Dziura w obrotach 2500rpm

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Dziura w obrotach 2500rpm

Post autor: YAQB »

Siema!

Kiedys pytalem Was co moze powodowac "dziure" (przydech silnika) przy okolo 2.500 rpm - padlo na swiece, kable WN. Swiece wymienilem bo sie nalezalo, a kabli WN jako takich nie mam. W moim 1.2 16V jest taka "listwa" napieciowa. Nie mniej ostatnio znowu zauwazylem ten objaw "dziury". Gdzie szukac przyczyny? Moze wymienic kabel laczacy ta listwe napieciowa z aparatem?

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam
CTM #204
Zdz Corsa Black
Świeżak
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2003, o 22:02
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Zdz Corsa Black »

Zakładam że sprawdziłeś szczelność układu dolotowego za stożkiem-jeśli masz oczywiście.Jeśli nie sprawdziłeś to od tego zacznij.
Got bless tuning&street racing
norm4n
Nowy
Posty: 183
Rejestracja: 10 kwie 2003, o 18:07
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: norm4n »

ja stawiam na brudny filtr paliwa - u mnie tez tak czasami mam - bardzo rzadko ale bywa. W tym tygodniu wymienie i powiem jakie rezultaty.
"We who ruled the waters, the earth and sky
Are now to be destroyed (disappear without a sign)
Why important no more is our will to be
Isn't it our own ingenuity to create our destiny ... "
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

Zdz Corsa Black pisze:Zakładam że sprawdziłeś szczelność układu dolotowego za stożkiem-jeśli masz oczywiście.Jeśli nie sprawdziłeś to od tego zacznij.
Nie, nie mam. Jednak mam do wymiany filtr powietrza jako taki.

A nawiazujac ... mozna jakos sprawdzic stan filtra paliwa (wzrokowo czy cus ..)?

Pozdrawiam
CTM #204
norm4n
Nowy
Posty: 183
Rejestracja: 10 kwie 2003, o 18:07
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: norm4n »

nie wiem , ale sadze ze nie bo to jest w zamknietej puszce. W kazdym badz razie zlaeca sie wymiane co 50 tys km.
"We who ruled the waters, the earth and sky
Are now to be destroyed (disappear without a sign)
Why important no more is our will to be
Isn't it our own ingenuity to create our destiny ... "
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

Tak sobie mysle, ze to chyba raczej nie moge byc filtr paliwa ... No bo logicznie rzecz biorac, jakby byl zapchany, to raczej samochod by sie dusil tym bardziej im wieksze obroty (wieksze zapotrzebowanie na paliwko) a nie przy konkretnej wartosci ~3000 rpm (nie zaleznie od biegu ...).

Jakies inne pomysly?

Pozdrawiam
CTM #204
Migdal
Świeżak
Posty: 36
Rejestracja: 30 lip 2002, o 00:22
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Migdal »

witam
powiem tylko tyle wymien modul sterujacy zaplonem (maly czarny element elktroniczny podlaczony do komputera) koszt ok 100 zl
i sprawa zalatwiona od reki . pozdrawiam
Migdal #025
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”