Różnica w mocy 1.4i 8v X14SZ i 1.4i 8v C14SE

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Różnica w mocy 1.4i 8v X14SZ i 1.4i 8v C14SE

Post autor: Feliks »

1.4i 8v C14SE 82 KM
1.4i 8v X14SZ 60 KM z czego wynika różnica między mocą w tych silnikach i czy dużo by trzeba było zmieniać aby uzyskać z 60 konnego 1.4 82-konny?
WujkO
Nowy
Posty: 115
Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: WujkO »

w C14SE masz wielopunktowy wtrysk paliwa (mpi)
pozdrawiam

Ł.W.

Golf III, 1.4i
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

czyli napewno zmiana głowicy a co z resztą ?? trzeba by było coś więcej wymienić bo nie wiem czy to jest dużo grzebania w silniku bo jeśli tylko głowice i kilka elementów to chyba koszt takiej przerobki nie był by zbyt duży
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

pytanie to raczej kerować do Jędrusa który coś takiego ma i WoW chyba sią przymierza :)2
WujkO
Nowy
Posty: 115
Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: WujkO »

no jak by nie było elektryka do zmiany a i chyba stopień sprężania też uległ zmianie
pozdrawiam

Ł.W.

Golf III, 1.4i
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

do wymiany glowica, kolektor ssacy wraz z listwa wtryskiwaczy i obudowa przepustnicy, wiazka kompletna, ecu, puszka filtra powietrza, zbiorniczek wyrownawczy cieczy chlodzacej, pompa paliwa oraz, jek donosi Jedrus, nalezy przeniesc czujnik temperatury oleju w blok silnika gdyz w x14sz jest on w glowicy. w tym celu wybija sie z bloku zaslepke.

wujko: stopien sprezania, ale nie cisnienie sprezania... stopien sprezania wynika z innego sposobu zasilania silnika, tj. z mpi - dawka paliwa jest wieksza - inny jest seryjnie sklad mieszanki, a za to odpowiada ecu sterujace wtryskami.

wbrew pozorom koszt nie jest taki duzy, ale jest jedno ale... czesci do c14se nie sa najlatwiej dostepne, o czym sie przekonalem na wlasnej skorze... nie moge znalezc glowicy bu :(
c20rsa, czlowieku meeen!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”