Strona 26 z 32

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 16:13
autor: Bear_
Ty markos, a na tym foto powyżej (od boku ujęty środek) co to za zidle ? ori jakieś ?

: 16 lut 2012, o 17:31
autor: !markos
Czarne Recaro z ITR, wow takie ma.

Re:

: 16 lut 2012, o 17:36
autor: Bear_
!markos pisze:Czarne Recaro z ITR, wow takie ma.
O... Podziękował :D

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 17:49
autor: Porszak
jak jest czarne to mnie pasi, ale śrubki też byl dał stożkowe i wpuścil. a czasem nie przyda Ci sie to gniazdo do czegos innego. wyprowadzic zasilanie od tylu to przeciez zaden problem

a to o mmHg..., moze nie kazdy czai to mu przeszkadza hehe. napisz, że masz doladowanie w Torach, bedzie bliżej czarnej strony mocy :lol:

: 16 lut 2012, o 18:34
autor: !markos
Porszak pisze:a czasem nie przyda Ci sie to gniazdo do czegos innego. wyprowadzic zasilanie od tylu to przeciez zaden problem:
Ja pierdyle no... Chyba nie myslisz, ze zasilam stad AVCR? :0

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2012, o 18:40
autor: Porszak
nooo dziwne to dla mnie było, ale tak pomyslałem w pierwszej chwili

: 20 lut 2012, o 23:47
autor: !markos
W prezencie z okazji tego, ze jest 20 lutego (niewazne, ze to zadne swieto), kupilem walek wydechowy z B18C6, a wiec mam znowu komplet i latwiej bedzie walczyc o 400 koni na wiosne :lol:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 lut 2012, o 23:52
autor: Porszak
nooo, lepszy mod niż te wyklejanki :oko:
znudziło się to co było pod stopa?

: 21 lut 2012, o 10:35
autor: !markos
Nie znudzilo sie, bo nie pamietam kiedy ostatnio jezdzilem. Po prostu wiem, ze 0.7 bar to chuchanie, wiec sprawdzimy co da sie zrobic wieksza iloscia powietrza. Turbo w obecnym setupie troche sie marnuje :lol:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 24 lut 2012, o 12:25
autor: kamiloooo
auto jezdzi zywe?? bo w wekend bede w stolycy to chetnie bym zobaczyl jak to dziala :-P :-P

: 25 lut 2012, o 02:06
autor: !markos
Jak jest mokro to nie dziala, bo nie ma trakcji do konca czworki :lol:

Oraz zadzwonili, przyjechali, rozpakowali bagaznik sprzetu, zrobili kilka(set) fotek i powiedzieli, ze w kwietniu w jakiejs gazetce maja byc.. Ja tam sie nie znam, jakies GT, czy cos, mowili tez o okladce :zakrecony:

Obrazek

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 25 lut 2012, o 10:46
autor: Bear_
Eeeeeee... gratki markos !!! Okładka nawet powiadasz :)

: 25 lut 2012, o 11:56
autor: !markos
No coz, mowilem, ze inaczej nie wchodze w temat :lol:

Re:

: 25 lut 2012, o 12:09
autor: STELMI
!markos pisze:No coz, mowilem, ze inaczej nie wchodze w temat :lol:
a powiedzieli czy przednia czy tylna? :lol:

Gratulacje! :oko:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 25 lut 2012, o 15:00
autor: Bear_
Ja to się zastanawiam ile markos siedział i pucował te narzędzia hehehe :P

: 25 lut 2012, o 15:02
autor: !markos
Narzedzia sa w tym warsztacie zawsze czyste i zawsze wisza na swoim miejscu..
http://www.autokuznia.pl/

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 25 lut 2012, o 15:16
autor: Bear_
Nie chciał bym podpaść jako klient temu "dużemu" Panu :-D :pig:

Fajna miejscówka :) Na Śląsku takich brak...

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 25 lut 2012, o 15:36
autor: Porszak
nom chcialbym pracowac z luźmi, ktorzy wiedza co się robi z narzedziami na koniec pracy.
markos oni sie opiekują Twoim autem czy tylko sesja tam była?

porządeczek robi mega fajne, pozytywne wrażenie

gratuluję okładki!

: 25 lut 2012, o 16:05
autor: !markos
Ten duzy Pan to Michal, przesympatyczny pomyslodawca i wlasciciel warsztatu :)
Robilismy tam tylko zdjecia, ale Michal to moj kumpel, wiec pewnie costam czasem podlubie z jego pomoca.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 26 lut 2012, o 09:56
autor: -=m&m=-
mega fajny warsztat :)2 daj cynk jak będziesz konkretnie wiedział kiedy i gdzie wyjdzie opis auta :oko:

: 26 lut 2012, o 12:43
autor: !markos
!markos pisze:w kwietniu
!markos pisze:GT
:pig:

Pare bekstejdz fotek:
http://facebook.com/media/set/?set=a.38 ... 3205536121

: 27 lut 2012, o 23:36
autor: !markos
Wstep do 400 koni:
Obrazek

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 28 lut 2012, o 07:55
autor: STELMI
nie chce mi się szukać, ale tak się zarzekałeś kiedyś, że więcej jak 350KM to idiotyzm, bo tego i tak na koła się nie przeniesie :)
Dobrze, że zmieniłeś zdanie! :)2

: 28 lut 2012, o 08:20
autor: !markos
Oczywiscie, ze to bezsens, dlatego mocy dolozymy dopiero od 4 biegu, zeby do konca skrzyni przyspieszal tak jak teraz na pograniczu absurdu na trojce :lol:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 28 lut 2012, o 08:36
autor: czester 1
STELMI pisze:nie chce mi się szukać, ale tak się zarzekałeś kiedyś, że więcej jak 350KM to idiotyzm
jeszcze kiedys istniala teoria ze 2.0 w corsie to bezsens bo auto nie bedzie skrecac, 100KM to max w tym aucie :-P .
wydaje mi sie ze na 400 sie nie skonczy :grin:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 28 lut 2012, o 10:16
autor: kruszyn1
pewnie WOW go objechał to teraz będzie dłubał civica :twisted:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 28 lut 2012, o 10:51
autor: STELMI
kruszyn1 pisze:pewnie WOW go objechał to teraz będzie dłubał civica :twisted:
przegrać z wow`em to nie wstyd

: 28 lut 2012, o 12:14
autor: !markos
1. Zawsze znajdzie sie ktos szybszy, to nigdy nie bedzie powodem zwiekszania mocy, bo w ten sposob dawno powinienem przesiasc sie w Evo i zrobic w nim 700 koni (a i tak nie bylbym najszybszy).
2. Na 400 sie skonczy, bo dalej przydalyby sie Dartony, a pchanie takiego hajsu w silnik, ktory zrobil ledwo co pare tysi, to bzdura, poza tym mnie nie stac.
3. W zasadzie to nawet nie powinienem operowac moca, tylko doladowaniem: zrobimy tyle ile wyjdzie z okolic 1 bara. Bedzie 400 - fajnie, bedzie mniej - tez fajnie. Nie wiem kiedy skoncza sie wtryski, nie wiem na ile starczy zaplonu, wyjdzie w praniu.

Re:

: 28 lut 2012, o 17:53
autor: czester 1
!markos pisze: 2. Na 400 sie skonczy, bo dalej przydalyby sie Dartony, a pchanie takiego hajsu w silnik, ktory zrobil ledwo co pare tysi, to bzdura, poza tym mnie nie stac.
skoro juz sie orientujesz co i jak, to jestem pewien ze to nie koniec :-P :twisted:

: 28 lut 2012, o 18:09
autor: !markos
Orientuje sie od jakichs 3 lat. Dartony robisz albo od razu, albo wcale, albo skladasz kolejny nowy silnik. Zadna z opcji nie ma zadnego sensu, bo to nie jest samochod do dragu i nie bedzie mial slickow, nowych polosi i przegubow.