Usztywnienie tylnej półki
-
- Nowy
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 lut 2003, o 21:10
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Usztywnienie tylnej półki
Mam pytanie -
Własnie przerabiam tylną półkę od corsy i chciałem zapytac czym ją można usztywnic ???
Może sklejką czy czymś innym . Musze ją usztywnić bo będę na niej montował dosyc duże i ciężkie głośniki ...
P.S. czy sądzicie, że głośniki 888 beda sie dobrze sprawowały ???
Własnie przerabiam tylną półkę od corsy i chciałem zapytac czym ją można usztywnic ???
Może sklejką czy czymś innym . Musze ją usztywnić bo będę na niej montował dosyc duże i ciężkie głośniki ...
P.S. czy sądzicie, że głośniki 888 beda sie dobrze sprawowały ???
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
uhu... na laika nie wyszedlem, pogrzebalem po necie i znalazlem jakies oferty tychze glosnikow tejze firmy i sadzac po cenie to... nie mialem prawa znac tych glosnikow, a i Tobie nie zalecam sie z tymi glosnikami zaprzyjazniac. Smierdzi mi tu taiwanem, czy innymi chinami, wiec to to grac raczej nie bedzie. Nazbieraj jeszcze troszke kaski i polookaj w jakichs uzywanych blaupunktach, moze jbl-ach, czy chociazby tonsilach. Bedziesz wiedzial, ze masz glosnik, a nie jakas popierdziawke.
Beny CTM #081
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No też tak myślę ... ale fotki robił Flipper a sprężynki są też jego. Moja jest tylko półeczka ... na razie



była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nadmienie jeszcze, ze najlepsze do montazu w polke glosniki powinny miec oznaczenie FTA (free to air), nie potrzebujace skrzynki. Wszystki inne tracą sporo mocy, nie mowiac juz o skutecznosci i szybkosci odtwarzania basu. Nio chyba, ze montujemy glosnik o srednicy... hm... jakies 45cm, wtedy za skrzynke basowa robi bagaznik i wszystko jest oki
.
Slyszalem raz takie cudo, ba siedzialem przed takim gigantem i tenze gigant pompowal mi prosto w plecy... pompowal, hm... rozbil mi masaz serca, jak koles zapodal plyte z testem glosnikow, gdzie wybieralo sie odpowiednie czestotliwosci, to tenze "glosniczek" drgajac powodowal, ze moja pikawa drgala w jego rytm!!!! 40Hz... pikawa wolniutko, 60Hz norma, 120Hz pikawa zapier... jakbym wchodzil po schodach
... uczucie bylo conajmniej niepokojace. Na marginesie dodam ze glosnik mial muzycznej 1000W, i ciagnal go piecyk 600W w sinusie. Slychac nas bylo jeszcze z 4 autka do tylu




Slyszalem raz takie cudo, ba siedzialem przed takim gigantem i tenze gigant pompowal mi prosto w plecy... pompowal, hm... rozbil mi masaz serca, jak koles zapodal plyte z testem glosnikow, gdzie wybieralo sie odpowiednie czestotliwosci, to tenze "glosniczek" drgajac powodowal, ze moja pikawa drgala w jego rytm!!!! 40Hz... pikawa wolniutko, 60Hz norma, 120Hz pikawa zapier... jakbym wchodzil po schodach






Beny CTM #081
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A po co glosniki w polke??? Nie lepiej dobrze naglosnic przod a pozniej dokupic tylko tube? Przod generalnie jest najwazniejszy! Polecam glosniki
Etona, phonocara albo najlepiej MB Quarta! Mialem wszystkie ale najlepsze okazaly sie MB Quarty! RSD 216 cos tam!!!
moj bagaznik! tylko prosze sie nei smiac. to wersja beta2
w przyszlosci mam juz inny pomysl!

Etona, phonocara albo najlepiej MB Quarta! Mialem wszystkie ale najlepsze okazaly sie MB Quarty! RSD 216 cos tam!!!
moj bagaznik! tylko prosze sie nei smiac. to wersja beta2
w przyszlosci mam juz inny pomysl!


-
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 12 sty 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Słuchaj mógłbyś mi podesłać na Priv jakiś dokładniejszy opisik jak to zrobiłeś????? (materiały, narzędzia, kolejność wykonywanych prac)=JUHol= pisze:A po co glosniki w polke??? Nie lepiej dobrze naglosnic przod a pozniej dokupic tylko tube? Przod generalnie jest najwazniejszy! Polecam glosniki
Etona, phonocara albo najlepiej MB Quarta! Mialem wszystkie ale najlepsze okazaly sie MB Quarty! RSD 216 cos tam!!!
moj bagaznik! tylko prosze sie nei smiac. to wersja beta2
w przyszlosci mam juz inny pomysl!
Strasznie chciałbym mieć taki bagażniczek jak ty,ale stolarz to ze mnie żaden a nigdzie w necie nie mogę natknąć się na zabuowę "krok po kroku"
Twój bagażniczek baaardzo mi się podoba.
Z góry wielkie dzięki


:placz2:Na sprzedaż:placz2:
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak na serio to nie zadna rewelacja! Bo koszt zabudowy wyniosl ok 100zl!
Ale mozna za te pieniadze wykonac to o wiele dokladniej!
1. Najpierw szczegolowe pomiary bagaznika (dlugosc, szerokosc, wysokosc, pochylenia...), no wszystkie pomiary!
2. Na takich 8 cm klockach zrobilem nowa podloge (8cm bo wzmacniacz ma chyba 5 cm wysokosci)
3. wyciolem dziure na wzmacniacz i go podwiesilem od dolu!
4. Zabudowalem boczki bagaznika i zrobilem nowe poleczki boczne. te co w nich dziury na pasy sa! Poprostu je odkrecilem i odrysowalem na deske! Jak bedziesz tak robil to zostaw sobie ok 3 cm zapasu!
5. Tu sie dowiedzialem ze podloga NIE JEST SYMETRYCZNA!!! Tzn lewa nie rowna sie prawej stronie! Sa rozne dlugosci nadkoli! U mnie to akurat na dobre wyszlo bo podloga bardzo ciasno wchodzi i nie skacze podczas jazdy!
6. Na koniec zrobile skrzynie do glosnika... Poprostu 2 trapezy (przekroj bagaznika) ale to nie trapez bo tam jest jeszcze 1 bok ( jest to roznica miedzy podloga, a [nie wiem jak to opisac] progiem bagaznika [no wysokosc poczatku tego bolca co sie zamek na nim zatrzaskuje!] i piec desek na okolo
7. Przymiarka calosci... Troche to bylo luzne wszystko - ale mialo tak byc poniewaz zawsze robilem ok 2-3 mm zapasy na materialy obiciowo - tlumiace...
8. Zabawa w tapicera, czyli obijanie calosci materialem... Tu zastosowalem (kasa) zwykla wykladzine podlogowa ( da sie ja profilowac po podgrzaniu), ale poprzednia skrzynie to zamawialem z wroclawia (phonocar) taka specjalna wykladzinke obiciowa! to byl 1m[kwadrat] i wymiary 140x70 cm i to kosztowalo 70zł, czyli na obicie bagaznika corsuni to by bylo ok 200zl, a za wykladzine zaplacilem 20zl!
9. na sam koniec wszystko najlepiej jest powybijac gabkami... Ja mam sztywne zawieszenie i troche to draznilo... Oczywiscie jeszcze trzeba bylo to popodlaczac...
10. Zapomnialem o najwazniejszym! Cala zabudowe demontuje sie 10 min (dostep do kola zapasowego)... w kolejnosci: skrzynia, boczki, podloga...
Ale mnie lapy bolo od tego pisania!!! Jak jeszcze cos to smialo pisz!
Ale mozna za te pieniadze wykonac to o wiele dokladniej!
1. Najpierw szczegolowe pomiary bagaznika (dlugosc, szerokosc, wysokosc, pochylenia...), no wszystkie pomiary!
2. Na takich 8 cm klockach zrobilem nowa podloge (8cm bo wzmacniacz ma chyba 5 cm wysokosci)
3. wyciolem dziure na wzmacniacz i go podwiesilem od dolu!
4. Zabudowalem boczki bagaznika i zrobilem nowe poleczki boczne. te co w nich dziury na pasy sa! Poprostu je odkrecilem i odrysowalem na deske! Jak bedziesz tak robil to zostaw sobie ok 3 cm zapasu!
5. Tu sie dowiedzialem ze podloga NIE JEST SYMETRYCZNA!!! Tzn lewa nie rowna sie prawej stronie! Sa rozne dlugosci nadkoli! U mnie to akurat na dobre wyszlo bo podloga bardzo ciasno wchodzi i nie skacze podczas jazdy!
6. Na koniec zrobile skrzynie do glosnika... Poprostu 2 trapezy (przekroj bagaznika) ale to nie trapez bo tam jest jeszcze 1 bok ( jest to roznica miedzy podloga, a [nie wiem jak to opisac] progiem bagaznika [no wysokosc poczatku tego bolca co sie zamek na nim zatrzaskuje!] i piec desek na okolo
7. Przymiarka calosci... Troche to bylo luzne wszystko - ale mialo tak byc poniewaz zawsze robilem ok 2-3 mm zapasy na materialy obiciowo - tlumiace...
8. Zabawa w tapicera, czyli obijanie calosci materialem... Tu zastosowalem (kasa) zwykla wykladzine podlogowa ( da sie ja profilowac po podgrzaniu), ale poprzednia skrzynie to zamawialem z wroclawia (phonocar) taka specjalna wykladzinke obiciowa! to byl 1m[kwadrat] i wymiary 140x70 cm i to kosztowalo 70zł, czyli na obicie bagaznika corsuni to by bylo ok 200zl, a za wykladzine zaplacilem 20zl!

9. na sam koniec wszystko najlepiej jest powybijac gabkami... Ja mam sztywne zawieszenie i troche to draznilo... Oczywiscie jeszcze trzeba bylo to popodlaczac...
10. Zapomnialem o najwazniejszym! Cala zabudowe demontuje sie 10 min (dostep do kola zapasowego)... w kolejnosci: skrzynia, boczki, podloga...
Ale mnie lapy bolo od tego pisania!!! Jak jeszcze cos to smialo pisz!
