Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mam silniczek x14sz(chyba bynajmniej w dowodzie tak napisane) tj. 8v a zastanawiam sie nad wymiana na 16 zaworowa glowice moze zplanowana i mam pytanko i le moze byc koszt takiej operacji o jaka glowice konkretnie sie dowiadywac i czy trzeba przy tym cos wiecej porobic np. elektr.
moze chodzilo ci o mpi a nie o 16v? bo jak nie to bez sensu .
Jednak przyjme ze o mpi no to w takim razie opcja search bo juz wiecej nie da sie napisac na ten temat a nie ma sensu pisac tego drugi raz
Ostatnio zmieniony 5 lip 2003, o 20:15 przez Feliks, łącznie zmieniany 1 raz.
no bo w tym silniku co masz jest monowtrysk
mpi- multi point injection (chyba nie polamalem angielskiego)czyli wtrysk wielopunktowy pewnie spytasz o roznice w mocy okolo 20 ps
nadal zalecam opcje search posty Wowa powinny wyjasnic ci wszystko
mimo tego, ze blok 16v powstal na bazie bloku 8v i jesli chodzi o wymiary i wiele parametrow jest identyczny to nie ma mozliwosci zalozenia glowicy 16v na blok 8v, bo kanaly prowadzace wode i olej sa inne.
to co sie da zrobic to konwersja na mpi. potrzebna:
- glowica kompletna
- kolektor ssacy
- wtryskiwacze z listwa
- kompletna wiazka silnika
- ecu
:0 To jest sens to robic? Co da wymiana 1-punktu na wielopunkt? Stabiniejsza prace silnika? Ale ty ps`ow za duzo nie przybedzie... No ale z Mpi sa wieksze mozliwosci... Szczerze? Za ta kase to nie warto.... chyba lepiej turbo wrzucic
wymiana spi na mpi... +22 konie + wieksze mozliwosci... c14se ma 82 konie w serii a to juz bardzo blisko bardzo milego 1.4 16v...
czy jest sens robic to po calosci? na to pytanie odpowiada sobie kazdy sam... a turbo mozna dorzucic tak czy inaczej... piggyback tylko pomoze w tym, zeby to pozniej dzialalo jak trzeba...