, o 14:00
autor: przyciaga
!markos pisze: Projekt moge uznac za zakonczony :)
Eeeee niemozliwe. Na pewno jest jeszcze cos do zdłubania :D
Mnie sie osobiście bardzo podoba ten kolor felg :)2

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 gru 2011, o 15:14
autor: !markos
Samochod jest juz kompletny. Zrobilem w nim wszystko co chcialem, dotknalem praktycznie kazdej srubki.

Daloby sie tu zrobic jeszcze milion rzeczy, tylko, ze to juz nie ma sensu. Moooooze ktoregos pieknego dnia troche go w srodku wycisze i pozbede sie trzeszczenia i brzeczenia boczkow itp, ale musi mnie mocno najsc ochota na rozlozenie i ponowne zlozenie calego wnetrza, wiec prawdopodobienstwo, ze kiedykolwiek sie to stanie, jest bardzo znikome :P

A, przepraszam - musze jeszcze naprawic abs, bo nie dziala od kiedy komora czyszczona byla z wiazek..

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 gru 2011, o 20:20
autor: STELMI
no nad boczkami w drzwiach przydałoby się popracować ;)

: 20 gru 2011, o 22:51
autor: !markos
Po co? Drzwi dobrze sie zamykaja, a rzadko je ogladam jak sa otwarte.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 gru 2011, o 23:18
autor: pirat
a mi sie podoba! niech teraz jezdzi bezawaryjnie :)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 21 gru 2011, o 07:21
autor: -=m&m=-
teraz jest tak grzecznie i nie pasuje mi to do markosa :-P

: 30 gru 2011, o 13:23
autor: !markos
Obrazek

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 30 gru 2011, o 14:16
autor: Porszak
poka kapselki :D

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 30 gru 2011, o 14:21
autor: STELMI
Uważaj na te kartony, Hanka Mostowiak nie uważała i zobacz co się z nią stało :lol:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 30 gru 2011, o 17:06
autor: Marcin '2F'
czemu taka szpara przy masce? :)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 30 gru 2011, o 17:14
autor: Porszak
uniesiona na zawiasach, zeby wiater lepiej pod nia wial

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 31 gru 2011, o 02:12
autor: mr_luke
Marcin '2F' pisze:czemu taka szpara przy masce? :)
Poprawia chłodzenie

Jestem ciekaw fake kapselków

: 4 lut 2012, o 22:34
autor: !markos
Sory za apdejt z niewielkim jebnieciem, ale w taka pogode na nic innego nie mam sily :lol:

Obrazek

Robie porzadki, wiec obudowa musiala pomiescic 3 wskazniki. Jakostam sie udalo. Boczne sa "w dol", bo maja tak spolaryzowane wyswietlacze, ze trzeba patrzec na nie lekko z gory.

W nastepnej kolejnosci zaslepka dziury 2din z zamontowanym Apexi.

-- 5 lut 2012, o 11:27 --

Troche podlubalem i mam juz podstawowy element zaslepki 2din:
Obrazek

Teraz aluminiowy szkielet z paroma nagwintowanymi dziurkami, zeby mozna to bylo w razie potrzeby zdemontowac, okleic fejk karbonem i gotowe 8)

: 15 lut 2012, o 23:38
autor: !markos
Siakos tak wyszlo:

Obrazek

Do idealu troche brakuje, ale tak zostanie. Jest funkcjonalnie i bez lampy blyskowej nie ma roznicy kolorow - wszystko czarne.

Kolejny apdejt na grubo!

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 00:10
autor: marek-rz
Ten pseudo karbon nigdy nie będzie na grubo!! :)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 07:16
autor: STELMI
a śrub bardziej ordynarnych w sklepie z hardłerem nie było? :lol:
W końcu jakieś polskie akcenty, fejk karbon, tryty, czy czarne imbusowe śruby M6 :lol:

Fejk karbon wyszedł OK, błagam tylko zrób coś z tymi śrubami ;) Chociaż z kwasiaka z łbem kolistym załóż. A jak mają być czarne to je szprejem psiknij :)

: 16 lut 2012, o 08:52
autor: !markos
Srubki wyjalem z szuflady. Sa czarne. Nie ma to jak srebrna srubka na caaaaaaaaaaaalej czarnej desce....
Aha - M5. Sa dzieki temu mniejsze. W zasadzie to ich nie widac.
marek-rz pisze:Ten pseudo karbon nigdy nie będzie na grubo!! :)
Czytamy ze zrozumieniem.

Re:

: 16 lut 2012, o 09:07
autor: STELMI
!markos pisze:Aha - M5.
to zmienia postać rzeczy, już nie mają wielkich łbów wystających na 5mm :oko:
Nie, no poważnie, jakiś kolistych dać nie mogłeś? Albo stożkowe i je wpuścić, oczywiście tak jak mówisz - czarne, żeby do reszty pasowało

: 16 lut 2012, o 12:21
autor: !markos
Srubki mialy byc dokladnie takie jak widac, mi w nich nic nie przeszkadza.

W ogole megadyskusja od wczoraj, czytalem juz o zasilaniu Apexi z gniazda zapalniczki, o wskazaniach doladowania w milimetrach slupa rteci, o powietrzu, ktorego odrobina zebrala sie dookola lbow srubek pod folia i o zupelnie innym kolorze plytki :lol: A ja to zmontowalem, obejrzalem, ocenilem, jest zajebiscie i tak zostaje :grin:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 12:36
autor: czester 1
a ja jeszcze dodam ze te sterowanie nawiewem prawie jak w fiacie 125p. czyli z epoki ming :-P , ale wazne ze dziala :grin:

: 16 lut 2012, o 12:46
autor: !markos
W sensie, ze Fiat tez mial wszystkie klapy na silniczkach, czy ze mial suwaki zamiast pokretel, a te sa jak wiadomo meganowoczesne w porownaniu do suwakow? :zakrecony:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 14:48
autor: czester 1
nie zabardzo ten karbon w srodku w aucie z ubieglego wieku. z zewnatrz jakos to wyglada, ale w srodku lipa...

: 16 lut 2012, o 15:04
autor: !markos
Ja pie*dole no :lol: :lol: :lol: W srodku lipa, nie za bardzo, blaaaablaaaaablaaaaa, ale to seria jest, tyle, ze z Integry i dlatego wlasnie srodek tego samochodu jest pierdylion razy swiezszy niz to co jest seryjnie w Civicu :zakrecony:

To lepsze, bo bez fejk karbonu?
Obrazek

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 15:24
autor: czester 1
nie sorry, zle napisalem. mialo byc ze wyglada zaku.wiscie dobrze i pasuje do tego srodka... :pig:
tak wygodniej? :lol:

: 16 lut 2012, o 15:49
autor: !markos
Tu tez byl syf, czy fajnie bylo, bo byla pusta dziura z wrzuconym do niej AVCR i UEGO? :lol:
Obrazek