1.4i 8v C14SE 82 KM
1.4i 8v X14SZ 60 KM z czego wynika różnica między mocą w tych silnikach i czy dużo by trzeba było zmieniać aby uzyskać z 60 konnego 1.4 82-konny?
Różnica w mocy 1.4i 8v X14SZ i 1.4i 8v C14SE
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
do wymiany glowica, kolektor ssacy wraz z listwa wtryskiwaczy i obudowa przepustnicy, wiazka kompletna, ecu, puszka filtra powietrza, zbiorniczek wyrownawczy cieczy chlodzacej, pompa paliwa oraz, jek donosi Jedrus, nalezy przeniesc czujnik temperatury oleju w blok silnika gdyz w x14sz jest on w glowicy. w tym celu wybija sie z bloku zaslepke.
wujko: stopien sprezania, ale nie cisnienie sprezania... stopien sprezania wynika z innego sposobu zasilania silnika, tj. z mpi - dawka paliwa jest wieksza - inny jest seryjnie sklad mieszanki, a za to odpowiada ecu sterujace wtryskami.
wbrew pozorom koszt nie jest taki duzy, ale jest jedno ale... czesci do c14se nie sa najlatwiej dostepne, o czym sie przekonalem na wlasnej skorze... nie moge znalezc glowicy bu
wujko: stopien sprezania, ale nie cisnienie sprezania... stopien sprezania wynika z innego sposobu zasilania silnika, tj. z mpi - dawka paliwa jest wieksza - inny jest seryjnie sklad mieszanki, a za to odpowiada ecu sterujace wtryskami.
wbrew pozorom koszt nie jest taki duzy, ale jest jedno ale... czesci do c14se nie sa najlatwiej dostepne, o czym sie przekonalem na wlasnej skorze... nie moge znalezc glowicy bu

c20rsa, czlowieku meeen!