Jak nisko posadzić corse

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia Corsy B.
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Jak nisko posadzić corse

Post autor: _balt_ »

podpowiedzcie mi o ile mozna na samych sprezynach w granicach rozsadku posadzic corse?
losiu_KTP
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: losiu_KTP »

30mm przy seryjnych amorach
ale polecam ci zdecydowanie amory + sprezyny i wtedy mozesz posadzic 50mm. to jeszcze zalezy czy masz jakies niskie spoilery...
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

losiu a co teraz masz w swojej corsie fabryczne zawieszenie?
gonzo
Nowy
Posty: 108
Rejestracja: 22 cze 2002, o 22:04
Lokalizacja: krakow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: gonzo »

ja mam zawieche weitec i przod siadl 40-50 mm jak hcesz to mam stare sprezynki z gsi fura byla nizsza niz inne ale ile to nie wiem
losiu_KTP
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: losiu_KTP »

_balt_ pisze:losiu a co teraz masz w swojej corsie fabryczne zawieszenie?
Tzn. teraz mam seryjne zawieszenie oprocz tylnych amorow Weiteca.
Ale w tym tygodniu kupie sprezyny H&R czerwone -40mm i do tego z przodu krotsze i twardsze amory Weiteca oraz rozpurke kolumn McPersona.
Zobaczymy jak taki komplet bedzie sie sprawowac.

AdamXXL dzieki za amorki sa ekstra. Jak zdjelem stare to sie przerazilem jak ja na takim czyms jezdzilem-one w ogole nie odbijaly...
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Nowy_zg
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 12 paź 2002, o 20:34
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Nowy_zg »

z kumplem rozmawiałem wczoraj na ten temat ( zna sie troszkę na rzeczy- ma odlotową astre II po tunningu) i powiedział że przy założeniu sprężynek H&R autko powinno obniżyć się o 35mm, pozostawiając fabryczne amorki... :D
!!!! CORSA A 1.4i !!!!
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

gonzo a powiedz mi czy to widac bardzo roznice na tych od gsi czy nie i ile bys chcila za nie?
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

ja mam komplet waiteca - 40 mm i jest w sam raz , mialem kupic -60 ale na ulice warszawy to za duzo zwlaszcza przy moim zdezaku
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

AdamXXL dzieki za amorki sa ekstra. Jak zdjelem stare to sie przerazilem jak ja na takim czyms jezdzilem-one w ogole nie odbijaly...

Miałem małe problemy z wysyłką (tysiąc rzeczy na głowie :lol: ), ale ciesze się, że jesteś zadowolony :-D
losiu_KTP
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: losiu_KTP »

Nowy_zg pisze:z kumplem rozmawiałem wczoraj na ten temat ( zna sie troszkę na rzeczy- ma odlotową astre II po tunningu) i powiedział że przy założeniu sprężynek H&R autko powinno obniżyć się o 35mm, pozostawiając fabryczne amorki... :D
ta, ta zostaw se seryjne amorki... jak chcesz wyleciec na jakims zakrencie... jest rzecza naturalna ze jesli masz sportowe sprezyny to wchodzisz szybciej w zakrety jednak jest bedzie jakas wieksza nierownosc czy dziura to bardzo latwo mozesz wyleciec z niego poniewaz zwykly amor nie jest w stanie pracowac przy taki obnizeniu-pracuje on wtedy czesto na skraju swoich mozliwosci jest to jakas tam strefa nazywajaca sie fachowo... Pomijajac fakt ze te amory szybko wysiada przy tych sprezynach to jeszcze beda niebiezpieczne. Pomijam fakt ze jesli ty masz corse A i pewnie nie wymieniales amorow to sa one napewno do wyzucenia na smietnik... Praktycznie brak tlumienia i w ogole nie odbijaja wiec wtedy trzeba kupic amory a poco kupowac seryjne jak mozna kupic sportowe...
Dlatego nie dajcie se wmowic ze sprezyny -40mm moga byc stosowane bez krotszych i twrdszych amorow.
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

gonzo powiedz mi ile za te sprezynki od gsi chcesz i sprobuj sie zorientowac ile mi ona wtedy usiadzie?
Adam_x
Nowy
Posty: 203
Rejestracja: 27 kwie 2002, o 09:38
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Adam_x »

Jeśli chodzi tylko o obniżenie auta i nieznaczną poprawę właściwości jezdnych to napewno wystarczą same sprężynki -krótsze o progresywnej charakterystyce. Jeśli obniżają niewięcej niż 40mm to można zastosować je z seryjnymi amorami.
Di gustibus non disputandum est!

Moje autko:
http://www.pbase.com/lexluger/v40
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Adam_x:Jeśli chodzi tylko o obniżenie auta i nieznaczną poprawę właściwości jezdnych to napewno wystarczą same sprężynki -krótsze o progresywnej charakterystyce. Jeśli obniżają niewięcej niż 40mm to można zastosować je z seryjnymi amorami.

Popieram w całej rozciązciągłości z jednym ale, zależy jaki przebieg mają te seryjne amory.
Pozdro
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
gonzo
Nowy
Posty: 108
Rejestracja: 22 cze 2002, o 22:04
Lokalizacja: krakow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: gonzo »

słuchaj jakies 150 zł nie wiem ile w centymwtrach siadzie postaram sie sprawdzic tyl siadal tak ze kolko howalo sie w nadkolu o jakies 1-1,5cm ale zmieze ile maja
Adam_x
Nowy
Posty: 203
Rejestracja: 27 kwie 2002, o 09:38
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Adam_x »

Dokładnie Jedrus dokładnie... :D
Di gustibus non disputandum est!

Moje autko:
http://www.pbase.com/lexluger/v40
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

Adam_x pisze:Jeśli chodzi tylko o obniżenie auta i nieznaczną poprawę właściwości jezdnych to napewno wystarczą same sprężynki -krótsze o progresywnej charakterystyce. Jeśli obniżają niewięcej niż 40mm to można zastosować je z seryjnymi amorami.
oki powiedz mi jakie sprezynki w tym temacie bys polecal i za ile je mozna wyrwac
Adam_x
Nowy
Posty: 203
Rejestracja: 27 kwie 2002, o 09:38
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Adam_x »

napisz do Fosabu albo Zastec Tuning, podaj model-rok,silnik i zapytaj co polecają i jakie są ceny... ja polecam Bilsteiny, Weitec itp tego jest naprawdę wiele- zwróć tylko uwagę o ile obniżają- byle nie więcej niż 40mm- optymalnie jest chyba 35mm przy standard amorkach. Aha no i profil opony musisz dopasować- o to też mozesz zapytać... poszperaj w necie np na sklep.tuning.pl ... napewno coś znajdziesz.
Di gustibus non disputandum est!

Moje autko:
http://www.pbase.com/lexluger/v40
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

Brrr.. Jak widze ceny w takich sklepach to ciarki mi przebiegają. Ostatnio widziałem na giełdzie (Lubin) sprężyny w pudełkach nowe H&R i Wogtlandy za 400zł

UWAGA! najlepiej spisać sobie numery fabryczne ze stron producentów i tak sprawdzić prawdziwość tego co mówią sprzedawcy (Przeważnie nie kłamią, ale też często nie znają dokładnych parametrów)
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

nie lepiej kupic z amorami twardymi ?? i tak na zwyklych amorach ze sprezynami krotszymi sie nie najedzimy zbyt dlugo, tym bardziej ze napewno juz troche przejechaly, moze przynajmniej gazowki
gonzo
Nowy
Posty: 108
Rejestracja: 22 cze 2002, o 22:04
Lokalizacja: krakow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: gonzo »

:-D aja mam swoja zawieszke od adama i he he do dzis sie ucze z tym jezdic jeszcze raz dzieki adammm!!!! :lol:
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

a moze z innej beczki kto ma do sprzedania amory ze sprezynami mowie ma sie rozumiec komplet sportowy
losiu_KTP
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: losiu_KTP »

_balt_ pisze:a moze z innej beczki kto ma do sprzedania amory ze sprezynami mowie ma sie rozumiec komplet sportowy
No to se poszukasz bo ja szukalem 1.5 miesiaca i nic nie znalazlem.
W koncu wyszlo ze tylnie amory kupilem od AdamaXXL , sprezyny na allegro H&R a przednie amory musze kupic nowe za 340zl sztuka...

I jeszcze raz powtarzam nie daj sie namowic na same sprezyny- przeciez tuning powinien zwiekszac bezpieczenstwo a napewno go nie zmniejszac...
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Adam_x
Nowy
Posty: 203
Rejestracja: 27 kwie 2002, o 09:38
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Adam_x »

wiele zależy od funduszy... cenę sprężyn da się jeszcze przełknąć ale kompletne-sportowe zawiesznie (amo+spręzynka) to już inna bajka... i nie mówię tu o uzywanych- niekiedy dojebanych (czyt. wysłużonych) elementach... chociaż np KW ciężko dojebać bo to przesz beton :lol:
Di gustibus non disputandum est!

Moje autko:
http://www.pbase.com/lexluger/v40
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

losiu_KTP pisze:przednie amory musze kupic nowe za 340zl sztuka...
podaj mi co to za corsa dokladniej, a zobaczymy za ile da sie zalatwic amorki...
c20rsa, czlowieku meeen!
losiu_KTP
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: losiu_KTP »

wow pisze:
losiu_KTP pisze:przednie amory musze kupic nowe za 340zl sztuka...
podaj mi co to za corsa dokladniej, a zobaczymy za ile da sie zalatwic amorki...
sluchaj jest to corsa A silnik 1.2 1991r.
potrzebuje krotsze i twrdsze amory do sprezyn H&R czeronych -40mm
z tylu mam weiteca.
Bardzo bym prosil jkabys cos mial to daj znac jak najpredzej.
dzieki
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

jutro puszcze Ci wiadomosc co i za ile...
c20rsa, czlowieku meeen!
losiu_KTP
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 23 wrz 2002, o 17:25
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: losiu_KTP »

wow pisze:jutro puszcze Ci wiadomosc co i za ile...
w takim razie czekam z niecierpliwoscia...

A tak pozatym skad jestes?
losiu
Opel Corsa evo II >>>
Andra Rally Team
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

potrzebuje krotsze i twrdsze amory do sprezyn H&R czeronych -40mm
z tylu mam weiteca.

Jeśli masz sprężyny H&R -40 to amory nie powinny być krótsze. H&R dopasowuje charakterystykę sprężyn progresywnych (właśnie do -40) do standartowych amorów.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

jedrus dobrze prawisz :) ale fakt jest faktem, ze porzadne amorki przydalyby sie.

co do glowicy - jest juz 200% pewnosc. mam informacje od Ciebie (bardzo cenna, wazna, dzieki dzieki :) ), od risse'go i od kilku szrociarzy ktorzy tez to potwiedzili. te warsztaty ktore pytalem robia chyba roboty z zamknietymi oczami, bo nie wiedza co robia - jaka to niby roznica zaokraglony kanal czy kwadratowy... wiem juz czego mi potrzeba... i to mnie troche martwi ;)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

wiec jaka jest konkluzja, musisz dokupic glowice czy nie ?
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”