Strona 1 z 1
Jak odkręcić śrubę
: 9 kwie 2003, o 19:49
autor: rozzobike
Witam...
Zapewne wielu z was przeklina super pomysł opla na zastosowanie srub gwiazdkowych zamiast normalnych na krzyżak bądż na zwykły srubkokręt.....ja juz sie zaczynam wkurzac...
Mam w corsie B 3 drz. składane tylne oparcie 1/3 na 2/3 , problem w tym ,że ta mała , prawa połówka oparcie gdzieś sie zablokowała , tzn guzik sie wciska , coś tam słychać w oparciu , ale nie da sie odblokować oparcia:-(
juz wszystkiego próbowałem , doszedłem do wniosku, że najłatwiej odkręcić kotwiczenie blokady zamocowane do nadkola (pod zaślepką , tuż obok górnego mocowania tylnego amortyzatora) , pomysł jest ok (tak mi sie wydaje) ale jak odkręcić tą cholerną srubę??? juz jeden gwiazdkowy stał sie okrągły
![Sad :-(](./images/smilies/sad.gif)
psikam WD-40 i nic....macie jakiś pomysł ??? gdzie można kupić fajny klucz do tego??? a może po prostu podskoczyć w ten weekend do salonu na bezpłatny przegląd i poprosić jakiegoś serwisanta o poluzowanie tej sruby??? jak myślicie - łykną to ???
Pozdrawiam
Rozzobike
: 9 kwie 2003, o 20:06
autor: - beny -
Przede wszystkim nie ma co oszczedzac na torxie (owy gwiazdkowy kluczyk)... kup jakis solidny wytwor - bynajmniej nie za 10 czy 20 pln za kpl bo to zwykla kicha, latwo sie obrabiajaca... w miare dobre sa wyroby z OBI z oznaczeniem "profi plus"... kupujesz bita (sama koncowke) i zapinasz to do wkretarki - maja one spory moment obrotowy, poza tym jesli tylko sruba drgnie to reszta juz pojdzie sila rozpedu.
: 9 kwie 2003, o 21:42
autor: CRITERS
: 9 kwie 2003, o 22:46
autor: - beny -
To fakt... moja Bosch'ka 18V spoko ukreca lebki w srubach fi6.
: 9 kwie 2003, o 23:20
autor: rozzobike
a 500V bosch tez ukręci????? chyba też - co ????
kurcze-jak podjade do Fijałkowskiego w Rybniku powiem aby mi to za friko poluzowali- zobacze efekt- i powiadomie z ciekowości tu wszystkich
: 11 kwie 2003, o 13:50
autor: TS
Ja ze śrubą z takim łbem poradziłem sobie płaskim kluczem oczkowym 8 mm.
: 12 kwie 2003, o 16:03
autor: Thaurin
Chyba mialem to samo z siedzeniem, tyle ze Corsa 5d... Tez bylo ciezko, bo kluczow torxowych u mnie niet... ale kupilem sobie wlasnie taki za jakies 10 zetek, dobrze sie zaparlem i jakos sie udalo
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Swoja droga, to musialem rozebrac cale oparcie, zeby odblokowac ta zapadke i bylo z tym niemalo roboty... powodzenia
no no no ;-)))
: 13 kwie 2003, o 23:55
autor: rozzobike
i..byłem w ASO opla Fijałkowski w Rybiku
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
qrcze- naprawde mnie zaskoczyli- zrobili mi w ramach darmowego przeglądu weekendowego test amorków, ponadto posprawdzali płyny (chłodniczy i hamulcowy takimi sprytnymi urządzeniami) naciąg paska klinowego ( troszke go podciągnął) zawieszenie i całą reszte
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
Sami od siebie - nawet sie do tego przyłożyli-moge zaręczyć bo byłem przy tym na hali
a nie szczęsna śruba - poprosiłem i bez żadnych problemów mi ją zluzował i powiedział co i jak zrobić
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
)) Brawo- oby takich ASO wiecej...
A co do wymiany- :
- filtr kabinowy ( u nich 85 pln, ja zrobie za 35
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
)
- w przyszłości- 3-4 msc tylne amorki - zeszły ponizej 20% (myśle co by założyć oryginalne GM- mają to w tych usługach błyskawicznych za 299pln całość z robocizną ( tanie???czy nie?? )
i tyle usterek w mojej corsicy
aha - a co do pasków rozrządu- to do rocznika 1996 zaleca sie co 60 tys , od 1997 - co 120 tys lub co 8 lat - tak, że jeszcze sobie podaruje
Pozdrawiam
Re: no no no ;-)))
: 14 kwie 2003, o 11:34
autor: - beny -
rozzobike pisze:i..byłem w ASO opla Fijałkowski w Rybiku
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
qrcze- naprawde mnie zaskoczyli- zrobili mi w ramach darmowego przeglądu weekendowego test amorków, ponadto posprawdzali płyny (chłodniczy i hamulcowy takimi sprytnymi urządzeniami) naciąg paska klinowego ( troszke go podciągnął) zawieszenie i całą reszte
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
Sami od siebie - nawet sie do tego przyłożyli-moge zaręczyć bo byłem przy tym na hali
a nie szczęsna śruba - poprosiłem i bez żadnych problemów mi ją zluzował i powiedział co i jak zrobić
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
)) Brawo- oby takich ASO wiecej...
Wyjatek stanowi regule... ASO to i tak ignoranci i partacze.
rozzobike pisze:- w przyszłości- 3-4 msc tylne amorki - zeszły ponizej 20% (myśle co by założyć oryginalne GM- mają to w tych usługach błyskawicznych za 299pln całość z robocizną ( tanie???czy nie?? )
Za ta kase mozesz miec Sachs'y Advantage - gaz.-olej... wybor nalezy do Ciebie
: 14 kwie 2003, o 14:04
autor: rozzobike
napisz coś wiecej o tych amorkach sachs'a????
godne uwagi???? - jaka zywotność, usterkowość, jakie modele i gdzie.
To mówisz że do 300pln zmieszcze sie w cenie czesci razem z montazem ???no no...moze warto sie zastanowic??
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
: 15 kwie 2003, o 10:38
autor: - beny -
Rozzo... pol klubu smiga na sachsach, a ty sie pytasz o cos wiecej (przejrzyj starsze posty)... jak na moj gust o niebo lepsze od olejowej serii... a co do kosztow to zeszlego sezonu bralem je w Gliwicach po 119zeta/szt, wiec za 300zeta/all to sie zmiescisz i z wymiana.