Zmiana SPI na MPI
-
- Nowy
- Posty: 202
- Rejestracja: 18 paź 2002, o 21:18
- Lokalizacja: Lubniewice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zmiana SPI na MPI
Witam mam pytanie czy ktoś może zmieniał w corsie 1.2 wtrys z jednopunktowego na wielopunktowy i z jakimi skutkami?
Corsa B c20se
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ale zakladajac graty od c14se tak jak robil to Endrju i ja to robie w 1.2 pojawi sie problem zmniejszenia dawki paliwa w stosunku do ilosci zasysanego paliwa (roznica pojemnosci), a to moze zrobic jedynie unichip. sadze, ze nie jest racjonalne isc w te strone z silnikiem 1.2 - koszt mpi nie jest maly (ze wzgledu na mala dostepnosc) a potem jeszcze unichip... to nie jest rozwiazanie dla kowalskiego...- beny - pisze:Glowica C14NZ jest taka sama jak C12NZ wiec i w 1.2 jest to mozliwe.

c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Wow jako nasz swiatowy, klubowy ekspert od silników, co nam doradzasz? Chodzi mi o silnik 12nz.... (wiem że najlepiej go wymienić, ale nie kazdy ma tyle siana
)
Zal jest mi też wywalać ten co aktualnie mam, bo ma tylko 110000 przebiegu (przez 11 lat), nie bierze oleju, zadnych oznak zużycia.....
a i tak wiele za niego nie dostane

Zal jest mi też wywalać ten co aktualnie mam, bo ma tylko 110000 przebiegu (przez 11 lat), nie bierze oleju, zadnych oznak zużycia.....


-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
To fakt... poki lambda sie nie rozgrzeje ECU daje wiecej wachy... ale to w sumie dobrze bo autko jest mocniejszewow pisze:ale zakladajac graty od c14se tak jak robil to Endrju i ja to robie w 1.2 pojawi sie problem zmniejszenia dawki paliwa w stosunku do ilosci zasysanego paliwa (roznica pojemnosci), a to moze zrobic jedynie unichip. sadze, ze nie jest racjonalne isc w te strone z silnikiem 1.2 - koszt mpi nie jest maly (ze wzgledu na mala dostepnosc) a potem jeszcze unichip... to nie jest rozwiazanie dla kowalskiego...- beny - pisze:Glowica C14NZ jest taka sama jak C12NZ wiec i w 1.2 jest to mozliwe.

Beny CTM #081
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kasa, kasa, kasa... ja zaczalbym od glowicy bo to jest bardzo dobra podstawa zeby robic cokolwiek dalej, ale jak powiedzial adamxxl stosunkowo dobrym rozwiazaniem bylby walek, ze wzgledu na pewny przyrost mocy i wydaje mi sie nawet wazniejszy plusik, tj. ten sam waleczek z dzwigienkami mozesz potem przelozyc do prawie kazdego wiekszego ohc, np. 1.6 z corsy a gsi.
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tiaaaa, wow... tylko do czego mozna dojsc modyfikujac 1.2... mozesz sie pokusic o walke w klasie t.pl, w sss juz nie ma szans... wpakujesz 5k zeta i sie okaze ze mozesz sie spiac ledwie z 1,6
, nie tedy droga ... trzeba cierpiec i zbierac many na swapa... there is no other way to fun... real fun




Beny CTM #081
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
beny, toz ja wiem ze wiele sobie nie mozna obiecywac po 1.2
ale dobrze, ze Ty to powiedziales... niestety - taka prawda... nawet po wlozeniu sporej kaski trudno oczekiwac ze bedzie sie tym nie tylko nie wygrywalo ale rowniez wogole przyjemnie jedzilo
chociaz przyjemnosc z jazdy to rzecz subiektywna, wiec... no coz... kasa kasa kasa... tak zaczalem swojego posta, tak skoncze tego...
o shit!!!! to moj post no. 1000


o shit!!!! to moj post no. 1000

c20rsa, czlowieku meeen!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Myśle, że wiele osób mnie nie skrytykuje gdy powiem ,że zmieniając wałek (na odpowiedni) i trochę "uwalnając" wydech można na 1.2 uzyskać do 70KM, a robiąc jeszcze głowice i kolektor rurowy 80 kucy jest też w zasięgu, choć zmiany w sterowaniu pewnie też by się przydały.
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to boli najbardziej, przeglądając obłoszenia sporo widzę silników c20ne i skrzynki i z tym w 1500 można się zmieścić lecz przykład Rena pokazuje, że sam silnik to może połowa sukcesu..trzeba wybrac opcje i przeliczyc solidnie pieniazki...

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w instalacji u siebie już mieszałem i da się to przejść zwłaszcza kupując silnik z wiązką
PS. podłączam czasem centrale czy większe sieci, więc plątanina kabli mnie nie przeraża
PS. podłączam czasem centrale czy większe sieci, więc plątanina kabli mnie nie przeraża

-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A ile kosztuje taki wałek - czy od świątka można coś takiego wyciągnąc czy od kogoś innego. Co musze wogóle zrobić z moim 1,2 żeby mieć 80 kucyków na codzień ? ? ? ? ? ? ? ? to wtedy będę mógł spokojnie zbierać kaskę na swapa tak jak to mówi Ren najbardziej opłacalnego 2,0 8v, bo teraz to nie ma bata żebym wynalazł tyle kaski nawet 2000 to bym pewnie nie znalazł - w końcu jestem biednym studentem a możliwości dorobienia będe miał tylko na wakacjach. Więc musze coś przy tym dłubnąć żeby jakoś jeżdzić . Nie potrzeba mi narazie strzały która by postrach siała wsród bawarskich typów ale tak żeby nie stać na światłach zawsze na końcu i bać się pierwszego lepszego cicnoczento sporting.
Pozdrowienia przesyła Criters
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
do odwaznych swiat nalezy ;P tak naprawde to potrzebne bylo troche czesci i tyle... znakomita wiekszosc mielismy od reki, natomiast niektore nas troszke zaskoczyly...AdamXXL pisze:to boli najbardziej, przeglądając obłoszenia sporo widzę silników c20ne i skrzynki i z tym w 1500 można się zmieścić lecz przykład Rena pokazuje, że sam silnik to może połowa sukcesu..
przy 2.0 8v jest prosciej... znacznie prosciej... zwlaszcza majac kit do konwersji... no ale coz... trzeba chciec i trzeba miec... zeby chciec...
c20rsa, czlowieku meeen!
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hobby kosztuje... jesli podchodzic do rzeczy jako pasji to nie jest wazne ile razy przekroczyly mody wartosc samochodu... tego sie tak nie przelicza... jesli jest to pasja! sadzac po ilosci gratow jakie w miedzyczasie kupilem, ren jeszcze dobitniej o tym swiadczy... moge ocenic ze i mnie i jego stac byloby za ta kase na uzywana impreze gt...kristo pisze:no to zaczynam zbierać kase..... Na nową corse...
![]()
Bo wartość tych przeróbek przekracza wartość mojej corsy, a co nowsza kasta to nowsza,
Może nawet z ABS
![]()
c20rsa, czlowieku meeen!
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w takim razie zapomnij o modach teraz i cierpliwie zbieraj kase...CRITERS pisze:to wtedy będę mógł spokojnie zbierać kaskę na swapa tak jak to mówi Ren najbardziej opłacalnego 2,0 8v, bo teraz to nie ma bata żebym wynalazł tyle kaski nawet 2000 to bym pewnie nie znalazł - w końcu jestem biednym studentem a możliwości dorobienia będe miał tylko na wakacjach.
1500 - glowica
1200 - kolektor rurowy
+ 1200 - walek z dzwigienkami
_____
4900
i ciagle masz seryjna elektronike...
c20rsa, czlowieku meeen!
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Właśnie to samo powiedziałem kiedyś REN'owi jak staliśmy w kolejce do myjni i REN zachwycał się Subarką jaka to on śliczna.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją