Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
- Marcin '2F'
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 24 mar 2009, o 19:36
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: West Warsaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
https://picasaweb.google.com/1110794594 ... Ez1Maj2012
I pare od mojej Marty, niestety ma tylko krotki obiektyw, wiec niewiele z tego wyszlo:
To moja pierwsza stycznosc z tym autem w tym specu w takich warunkach. Stwierdzam, ze:
1. zajebiscie skreca
2. zajebiscie hamuje
3. da sie duzo szybciej
Mam troche cykora przed naku*wianiem salta, bo karbony, bo ladnie, blabla, ale za ktoryms wypadem pewnie mi to przejdzie. Chlodzenie po 2 kolkach, olej skacze z 85 do 115°C, woda - tak jak zwykle stoi troche pod polowka, to teraz byla rowno na polowie wskaznika. Oleju nie wyplulo, nie wybuchlo, jest OK. Zrobilem cos kolo 40km i opony wygladaja jakos tak:
Przednia lewa (prawa tak samo)
Tylna lewa (prawa tak samo)
Wyglada na to, ze geometria i cisnienie sa OK.
Onboardow niestety nie bedzie, bo udalo sie nagrac tylko kilka pierwszych kiedy jechalem na spokojnie i bez redukowania do dwojki, wiec raczej nie ma sie czym chwalic. Potem troche sie rozjezdzilem i padla bateria w gopro. Moze nastepnym razem wyposaze sie w ladowarke usb.
I pare od mojej Marty, niestety ma tylko krotki obiektyw, wiec niewiele z tego wyszlo:
To moja pierwsza stycznosc z tym autem w tym specu w takich warunkach. Stwierdzam, ze:
1. zajebiscie skreca
2. zajebiscie hamuje
3. da sie duzo szybciej
Mam troche cykora przed naku*wianiem salta, bo karbony, bo ladnie, blabla, ale za ktoryms wypadem pewnie mi to przejdzie. Chlodzenie po 2 kolkach, olej skacze z 85 do 115°C, woda - tak jak zwykle stoi troche pod polowka, to teraz byla rowno na polowie wskaznika. Oleju nie wyplulo, nie wybuchlo, jest OK. Zrobilem cos kolo 40km i opony wygladaja jakos tak:
Przednia lewa (prawa tak samo)
Tylna lewa (prawa tak samo)
Wyglada na to, ze geometria i cisnienie sa OK.
Onboardow niestety nie bedzie, bo udalo sie nagrac tylko kilka pierwszych kiedy jechalem na spokojnie i bez redukowania do dwojki, wiec raczej nie ma sie czym chwalic. Potem troche sie rozjezdzilem i padla bateria w gopro. Moze nastepnym razem wyposaze sie w ladowarke usb.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
wreszcie zdjęcia w odpowiednich warunkach, gdzie kask .
to jakie plany na chłodzenie? jak byś ogrzewania sie nie pozbywał to zamiast 2, zrobiłbyś 3 kołka
jaka tam wogóle wtedy była temp i na jakich biegach jeżdziłeś?
to jakie plany na chłodzenie? jak byś ogrzewania sie nie pozbywał to zamiast 2, zrobiłbyś 3 kołka
jaka tam wogóle wtedy była temp i na jakich biegach jeżdziłeś?
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kask nie byl wymagany. Na mojej dlugiej skrzyni trasa trojkowa, kilka odcinkow na dwojke, w 2 miejscach wbijalem 4 i lecialem 180. Temperatura 32 w cieniu. Ogrzewanie jest, ale nie wiem co ma do temperatury oleju, raczej nic, a to wlasnie przez olej robilem 2 kolka. To i tak lepiej niz prawie wszystkie evo i imprezy, ktore zjezdzaly po jednym. Woda stala w miejscu, wiec nic tu nie bede zmienial, bo na nic nie ma miejsca, a skoro sie nie gotuje, to nie widze potrzeby.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
no fakt, że ogrzewanie olejowi nie pomoże. będzie większa chłodnica?
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Chyba nie ma sensu, normalnie nigdy nie przekraczam 95 stopni, dopiero w takim upale i w "torowych" warunkach dobijam do 115. Jak jest zimno, to w ogole mam problem z nagrzaniem powyzej 85, a to w zasadzie minimalna temperatura, zeby palowac. Poza tym musialbym ja wsadzic pod skrzynia biegow, bo nigdzie indziej nie wcisne szerszego rdzenia. Teraz mam 13 rzedowa 115mm.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Haha, ostatnie foto... Markos w okularkach i mina szofera z miśka patrzącego w lustro wsteczne hehe... Jak już pisałem nie raz... Prezentuje się godnie
- Marcin '2F'
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 24 mar 2009, o 19:36
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: West Warsaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
szkoda ze okno otwarte i piz***lo na kamere ;D nie slychac endzajna
ale rozumiem fakt 32 stopni i slonca ;D
pozdro!
ale rozumiem fakt 32 stopni i slonca ;D
pozdro!
Biala CB DEAD
Teraz czas na szybsza
Teraz czas na szybsza
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re:
a co to za pilot?!markos pisze:Mialem nie wrzucac, ale co mi szkodzi Komentarz w opisie.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Re:
Nooo... zamiast foty wrzucic, to tu mydlic silnikami, torami, fura i GT-=m&m=- pisze:a co to za pilot?!markos pisze:Mialem nie wrzucac, ale co mi szkodzi Komentarz w opisie.
Generalnie jakbys dal rade podwiesci kamere wyzej, bylby duzo lepszy efekt. No i dzwiek masakra... szkoda, bo nie slychac najwazniejszego
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
O rany no.. Przeciez widze, ze nie jest zamocowana idealnie Przyczepilem na szybko pozyczona kamere tam gdzie mialem miejsce, czyli na harnessbar. Mialem kamere bez obudowy, z wewnetrznym mikrofonem, wiec chocby nie wiem jak wypasiona byla, to wiatr walacy w nia z otwartych okien i tak powodowalby dokladnie taki sam efekt.
Kupilem teraz Contour'a, moze jak przykleje do niej filtr z futerka, czy innej gabki, to bedzie lepiej. Kamera jest nowa, wiec nie bede jej modyfikowal, zeby podlaczyc zewnetrzny mikrofon, bo strace gwarancje. Moze wydumam jakies mocowanie, zeby byla wyzej.
Nastepna impreza 26 maja, kolejna 7 czerwca.
Pilot chyba niedlugo bedzie sie wyprowadzal, wiec nie ma o czym mowic
PS.
A tak wlasciwie to czemu nie jestem w Naszych autach, skoro to nie jest Corsa?
Kupilem teraz Contour'a, moze jak przykleje do niej filtr z futerka, czy innej gabki, to bedzie lepiej. Kamera jest nowa, wiec nie bede jej modyfikowal, zeby podlaczyc zewnetrzny mikrofon, bo strace gwarancje. Moze wydumam jakies mocowanie, zeby byla wyzej.
Nastepna impreza 26 maja, kolejna 7 czerwca.
Pilot chyba niedlugo bedzie sie wyprowadzal, wiec nie ma o czym mowic
PS.
A tak wlasciwie to czemu nie jestem w Naszych autach, skoro to nie jest Corsa?
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
jakiś pucharek, miejsce, cos?
ze masz ładne auto już sie nie będę powtarzał
ze masz ładne auto już sie nie będę powtarzał
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Tak mi wszystko mega nie szlo, ze chyba nawet nie chce znac czasow Nie wiem czy to kwestia tego, ze przed wyjazdem spalem 3 godziny, czy po prostu nie umiem jezdzic. Totalny nieogar, szkolne bledy, za pozno hamowalem, przecinalem zakrety, pare razy wynioslo mnie na plyty i "zapomnialem", zeby sie z tego wyciagnac gazem, do tego za kazdym razem mylilem trase, bo byla slabo oznaczona (na to akurat narzekali wszyscy). Slowem - gorzej sie nie dalo. Pierwsze 2 przejazdy chyba jakies 30 sekund za pierwszym czasem na probie ~4km, wiec megamasakra Czasu z ostatniego przejazdu nie znam, ale zapewne tez gdzies na koncu i pewnie objechalo mnie jakies 1.5
-- 28 maja 2012, o 11:23 --
Sa czasy. Miszczem nie bylem
http://www.civicklub.pl/ZFR/wyniki2012/TA_zb_3.pdf
-- 28 maja 2012, o 11:23 --
Sa czasy. Miszczem nie bylem
http://www.civicklub.pl/ZFR/wyniki2012/TA_zb_3.pdf
- Kot
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Dziś klipsując Cyfrowy P natrafiłem,na TVN Turbo i w programie Raport Turbo czy cóś,na reportaż właśnie ze zlotu civica.No i w pewnym momencie pokazali Twą jak śmigasz w jakiejś próbie (mały urywek ale zawsze coś )
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Nagrali tez dluzszy material jak opowiadam co i jak, sfilmowali auto z kazdej strony i mimo, ze gosc byl zjarany jak nie wiem co, zeby to nagrac, to i tak tego nie puscili
A to z zapoznania na tej wlasnie probie (ogladac w 1080p, wtedy widac jak radzi sobie kamera):
[youtube]LtFbGZSu0r4[/youtube]
Inne niestety nie nadaja sie do pokazania, bo kaleczylem tak, ze szkoda gadac
Oraz chyba musze sobie wymienic przedluzke pod kierownica na dluzsza
A to z zapoznania na tej wlasnie probie (ogladac w 1080p, wtedy widac jak radzi sobie kamera):
[youtube]LtFbGZSu0r4[/youtube]
Inne niestety nie nadaja sie do pokazania, bo kaleczylem tak, ze szkoda gadac
Oraz chyba musze sobie wymienic przedluzke pod kierownica na dluzsza
- master1201
- Nowy
- Posty: 166
- Rejestracja: 4 sie 2010, o 13:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Śląsk - Strzyżowice !
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Kamerka fajnie nagrywa tylko nie wiem czy u mnie czy jak ale dzwiek cicho
Szkoda ze nie puscili tego dluzszego materialu.
Druga sprawa to youtube, parodia z filmem w wersji HD/Full HD (w sd 0 problemu), wczytuje juz chyba z godzine ...
Polecam vimeo tam wszystko smiga fajnie
Szkoda ze nie puscili tego dluzszego materialu.
Druga sprawa to youtube, parodia z filmem w wersji HD/Full HD (w sd 0 problemu), wczytuje juz chyba z godzine ...
Polecam vimeo tam wszystko smiga fajnie
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Bilans wpadniecia do serwisu na wymiane oleju jest nastepujacy:
1. niedotarte i nieszczelne zawory ssace 2 cylindra (naprawione) - wynik badania szczelnosci silnika
2. padniete uszczelniacze zaworowe po stronie wydechowej 1 i 3 cylindra (naprawione) - widoczny spalony olej na zaworach wydechowych i swiecy
3. peknieta tuleja 3 cylindra (do przemyslenia czy naprawiac) - wynik dzisiejszej rozkminy "dlaczego block guard wysunal sie do gory"
Tuleja pekla na samym szczycie, powyzej block guarda. Pekla stal, aluminiowy kolnierz jest caly, dlatego woda nigdzie sie nie przedostala, silnik pracowal normalnie. Gdybysmy teraz nie zdjeli glowicy i tego nie znalezli, to pewnie po podniesieniu doladowania zbieralbym z ziemi odlamki aluminium i krzywe korby
Musze sie z tym solidnie przespac. Zapas dobrych checi i przede wszystkim kasy jest dosc marny. Mozliwe, ze to bedzie koniec 6 letniej przygody z tym projektem.
1. niedotarte i nieszczelne zawory ssace 2 cylindra (naprawione) - wynik badania szczelnosci silnika
2. padniete uszczelniacze zaworowe po stronie wydechowej 1 i 3 cylindra (naprawione) - widoczny spalony olej na zaworach wydechowych i swiecy
3. peknieta tuleja 3 cylindra (do przemyslenia czy naprawiac) - wynik dzisiejszej rozkminy "dlaczego block guard wysunal sie do gory"
Tuleja pekla na samym szczycie, powyzej block guarda. Pekla stal, aluminiowy kolnierz jest caly, dlatego woda nigdzie sie nie przedostala, silnik pracowal normalnie. Gdybysmy teraz nie zdjeli glowicy i tego nie znalezli, to pewnie po podniesieniu doladowania zbieralbym z ziemi odlamki aluminium i krzywe korby
Musze sie z tym solidnie przespac. Zapas dobrych checi i przede wszystkim kasy jest dosc marny. Mozliwe, ze to bedzie koniec 6 letniej przygody z tym projektem.
- Marcin '2F'
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 24 mar 2009, o 19:36
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: West Warsaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
jak na wymianę oleju to przeglądzik konkretny, szkoda że taki news
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Nie dobrze Panie oj nie dobrze.
Ja mam zdanie że są pewne granice w modach silników i nie należy ich przekraczać, ci wszyscy producenci gratów do tuningu silników nie maja takich inżynierów jak Honda i co by nie wyprodukowali nie będzie tak wyliczone jak seria.
Marcyś sprzedawaj motor i resztę gratów turbo kupuj sobie drugi engine i baw się fajnym N/A w okolicy 220KM co jest już fajną i bezawaryjną mocą:)
Ja mam zdanie że są pewne granice w modach silników i nie należy ich przekraczać, ci wszyscy producenci gratów do tuningu silników nie maja takich inżynierów jak Honda i co by nie wyprodukowali nie będzie tak wyliczone jak seria.
Marcyś sprzedawaj motor i resztę gratów turbo kupuj sobie drugi engine i baw się fajnym N/A w okolicy 220KM co jest już fajną i bezawaryjną mocą:)