Jak odkręcić śrubę
-
- Świeżak
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 lut 2003, o 23:43
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jak odkręcić śrubę
Witam...
Zapewne wielu z was przeklina super pomysł opla na zastosowanie srub gwiazdkowych zamiast normalnych na krzyżak bądż na zwykły srubkokręt.....ja juz sie zaczynam wkurzac...
Mam w corsie B 3 drz. składane tylne oparcie 1/3 na 2/3 , problem w tym ,że ta mała , prawa połówka oparcie gdzieś sie zablokowała , tzn guzik sie wciska , coś tam słychać w oparciu , ale nie da sie odblokować oparcia:-(
juz wszystkiego próbowałem , doszedłem do wniosku, że najłatwiej odkręcić kotwiczenie blokady zamocowane do nadkola (pod zaślepką , tuż obok górnego mocowania tylnego amortyzatora) , pomysł jest ok (tak mi sie wydaje) ale jak odkręcić tą cholerną srubę??? juz jeden gwiazdkowy stał sie okrągły psikam WD-40 i nic....macie jakiś pomysł ??? gdzie można kupić fajny klucz do tego??? a może po prostu podskoczyć w ten weekend do salonu na bezpłatny przegląd i poprosić jakiegoś serwisanta o poluzowanie tej sruby??? jak myślicie - łykną to ???
Pozdrawiam
Rozzobike
Zapewne wielu z was przeklina super pomysł opla na zastosowanie srub gwiazdkowych zamiast normalnych na krzyżak bądż na zwykły srubkokręt.....ja juz sie zaczynam wkurzac...
Mam w corsie B 3 drz. składane tylne oparcie 1/3 na 2/3 , problem w tym ,że ta mała , prawa połówka oparcie gdzieś sie zablokowała , tzn guzik sie wciska , coś tam słychać w oparciu , ale nie da sie odblokować oparcia:-(
juz wszystkiego próbowałem , doszedłem do wniosku, że najłatwiej odkręcić kotwiczenie blokady zamocowane do nadkola (pod zaślepką , tuż obok górnego mocowania tylnego amortyzatora) , pomysł jest ok (tak mi sie wydaje) ale jak odkręcić tą cholerną srubę??? juz jeden gwiazdkowy stał sie okrągły psikam WD-40 i nic....macie jakiś pomysł ??? gdzie można kupić fajny klucz do tego??? a może po prostu podskoczyć w ten weekend do salonu na bezpłatny przegląd i poprosić jakiegoś serwisanta o poluzowanie tej sruby??? jak myślicie - łykną to ???
Pozdrawiam
Rozzobike
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Przede wszystkim nie ma co oszczedzac na torxie (owy gwiazdkowy kluczyk)... kup jakis solidny wytwor - bynajmniej nie za 10 czy 20 pln za kpl bo to zwykla kicha, latwo sie obrabiajaca... w miare dobre sa wyroby z OBI z oznaczeniem "profi plus"... kupujesz bita (sama koncowke) i zapinasz to do wkretarki - maja one spory moment obrotowy, poza tym jesli tylko sruba drgnie to reszta juz pojdzie sila rozpedu.
Beny CTM #081
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Możesz spróbować wsadzić klucz w śrubę i uderzyc parę razy w ten klucz młotkiem - mi zawsze pomagało. Możesz spróbować dokręcić tak jak by śrube a następnie jak się da dokrecić (lekko się ruszy) to juz w drugą strone wtedy pójdzie ......... jest wiele sposobów tylko trzeba mieć też porządne narzędzia. A co do wkrętarki to fakt że to dobre urządzenie tylko trzeba uważać z ustawieniem sprzegła ponieważ raz jak przesadziłem to ukręciło mi łebek.
Pozdrowienia przesyła Criters
-
- Nowy
- Posty: 120
- Rejestracja: 10 gru 2002, o 15:57
- Lokalizacja: Mysłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chyba mialem to samo z siedzeniem, tyle ze Corsa 5d... Tez bylo ciezko, bo kluczow torxowych u mnie niet... ale kupilem sobie wlasnie taki za jakies 10 zetek, dobrze sie zaparlem i jakos sie udalo
Swoja droga, to musialem rozebrac cale oparcie, zeby odblokowac ta zapadke i bylo z tym niemalo roboty... powodzenia
Swoja droga, to musialem rozebrac cale oparcie, zeby odblokowac ta zapadke i bylo z tym niemalo roboty... powodzenia
--- CTM #185 ---
[ CORSA B x12sz ]
[ CORSA B x12sz ]
-
- Świeżak
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 lut 2003, o 23:43
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no no no ;-)))
i..byłem w ASO opla Fijałkowski w Rybiku qrcze- naprawde mnie zaskoczyli- zrobili mi w ramach darmowego przeglądu weekendowego test amorków, ponadto posprawdzali płyny (chłodniczy i hamulcowy takimi sprytnymi urządzeniami) naciąg paska klinowego ( troszke go podciągnął) zawieszenie i całą reszte Sami od siebie - nawet sie do tego przyłożyli-moge zaręczyć bo byłem przy tym na hali
a nie szczęsna śruba - poprosiłem i bez żadnych problemów mi ją zluzował i powiedział co i jak zrobić )) Brawo- oby takich ASO wiecej...
A co do wymiany- :
- filtr kabinowy ( u nich 85 pln, ja zrobie za 35 )
- w przyszłości- 3-4 msc tylne amorki - zeszły ponizej 20% (myśle co by założyć oryginalne GM- mają to w tych usługach błyskawicznych za 299pln całość z robocizną ( tanie???czy nie?? )
i tyle usterek w mojej corsicy
aha - a co do pasków rozrządu- to do rocznika 1996 zaleca sie co 60 tys , od 1997 - co 120 tys lub co 8 lat - tak, że jeszcze sobie podaruje
Pozdrawiam
a nie szczęsna śruba - poprosiłem i bez żadnych problemów mi ją zluzował i powiedział co i jak zrobić )) Brawo- oby takich ASO wiecej...
A co do wymiany- :
- filtr kabinowy ( u nich 85 pln, ja zrobie za 35 )
- w przyszłości- 3-4 msc tylne amorki - zeszły ponizej 20% (myśle co by założyć oryginalne GM- mają to w tych usługach błyskawicznych za 299pln całość z robocizną ( tanie???czy nie?? )
i tyle usterek w mojej corsicy
aha - a co do pasków rozrządu- to do rocznika 1996 zaleca sie co 60 tys , od 1997 - co 120 tys lub co 8 lat - tak, że jeszcze sobie podaruje
Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: no no no ;-)))
Wyjatek stanowi regule... ASO to i tak ignoranci i partacze.rozzobike pisze:i..byłem w ASO opla Fijałkowski w Rybiku qrcze- naprawde mnie zaskoczyli- zrobili mi w ramach darmowego przeglądu weekendowego test amorków, ponadto posprawdzali płyny (chłodniczy i hamulcowy takimi sprytnymi urządzeniami) naciąg paska klinowego ( troszke go podciągnął) zawieszenie i całą reszte Sami od siebie - nawet sie do tego przyłożyli-moge zaręczyć bo byłem przy tym na hali
a nie szczęsna śruba - poprosiłem i bez żadnych problemów mi ją zluzował i powiedział co i jak zrobić )) Brawo- oby takich ASO wiecej...
Za ta kase mozesz miec Sachs'y Advantage - gaz.-olej... wybor nalezy do Ciebierozzobike pisze:- w przyszłości- 3-4 msc tylne amorki - zeszły ponizej 20% (myśle co by założyć oryginalne GM- mają to w tych usługach błyskawicznych za 299pln całość z robocizną ( tanie???czy nie?? )
Beny CTM #081