CORSA 2.0 16V

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
ODPOWIEDZ
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

no był i to nie raz poszkaj se w wiszukiwarce w archiwum albo po koleji
od 44 strony
teraz co do transplantacji to nie ma różnicy czy to 10 czy 16
juz bardziek jaki rocznik bo to istotne przy kupowaniu kitu
jak se chcesz to mezrsz zezbic bez kitu to se nie dasz rady
a jak coś ci strzeli podczas jazdy to mozesz miec na sumienu
nie winnych ludzi :-(
jedyne co jak bedziesz miał wersje 1.6 z gwintowanym podwoziem to to sie przyda (ale nie jakies gwintów od H&R czy Einbacha ) fabryka ma byc 8-)
naj lepiej to od kadeta GSi od vektry tez git ale to jest inaczej dopływ
powietrza bo inna komora silnika :D
a eco teh to w mojej opini jest za duzo elektoniki i trudniej sie ja podłacza
(pozatym to bardziej eco niz moc )

a nad silnikiem od calibry to ja pracuje wic se znadz inne poletko do popisów :grin: :grin: :grin: :-D :-D :-D :-D :grin: :grin: :grin:
jak jecze cos to koretnie bo to temat rzeka
starczy na dwie prace doktorskie 5 magisterskich i 4 inzynierskie
:lol:
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

mozna pokombinowac bez kitu .... ale zaraz cos ma strzelic ? bez przesady ... gumis czy masz na mysli 2.0 t (faza pomyslu, czy realizacji)?
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

Tak nieoficjalnie to bede corsa 2.0 w modlinie :grin:
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

arts jak chcesz bez kitu to se rób
jak ci wyjdzie to poprostu masz farta takka jest moja opinia
nie bez kozery nie wtawiano silnika 2.0
a jak juz ktos robi kit to go testował i sprawdził
a jak ty bedziesz robił sam to to bedzie prototyp
Wiec moim zdaniem nie warto pozatym łapy se jeszcze dorobisz
a co z osiami kowal ci ich nie wykuje bo to nie ten rodzaj kucia
nozesz tak jak niemcy kombinowac jedna os od 1.7 D a
prawą od 1.0 16 V (i pewnie wytrzyma ) .
ale to pan twardoski na kogucie w jednym kapciu drugim bucie
chatura ( to to przeciesz tuning MASTER )



Jak na razie to mam pompe paliwa od cali i komputer pokładowy :D
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

GUMIS2000 pisze:arts jak chcesz bez kitu to se rób
jak ci wyjdzie to poprostu masz farta takka jest moja opinia
nie bez kozery nie wtawiano silnika 2.0
a jak juz ktos robi kit to go testował i sprawdził
a jak ty bedziesz robił sam to to bedzie prototyp
Wiec moim zdaniem nie warto pozatym łapy se jeszcze dorobisz
a co z osiami kowal ci ich nie wykuje bo to nie ten rodzaj kucia
nozesz tak jak niemcy kombinowac jedna os od 1.7 D a
prawą od 1.0 16 V (i pewnie wytrzyma ) .
ale to pan twardoski na kogucie w jednym kapciu drugim bucie
chatura ( to to przeciesz tuning MASTER )



Jak na razie to mam pompe paliwa od cali i komputer pokładowy :D
Nie jest tak zle jak mowisz :oko:
Obrazek
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

seryjnie nikt w oplu by sie nie zdecydowal wkladac 2.0, bo z zalozenia mial to byc ekonomiczne auto do miasta, no moze poza gsi ... *(ale zadne ekstremum)
kowal jest mi zupelnie obcy ... myslisz ze po zamowieniu kitu wszystko bedzie takie proste? .. nie sadze .. zawsaze sie cos znajdzie ... temat osiek byl juz gdzies rozpatrywany (ale to jest glowny problem), ja nie mowie ze chce zrobic swapa bez kitu .. tylko rozwazam taka mozliwosc .. zreszta to narazie przyszlosc (jesien-zima) ,powodzenia z 2.0t bo warto ... chyba bude trzeba powzmacniac w kilku miejscach :grin:
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

tak na marginesie to dlaczego jest oferowane klijo 2 z 2.0 l
170 koni , przeciez to tez samochod miejski ???
duzo go reno nie sprzedaje. Ale ciekawi mnie dlaczego jest na rynku ???
Opel w 1995 wypuscił bardzo krutka serie corsy z silnikiem 1.8 l
boło to dosłownie 50 egzeplazy ale moze to kolejna legenda ???
co do wzmocnie to ich nie bedzie co ma sie rozpacs to sie rozpadnie a co
ma smigac to bedzie palic gumy
pozatym z grupsza to sie powypytywałem i wszyscy co
robia kity to muwia ze nie ma koniecznosci wzmacniania
chyba ze bedzie twarde zawieszenie
ale u mnie bedzie prawie seryjne
to tyle
co do ominie cia kitu to droga wolna roztaf w kadecie jest o 4 cm
szerszy niz w corsie b wic mozna to bez problemu nadrobic umieszczeniem silnika a łapy to se samemu mozna wystrugac
mnie tylko chodzi o to ze wszyscy ktozy to robia sami sa
experymetatorami , a ja lubie tez experymenty ale
na przykład rowerowe sam se rame zaprojektowałem
i sam zrobiłem 2 razy pekła raz sie potłukłem przy tym
a w samochodzie to wole rozwiazania sprawdzone :D :D :D
A kłopotów jes co nie miara systematycznie je rozwiazuje ale naj wieksze jeszcze przedemna
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

2.0 t i seryjna zawiecha ?? i heble tez chcesz seryjne zostawic ? O.K masz racje co do tej francuskiej technologji (jeszcze jest clio v6, tez seryjna produkcja przeciez), ale patrzac na cene tego bolida to chyba nie jest auto na zakupky .... ale mowimy o oplu corsie, niemieciej produkcji, o zadnych legendach nie wspomnialem nawet slowem, aco do corsy 1.8 pierwsze slysze, masz jakies info tego sprzeta ? :D
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

2.0 t i seryjna zawiecha ??
tak z combo 1.7 D ma ładowność 775 kg i powinno byc git
ale kto go tam wie :-?
nie bede robił takiej gleby ja REN bo mi sie to nie podoba
( za chujowe drogi sa w polsce ) i ztakim zawieszenie
obnizonym to mozna studzienki wyrywac :D
to ja dodałem tą info bo :" no moze poza gsi ... *(ale zadne ekstremum) "
a to zer była taka wersaj to znalazłem na stronie
Manzela (niemiecki tuner opla) czy jakos tak
i tam były rury do stoszków powietrza
był podział na "serie" i transplantesion"
w pierwszym były od 1.0 L do 1.8 L
a drugim od 1.6 L do 2.5 L
zaczołem szukać czy były takie corsy czy nie
ale nie znalazłem wiec wysłałem im emaila
w odp dostałem ze była to krutka seria ale nie
było jednoznaczne czy to był opel czy imscher czy jeszcze cos
to tyle co wiem
gabson
Nowy
Posty: 351
Rejestracja: 12 sty 2001, o 00:00
Lokalizacja: Krakow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: gabson »

GUMIS2000 pisze:2.0 t i seryjna zawiecha ??
tak z combo 1.7 D ma ładowność 775 kg i powinno byc git
ale kto go tam wie :-?
Przepraszam......
Jak ty chcesz wsadzić resory piórowe od Combo do Corsy?????????
No chyba że mówisz o samym przodzie no ale co w takim razie z tyłem.
Moim zdaniem z twojego opisu wynika że Ty prędzej się rozkleisz tą Corsą mając Kit konwersyjny niż ktoś kto to zrobi bez kitu ale na odpowiednio wzmocnionym zawieszeniu i budzie.
Przy 240 konikach bez wzmocnień karoseri to będziesz silnik na butach gonił jak ci spod autka wyjedzie.
Gadałem na temat konwersji z Flipperem i wcale kit nie jest do tego niezbędny. Kit jest to jedynie zaoszczędzenie czasu na poszukiwaniu odpowiednich części.Weź sobie za przykład REna . Miał Kit a i tak wszystko nie pasowało tak cacy jak to miało wyglądać.


Pozdrawiam
Gabson

Pozdrowionka
Gabson
:placz2: Corsa A GSi :placz2:
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
Rav
Nowy
Posty: 116
Rejestracja: 6 lip 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bogatynia, Jelenia Góra, Lubań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Rav »

Heble to pierwsze co zmień po swapie. U mnie po swapie zostały heble z 1.8i (brembo+ferodo)...dwa razy hamowanie z 200 do zera i po hamulcach..przeszly do historii...Strach było jeździć....

Rav
Opel Vectra A 2.0i 16V Cosworth '92


Vectra Unlimited #001

http://www.vectra-unlimited.pl - Strona Polskiego Klubu Opla Vectry
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

gabson pisze:
GUMIS2000 pisze:2.0 t i seryjna zawiecha ??
tak z combo 1.7 D ma ładowność 775 kg i powinno byc git
ale kto go tam wie :-?
Przepraszam......
Jak ty chcesz wsadzić resory piórowe od Combo do Corsy?????????
No chyba że mówisz o samym przodzie no ale co w takim razie z tyłem.
Moim zdaniem z twojego opisu wynika że Ty prędzej się rozkleisz tą Corsą mając Kit konwersyjny niż ktoś kto to zrobi bez kitu ale na odpowiednio wzmocnionym zawieszeniu i budzie.
Przy 240 konikach bez wzmocnień karoseri to będziesz silnik na butach gonił jak ci spod autka wyjedzie.
Gadałem na temat konwersji z Flipperem i wcale kit nie jest do tego niezbędny. Kit jest to jedynie zaoszczędzenie czasu na poszukiwaniu odpowiednich części.Weź sobie za przykład REna . Miał Kit a i tak wszystko nie pasowało tak cacy jak to miało wyglądać.


Pozdrawiam
Gabson

Pozdrowionka
Gabson
wyręczę tu Gumisia i powiem, że o ile pamiętam On też ma Combo
gabson
Nowy
Posty: 351
Rejestracja: 12 sty 2001, o 00:00
Lokalizacja: Krakow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: gabson »

W takim razie zwracam honor.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ale i tak jestem zdania że ważniejsze niż kit jest wzmocnienie budy i zawiechy. 240 KM to już nie przelewki.............
:placz2: Corsa A GSi :placz2:
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

w serii bylo 204 ps, no chyba ze z wirem w kompie ... dokladnie bez wzomcnienia budy i zawiechy to sie rozleci na czastki przy starcie, moze cos ren powie skoro gumis ma combo ?
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

czy sie rozleci przy 250KM?? jak dobrze pojdzie to dowiem sie w lipcu :D
c20mboT
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

Ja sam nie wiem co to bedzie
:zakrecony: ja silnika nie bede tuningował bo 204 czy nawet 210
bo wydech zrobir inny niz w calibrze to swialt i ludzie
z tego c wiem to i tak najwieksze problemy bede miał z przyczepnoscia
Ja na wiscigi na 400 m nie bede strtował bo nawet jak bede miał
ostatnie rozsadne stadjum i 355 km i 460 Nm to
i tak jest chociazby mitcubiszi eklipse 400 km i mie objedzie
wiec to nie ma zadnego sensu
pozatym pojawia sie głosy ze pomysł sciagniety z RENA
Ja to robie dla siebie na razie mam tylko kilka czeci i
nie zamosi sie ze szybko bede miał silnik
O jednym zapewnia ze sam zamiezyc złozyc to do kupy
moze tylko eletronike zostawie fachowcom
Przeglądam i czytam duzo na ten temat i szcze powiem ze
Combo ma 2 rzy mniejsze szanse by sie rozleciec niz
corsa 3 d .
Co do zawieszenia to za wszelka cene chce zachowac przeswit bo
nie szybko Polskie drogi mi zezwola na 18x10 z 235/ 40 :)
z wieszchu tez nic nie , zadnych spolerow , dyfuzorów , lapek
odspodu , braku klamek , przyciemnianych szyb , i innych
tym podobnych gadzetów
bedzie moze usune wgiecenia i wale nowy lakierek
Powiem krutko to moje ciombo ma byc "cicho ciemne "
i to bvardziej niz "faceci w czerni " (stary gruchot z zajebistym odejsciem)
Co do RENA to duzo gadałęm i go odnalazłęm i to on mnie przekonał ze
1.6 to mi sioe szybko znudzi . Gdyby nie on to bym juz dzis miał 1,6 l
pomykał .
Teraz czekam asz gwarancja mi sie na karoserie zkonczy i no i na
jaka prace bo ze stypedum to combo nie rozbuduje
Wiem ze dlawas nie które moje założeni moga byc poraszka
ale tak mam plan iu go nie zmienie

P. S . Zedze COMBO wersja tour ( tylna kanapa i szyby ) kolr zielony
i jezeli bos ci zawal droge kiedy pedzisz to nie jest to zaba
TYLKO JA ( :grin: :grin: :grin: :grin: )

Bardzo dziekuje RENOWI za to ze mi pokazał ze w tuninbg bawia sie pasjonaci a nie tylko dresy jak doczychczas myslałem
Dziekuje mu tez zato ze pokazał ze wsazenie seryjnej 16, l
to zaden wyczyn trzebas isc na maksa :) tak powiedzał
Dzienki raz jeszcze ......................................
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

no pieknie 2 combolot sie szykuje niezle ... powodzenia
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”