Prawdopodobnie mam kopniety czujnik przepłwyu powietrza. Mam silnik C12NZ w Corsie A. Zastanawiam sie czy nie sprobować go przeczyscić, bo pewnie troche to kosztuje.
Przy podjezdzaniu do skrzyzowania czasami silnik nie powraca od razu do obrotów biegu jałowego tylko przez ok. 5 sek pracuje na wyzszych( 1500-2000 rpm ), wiec wywnioskowałem ze to czujnik. Gdzie on dokładnie znajduje sie w tym wozie? Tak sie zastanawiałem nad urzadonkiem które siedzi w rurce doprowadzajacej powietrze znad kolektora do filtra powietrza. Dobrze kombinuje? I ile kosztuje takie cacko?
Robił ktoś kiedyś cos podobnego, moze silnik byłby troszke bardziej dynamiczny ... ??
Falowanie obrotów
-
- Nowy
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 lip 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bogatynia, Jelenia Góra, Lubań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Slinik C12NZ z przepływomierzem...coś mi tu nie pasuje....
Prędzej podejrzewałbym silnik krokowy. Jak na mój gust znajduje się w obudowie przepustnicy, po lewej stronie stojąc przed autem.
Silniki typoszeregu ...NZ nie miały przepływomierza. Chyba że siakiś wynalazek. Silnik krokowy musisz wykręcić i przeczyścić..WD 40 jak znalazł
Pozdrawiam
Rav
Prędzej podejrzewałbym silnik krokowy. Jak na mój gust znajduje się w obudowie przepustnicy, po lewej stronie stojąc przed autem.
Silniki typoszeregu ...NZ nie miały przepływomierza. Chyba że siakiś wynalazek. Silnik krokowy musisz wykręcić i przeczyścić..WD 40 jak znalazł

Pozdrawiam
Rav
Opel Vectra A 2.0i 16V Cosworth '92
Vectra Unlimited #001
http://www.vectra-unlimited.pl - Strona Polskiego Klubu Opla Vectry
Vectra Unlimited #001
http://www.vectra-unlimited.pl - Strona Polskiego Klubu Opla Vectry