Silnik 12NV 1.2l - tuning
-
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Silnik 12NV 1.2l - tuning
Witam,
Mam pytanie ma ktos jakies doswiadczenia z tym silnikiem odnosnie tuningu. Co w nich daje najlepsze efekty? Teraz mam magnetyzer Maksor, swiece brisk premium, ale chce je zmienic na NGK - ktos wie jak one sie sprawuja w tym silniku. Do montazu czeka jeszcze stozek kingdragona - wczesniej byl ale mocowanie sie urwalo.
Teraz mam ok. 12,3sek do 100km/h
Za wszystkie sugestie bede wdzieczny....
pozdrawiam
Mam pytanie ma ktos jakies doswiadczenia z tym silnikiem odnosnie tuningu. Co w nich daje najlepsze efekty? Teraz mam magnetyzer Maksor, swiece brisk premium, ale chce je zmienic na NGK - ktos wie jak one sie sprawuja w tym silniku. Do montazu czeka jeszcze stozek kingdragona - wczesniej byl ale mocowanie sie urwalo.
Teraz mam ok. 12,3sek do 100km/h
Za wszystkie sugestie bede wdzieczny....
pozdrawiam
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
-
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tzn. ja nie mialem mozliwosci sprawdzenia roznicy pomiedzy bez a z tymi rzeczami... Niemniej osiagi sa jak na ten motor bardzo dobre, bo katalogowo jest 17sek do setki a ja mam 12,3sek.Feliks pisze:mam pytanko dało ci coś założenie magnetyzera i tych świec odczułes jakąś różnice? bo wg mnie to co oni piszą o ile tego typu rzeczy podnoszą moc to tylko chwyt reklamowy
Znajomy - Peter ma Clio II i po zalozeniu Maksora obcielo mu 0.3sek...
Wiec chyba jednak dzialaja.
Jutro sprawdze sprint do setki na briskach a potem na seryjnych swiecach i napisze jakie sa roznice...
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
A ja mam pytanie z innej beczki. czym mierzycie te czasy że z taką dokładnoscią podajecie? Bo smiem poddac w wątpliwość takie wyniki. Nikt mi nie wmówi że bez grzebania w silniku Corsa 1.2 55konna (a nie przypadkiem 45konna??) czy 60konna 1.4 zbiera się tylko sekunde czy półtorej gorzej do paki niż moja 90konna. I to przy takiej samej wadze samochodu (to akurat jeżeli chodzi o tą 1.4 B). No przykro mi ale w cuda nie wierze!!! chyba że w obu autach było cos już grzebane tylko może jeszcze za kadencji poprzedniego właściciela a obecni nic o tym nie wiedzą! Aha i dane katalogowe sa raczej wiarygodne. Jak już sa jakies róznice to są one zazwyczaj niewielkie jeżeli chodzi o V-max a już na pewno znikome jeżeli chodzi o przyspieszanie do paki. W kązdym razie na pewno nie 3 a tym bardziej nie 5 sekund!!!
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
fifo... spokojnie
ubaw i Wow'em grzebia sobie w ich 1.4 ale narazie nei maja szans do naszych silniczkow :>
vmax 178 z 55 km ? hmmm.... nie uwierze poki nie zobacze.

ubaw i Wow'em grzebia sobie w ich 1.4 ale narazie nei maja szans do naszych silniczkow :>
vmax 178 z 55 km ? hmmm.... nie uwierze poki nie zobacze.
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Nowy
- Posty: 418
- Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Fifo to chyba muszę ci dać się przejechać jak się kiedyś spotkamy
sprawdzałem to na seryjnych oponach i w aucie były 2 osoby w baku mniej niż pół .Sprawdzałem to z kumplem kilka razy i zawsze mi wychodziło troche ponad ponad 12 ale do 13 ani razu nie dobiło . Teraz tego nie sprawdze bo mam założone alumy i będzie to niezbyt wiarygodne ale za niedługo założe zimówki sprawdze jeszcze raz a co do V-max to też miałem podobnie jak Jędrus 180 km/h (w końcu ten sam silnik) a w książce podana jest o wiele niższa więc nadal utrzymuje że to co oni napisali nie jest zbyt dla mnie miarodajne bo mogli mierzyć przyspieszenie od 0-100 z pełnym bakiem , z 4 osobami i z psem w bagażniku więc nic dziwnego że jest taka różnica . A co do grzebania przez poprzedniego właściciela w silniku to nic nie grzebał szkoda bo bardzo bym się cieszył 


- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jedrus: tia.... a twoje 1.4 8v to pelna seria





Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja zawsze twierdziłem, że moje autko i silniczek chodzi jak cacucho. Wynik który podałem uzyskany na kółkach zimowych ->145/80R13 <- na 195/50R15, na których wcześniej jeździłem takiej próby nie przeprowadzałem - poco się zasmucać
. Każdy samochód który miałem, po pół roku chodził jak inny. Do 16V nawet się nie mierze
. Uważam, że gdybym miał 16V to też chodziłby lepiej niż seria.!!! Wcale się nie przechwalam, poprostu lubie taką dłubanine
, i każdego zachęcam do dbania o swoje Corsiawki
Jeszcze jedno, wg mnie ważne jest WSZYSTKO olej, kable, świece, czyste filtry, a magnetyzer wpakowałem dla panów z diagnostyki, coby się nie czepiali
. A jeśli daje coś jeszcze to czemu nie.





Jeszcze jedno, wg mnie ważne jest WSZYSTKO olej, kable, świece, czyste filtry, a magnetyzer wpakowałem dla panów z diagnostyki, coby się nie czepiali

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ile MAKSYMALNIE wg Mantzel'a można wycisnąć z silnika 1,2
Podstawa
Basis 1,2 / 8V 33 kW/45 PS C12NZ / C12SZ / X12SZ
48kW/65PS bei 6000 U/min.
98 Nm bei 4000 U/min.
270° Nockenwelle 205,–
Krümmer und doppeltes Hosenrohr 309,–
Umbausatz incl. Einbau 819,–
Umbausatz 509,–
MAX
Ausbaumöglichkeiten bis 90 PS, siehe Power-Parts
Podstawa
Basis 1,2 / 8V 33 kW/45 PS C12NZ / C12SZ / X12SZ
48kW/65PS bei 6000 U/min.
98 Nm bei 4000 U/min.
270° Nockenwelle 205,–
Krümmer und doppeltes Hosenrohr 309,–
Umbausatz incl. Einbau 819,–
Umbausatz 509,–
MAX
Ausbaumöglichkeiten bis 90 PS, siehe Power-Parts
Ostatnio zmieniony 14 paź 2002, o 23:43 przez AdamXXL, łącznie zmieniany 1 raz.
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ile MAKSYMALNIE wg Mantzel'a można wycisnąć z silnika 1,4
Podstawa
Basis 1,4/8V 44 kW/60 PS C14NZ / C14SZ
56kW/76PS bei 6000 U/min.
110 Nm bei 3500 U/min.
270° Nockenwelle 205,–
Krümmer und doppeltes Hosenrohr 309,–
Umbausatz incl. Einbau 819,–
Umbausatz 509,–
MAX
Ausbaumöglichkeiten bis 100 PS, siehe Power-Parts
Oczywiśce ceny ..... we wszystkich modyfikacjach
Podstawa
Basis 1,4/8V 44 kW/60 PS C14NZ / C14SZ
56kW/76PS bei 6000 U/min.
110 Nm bei 3500 U/min.
270° Nockenwelle 205,–
Krümmer und doppeltes Hosenrohr 309,–
Umbausatz incl. Einbau 819,–
Umbausatz 509,–
MAX
Ausbaumöglichkeiten bis 100 PS, siehe Power-Parts
Oczywiśce ceny ..... we wszystkich modyfikacjach
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to u mnie wyjdzie max 144 PS ...ale mysle ze to nie wszystko z tego silnikcza... jest jeszcze turbo i nx 

Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Adam dobrze prawi... ja swoja C12NZ bez zadnych czarow zrobilem 100 tez okolo 17sek., mierzylem to sam wiec moze byc niedokladnosc w granicach 0,5 sek (kola seryjne). A co do wartosci podawanych przez producenta to na pewno zostawiaja sobie jakis margines zeby jakis burak nie przyszedl i nie powiedzial ze jego Corsa robi 100 w 20,2 sek. a w katalogu pisze, ze powinna w 20,0. To samo pewnie z predkoscia max.
Beny CTM #081
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no tak, ale co innego stracic 3 sekundy z 20 a co innego z 15 czy 10 fabrycznych 

Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Dokładnie tak pooh. Jakby Corsy smigały aż o tyle lepiej każda(3 sek. mniej do paki w stosunku do danych fabrycznych) to mielibysmy coś koło 7,5 do 8s. do paki a wiec niewiele by było takich kórzy nam podskocza na drodze a Eclipsa mojego znajomego to wciągałbym z zamkniętymi oczami a póki co to on mnie tak wciąga na równoległych więc... jak nie zobacze to nie uwierze! 

CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
-
- Nowy
- Posty: 152
- Rejestracja: 18 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Józefów k/W-wy
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hmm...mozna i zrobi
Kod: Zaznacz cały
200ps...bez turba i nx-a ale....czy ten silniczek duzo pocignie?najlepiej z 1.4 60ps...wsadzi wielopunkt i wtedy dalej sie bawic.no nie wow :-P
co do osigoww do setki....to glupota np. moge sie lapa[z poohem i duo nie dostane 1 1.5 dgosci ale jak juz wrzuci np. trojke to cya.......
Dlatego jest 400m :-P :-P :-P
pozdrawiam ja mam wedlug g-techa 12,4 do setki....19,98 na 400m 8-)
Ostatnio zmieniony 15 paź 2002, o 14:00 przez uBaW, łącznie zmieniany 1 raz.
POWER ISN'T EVERYTHING<--/---/

Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-

Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
pooh, ja wiem że moja to seria
, więc dlatego podaję że V-max trochę się zwiększył. Pamietam moją Niunię przed wszystkimi zmianami. Miałem "przyjemność" podróżować nią z Poznania do Świecka.
Koła 195/45R15, do 140 km/h jeszcze jak cię mogę, ale później zapomnij o jeździe. Mo szef wracał ze Świecka do W-wy i jedyne co mu się udało osiągnąć po 100 km prostej (poznanianka) to 160 km/h (dodam tylko że auto już wtedy nie było na pewno zamulone).
Pozdro


Koła 195/45R15, do 140 km/h jeszcze jak cię mogę, ale później zapomnij o jeździe. Mo szef wracał ze Świecka do W-wy i jedyne co mu się udało osiągnąć po 100 km prostej (poznanianka) to 160 km/h (dodam tylko że auto już wtedy nie było na pewno zamulone).
Pozdro
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) 
CTM#119

CTM#119