GSI C16XE falujące obroty na gazie
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
GSI C16XE falujące obroty na gazie
Co do wolnych obrotów to sprawdziłbym silniczek krokowy, miałem ostatnio ten sam problem - komputer nie wykazywał błędów a obroty dostawały głupawki. U mnie pomogło samo czyszczenie i konserwacja.
Co do sciągania przyczyn może być milion dwieście ja bym zaczął od geometrii i sprawdzenbia stanu hamulców.
Pozdrawiam
Co do sciągania przyczyn może być milion dwieście ja bym zaczął od geometrii i sprawdzenbia stanu hamulców.
Pozdrawiam
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) 
CTM#119

CTM#119
-
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jak na gazie masz tak duże obroty, to oznacza że źle Ci wtryskuje gaz, prawdopodobnie gaz zostaje wtrysniety zanim cale paliwo zostanie spalone w silniku. Wtedy obroty podskakują aby móc spalic nadmiar 'paliwa i gazu' (to dzieje się przy uruchomianiu samochodu). Zaś jeżeli obroty podskakują Ci np. podczas stania na światłach na rozgrzanym już silniku to mogą być dwie przyczyny:
1. Musisz pojechać i wyregulować mieszank,e prawdopodobnie jest ona źle dobrana.
2. Jest taka dziwna guma, okrągła, na kształt rurki, którą musisz wyjąć i przeciścić, to właśnie ona odpowiada za obroty na gazie. A i jeszcze duży wpływ ma ile czasu masz gaz, bo jeżeli nie przejechałeś jeszcze na nim ok 1200 km to wszystko się jeszcze dociera więc nie ma co się dziwić. Ja również miałem takie problemy, lecz po przejechaniu 1000 km pojechałem na przegląd i wyregulowałem i teraz na szczęście wszystko chodzi dobrze i jestem zadowolony. Życze powodzenia. Pozdrawiam
1. Musisz pojechać i wyregulować mieszank,e prawdopodobnie jest ona źle dobrana.
2. Jest taka dziwna guma, okrągła, na kształt rurki, którą musisz wyjąć i przeciścić, to właśnie ona odpowiada za obroty na gazie. A i jeszcze duży wpływ ma ile czasu masz gaz, bo jeżeli nie przejechałeś jeszcze na nim ok 1200 km to wszystko się jeszcze dociera więc nie ma co się dziwić. Ja również miałem takie problemy, lecz po przejechaniu 1000 km pojechałem na przegląd i wyregulowałem i teraz na szczęście wszystko chodzi dobrze i jestem zadowolony. Życze powodzenia. Pozdrawiam
-
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A masz instalacje z komputerkiem? Jak nie to obroty czasm będą skakać, już tak jest chyba że co pewien czas będziesz sam czyścił tą gumę co Ci napisałem wyżej. Jeśli chodzi o ustawienie mieszanki, to znaczy o ustawienie odpowiedniej ilości gazu i paliwa. Jedziesz do kolesia on Ci się podpina po komputer, podpina analizator spalin i po chwili już wie co jest nie tak i ustawia. U mnie po takiej wizycie (koszt 20 zł) chodzi idealnie (odpukać). Niestey gaz ma to do siebie że zanim wszystko się dotrze i wszystko się ułoży musi minąć trochę czasu i musisz włożyć w to duużo cierpliwości. Powodzenia, pozdrawiam.
p.s.
WoW wiem że gaz jest beee, ale nie każy może ganiać na benzynie ile chce, nie każdy ma na to fundusze, przedtem musiałem tankowac 2-3 razy w miesiącu za 140 zł a teraz tankuję 3-4 razy po 38
. Jest różnica? A i tak wszyscy mówią że jak masz dobra instalację i wszystko dobrze wyregulowane to i dla silnika nic się nie stanie. Zobaczmy jak będzie. Pozdrawiam.
p.s.
WoW wiem że gaz jest beee, ale nie każy może ganiać na benzynie ile chce, nie każdy ma na to fundusze, przedtem musiałem tankowac 2-3 razy w miesiącu za 140 zł a teraz tankuję 3-4 razy po 38

-
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o tą gumę to Ci tak nie wytłumaczę, stasznie ciężko by byłoWujkO pisze:a ta guma to w którym miejscu sie znajduje ?
mam instalcje bez kompa a i gazownik regulował mieszanke na "oko"


Wiem kosztuje to troszkę nerwów, ale jaką później masz minę jak już wszystko jest cacy a przejechanie 100 km kosztuje Cię 10 zeta

A i nie muszę dodawać że samemu możesz podkręcić dawkę gazu dostarczonego do silnika, przez co różnica w przyśpieszeniu jest na prawdę zauważalna. Czasem zdaża mi się jechać na benzynie i czuję że coś się wlecze, jakbym miał przyczepkę doczepioną, po załączeniu gazu zupełnie inaczej.