Strona 28 z 32

: 16 kwie 2012, o 15:06
autor: !markos
-=m&m=- pisze:Kupiłem tylko ze względu na Twoje auto, moim zdaniem czasopismo nie warte swojej ceny ...
Warto, bo TEN artykul i TE zdjecia wyszly dobrze. Nie dlatego, ze GT jest superwypas :grin: Jest abstrakcyjnie wrecz drogie i z tym sie zgadzam.

Oraz:
Obrazek

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 kwie 2012, o 16:37
autor: Bear_
Mistrzowskie foto!

: 17 kwie 2012, o 06:57
autor: !markos
Usmialbys sie jak to sie robi :lol:

Oraz numer dwa:
Obrazek

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 17 kwie 2012, o 08:59
autor: Bear_
Podejżewam jak to się robi bo sam zajmuje się grafiką ;) nie zmienia to faktu że foty miażdżą cycki ;) :pig: Fota przodu auta ok ;) ale ta od tylu to ściana przed autem troszkę nie bardzo powinna się tak "ciągnąć" ;) :P ale to moje zboczenie także tak tylko ;) jak coś jeszcze znajdę dam znać hehe ;) nie zmienia to faktu że auto klasa. Raz jeszcze gratuluję ;)

: 17 kwie 2012, o 09:02
autor: !markos
Poza paroma szczegolami takie zdjecie wychodzi z aparatu i tylko sie je obrabia. Nie ma tu zadnego dokladania efektow. No, ale to w ramach ciekawostek :-P

Moze beda jeszcze ze 2. Na moje oko calkiem niezle wyszly :grin:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 17 kwie 2012, o 09:25
autor: kamiloooo
aparat na ramieniu i jest git fotka :oko:
ta z przodu jakby bardziej z gory strzelic bylaby idealna :twisted:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 17 kwie 2012, o 09:27
autor: maluch
Rig shot ;)
Wycina się później tylko z kadru "ramię"
Obrazek
Jest masa różnych patentów na takie cudo.

: 17 kwie 2012, o 11:09
autor: !markos
kamiloooo pisze:ta z przodu jakby bardziej z gory strzelic bylaby idealna :twisted:
Za slaby i za krotki rig...

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 17 kwie 2012, o 20:58
autor: max1975
Zawsze patrzyłem na ten samochód z podziwem. Ilość pracy włożonej, dbałość o szczegóły! To wszystko w tym projekcie powala na kolana, nie wspomnę o osiągach :) . Może to kwestia gustu ale ten hak holowniczy z tyłu to jakaś porażka, wymyślona moda dla Hondziaży , totalny oblech i ty uległes temu ????????????? Co się stało z Markosem??????? No nic teflonowe uszczelki też się przyjęły to czemu i nie hak ?
Niby mały hak a jak może zepsuć arcydzieło budowane latami.


Ps. Zajefajne foteczki do GT, luks torpeda.

: 17 kwie 2012, o 21:46
autor: !markos
Tos wydumal.. Hak mam od - lekko liczac - jakichs 4 lat. To juz drugi. Jest aluminiowy, polerowany i anodowany tak, zeby pasowal do wszystkich innych aluminiowych, polerowanych i anodowanych gratow, ktore sa chocby w tylnym zawieszeniu i ogolnie w samochodzie jest ich calkiem sporo. Zestaw doskonaly dla oka, nic sie nie gryzie. Funkcjonalnosc? Jak sie auto wciaga na lawete z taka czestotliwoscia jak moja - bezdyskusyjna, nie trzeba wlazic pod zderzak :lol: Pomijajac juz zupelnie fakt, ze po prostu mi sie podoba. Ot kolejna blyskotka jakich mam od cholery.

Uszczelki.. No coz, moze kiedys bedziesz mial okazje dotknac kolektora ssacego w silniku z uszczelka i w takim samym silniku bez uszczelki. Sama z siebie nic nie daje, pozwala natomiast nie uciekac mocy wraz ze wzrostem temperatury. Troche jak bandaz na wydech - tez nie dodaje mocy, ale mniej sie jej traci.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 17 kwie 2012, o 22:05
autor: max1975
Markos bez urazy tak jak napisałem auto mega wypaśne i zrobione z głową. Jak dla mnie i pewnie wielu innych godne naśladowania, natomiast. Hak kwestia gustu, dla mnie totalna kicha i wieje Grójcem, do tego wygląda jak idź stąd. Nie mogę jakoś działa mi on na nerwy, nie pasuje do twojego auta!! Sorry ale nie dałem rady i napisałem co myślę. Bo chyba po to jest forum aby pisać co myślimy.
Mała gafa z mojej strony że nie zauważyłem go wcześniej :( jakoś nie kojarzę zdjęć z nim w roli głównej i zarazem tragicznej.

: 17 kwie 2012, o 22:48
autor: !markos
Doskonale pasuje do bizuterii pod zderzakiem i nigdy nie mialem w planach pozbywania sie go. Tak, ciesze sie, ze mam Honde i moge sobie pozwolic na hak z tylu :grin: Nie mam z przodu, to jest Grojec, badz, jak kto woli:

Obrazek

: 19 kwie 2012, o 21:08
autor: !markos
Dzwiek tragiczny, prosze sie nie sugerowac. Mielismy tylko wodoodporna obudowe do GoPro, a ona na maxa wszystko tlumi i przeklamuje.





1. Srednio ogarniam
2. Za wolno bije biegi
3. Zle ustawiony jest tracion bar

Tak czy inaczej, w 2 osoby na pokladzie 0-200 robie w mniej niz 15 sekund, co raczej mnie cieszy :lol:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 19 kwie 2012, o 22:04
autor: Bear_
Dobre to jest !!!

P.S. Ładne palce :grin: :pig:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 kwie 2012, o 08:20
autor: Porszak
filmiki bez okazji czy doładowanie podkręcone?

jak zwykle ladnie idzie.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 kwie 2012, o 08:42
autor: Aro
Zapiernicza nieźle :) Moja idzie podobnie... do 80-90km/h :-P

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 20 kwie 2012, o 08:54
autor: -=m&m=-
Bear_ pisze: P.S. Ładne palce :grin: :pig:
palce jak palce ale ten lakier na paznokciach :-P fajnie zapina :)2

: 20 kwie 2012, o 09:18
autor: !markos
Porszak pisze:filmiki bez okazji czy doładowanie podkręcone?
Okazja byla - udalo sie pozyczyc kamere :lol:
Nie moge sobie ot tak pstrykac w AVCR, bo boostcut jest na 0.8, jezdze wiec ciagle na ~0.7.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 21 kwie 2012, o 11:06
autor: Bear_
I tak ładnie zapina :P

P.S. Fajny "Lizak" hehehe ;) A poz a tym markos zostal zdemaskowany :P niach niach :grin: 8)

Michale - jak to już kiedyś STELMI bodajże pisał - Twój avatar trafny :P A spodziewałem się łysego chu** z wredną mordą :P :pig: :pig: :-P :-P :-P :-P

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 21 kwie 2012, o 11:58
autor: kamiloooo
autooo jedzi, szkoda ze kierownik jeszcze nie ogarnal poczatkowej fazyy :-P :twisted:
fura pojawi sie gdzies na 400 co by zobaczyc jakie to czasy robi, teoretycznie 12 powinna byc, a jak w praktyce...
bedzie motywacja wieksza do nauki startow :grin: :-D

: 21 kwie 2012, o 12:29
autor: !markos
Nie pojawi sie, bo to strata czasu i hajsu. W praktyce pomiar nie jest mi do szczescia potrzebny. Ruszalem na nowych oponach po raz.. 3, 4 i 5 na tych filmikach, wiec nawet nie wiem jeszcze jak robic to najefektywniej.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 21 kwie 2012, o 12:53
autor: kamiloooo
w praktyce pomiar pokazuje jak auto jest szybkie...
ale wtedy bedzie mozna porownywac je z innymi i moze byc problem :lol:

: 21 kwie 2012, o 23:04
autor: !markos
Jesli do oceny czy auto jest szybkie potrzebujesz zegarka, to wspolczuje braku czucia w dupie :-?
Problem dla kogo? Bo chyba nie wierzysz, ze dla mnie :lol:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 21 kwie 2012, o 23:50
autor: Kotlin
markos! znowu starasz się być nie miły!! :-D

No ładnie to jeździ ładnie jak na takie przyspieszenia to jakiś mały ten hamulec mi się wydaje a tak to fura fajna nawet ten lizak na tyle mnie nie razi ale tesknie za zielonymi felgami.

Re:

: 22 kwie 2012, o 10:50
autor: kamiloooo
!markos pisze:Jesli do oceny czy auto jest szybkie potrzebujesz zegarka, to wspolczuje braku czucia w dupie :-?
Problem dla kogo? Bo chyba nie wierzysz, ze dla mnie :lol:
ja mam czucie w dupie i nie musisz nic wspolczuc,
niestety nie do konca to dobry wyznacznik, przyklad:
vectra 2.0 turbo wedlug dupy jedzie jak szalona i corse 3.0 wciaga prawa i lewa dziurka
w rzeczywistosci nie ma najmniejszych szans czy to z rolki czy to z miejsca z corsa
zegarek jest uszeregowaniem auta posrod innych i dlugo sie to nie zmieni, wplyw na to ma auto i kierownik
nie twierdze ze Twe auto nie jedzie, wrecz jestem przekonany ze zapier....a ale wynik zegarkowy powiedzial by bez wsiadania do auta powiedziec jak ono jest bardzo szybkie :lol:
wiec wyluzuj se swymi uszczypliwosciami bo nie taki jest moj zamiar pisania o 400 metrach 8)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 22 kwie 2012, o 12:21
autor: czester 1
kamilooooo sa ludzie ktorzy maja swoj swiat i poglad i nic z tym nie zrobisz :lol:
co do filmikow to zaperdziela zdrowo :0
przy ilu obrotach jest odcinka?

ps. a ja bylbym ciekawy ile ma do setki - z 5,5 lub lepiej :twisted:
ps2. kurde po co pytam, ja swojej nie mialem okazji tez zmierzyc :lol:
ps3. tylko nie mow, ze to cie tez nie ciekawi, bo taki wynik jest podawany przez kazdego producenta szybkiego auta :-P

: 22 kwie 2012, o 12:39
autor: !markos
Kotlin pisze:jakiś mały ten hamulec mi się wydaje
300x28, 2 tloczki w najwiekszym seryjnym zacisku + duzy klocek = malo? :-? Wiecej to sie w ta felge wlozyc nie da.. Hamuje tyle razy z rzedu ile potrzeba z kazdej predkosci.
kamiloooo pisze:zegarek jest uszeregowaniem auta posrod innych
Nie czuje potrzeby umiejscowienia tego samochodu w jakims szeregu. Podjade kiedys na S8 i pojezdze z rolki, bedzie wiadomo czy jest szybki w porownaniu do innych. Ci co siedzieli na prawym mowia, ze jest dosc szybki, nie mam powodu, zeby im nie wierzyc, bo na moje oko dobrze zapie*dala. Nawet jesli bedzie od czegostam wolniejszy - to co to tak wlasciwie zmienia? Dla mnie zupelnie nic.
czester 1 pisze:przy ilu obrotach jest odcinka?
Nie pamietam na ile Maciek ustawil podczas strojenia, ale chyba jest cos kolo 8500, czyli seria. Zegar pokazuje wiecej. Moze zakrecimy 9k jak zmienie walek wydechowy na ten z B18C6, wtedy powinien mocno ciagnac do konca i na samych obrotach uda sie ugrac kolejne XX koni.
czester 1 pisze:ile ma do setki - z 5,5 lub lepiej :twisted:
Na moje oko, jak sie dobrze ogarne, to bedzie wlasnie cos w granicach 5.5, czyli chyba calkiem znosnie jak na FWD.

Przypominam, ze to co jest teraz, to nie jest jeszcze koniec :grin: :grin: :grin:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 27 kwie 2012, o 22:38
autor: max1975
Dwa ostatnie filmy nie działają, usunąłeś???

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 28 kwie 2012, o 13:00
autor: przyciaga
U mnie działają.

: 28 kwie 2012, o 18:47
autor: !markos
Wszystkie linki dzialaja, niczego nie usuwalem.