Wysokie obroty po odpaleniu
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 25 mar 2003, o 11:47
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Wysokie obroty po odpaleniu
Ostatnio przy zapalaniu zdarza się że silnik łapie obroty po czym spadają one (zaczyna rzucać silnikiem- to widzę bo nie mam obrotomierza) po czym powoli wszystko wraca do normy. Czasem podobnie się zachowuje przy wysprzęgleniu podczas jazdy.
Mieliście coś podobnego?
Jakie są sumptomy nie odpalenia wszystkich cylindrów?
Mieliście coś podobnego?
Jakie są sumptomy nie odpalenia wszystkich cylindrów?
Niewyrośnięta naturystyczna Corsa 1.0 12v
-
- Nowy
- Posty: 115
- Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
silnik krokowy / przepływomierz powietrza
Witam klubowicza z Lublina, wreszcie sie ktoś dołaczył 
Mam to samo w swojej Corsie i szwankuje silnik krokowy - do przeczyszczenia albo wymiany. Jak nie to, to u Ciebie moze być jeszcze przepływomierz powietrza o ile takowy jest w układzie. U mnie nie ma wiec pozostaje tylko silnik. Kiedyś wyciagnąłem go, przeczysciłem z zewnatrz i pomogło ... na dwa tygodnie ale ze jest w zanitowanej obudowie srodek pewnie brudny
BTW
Probował ktoś z klubowiczów zrobić zabieg ze zdjeciem obudowy tak by silnikj spełniał pozniej swoja funkcje ??

Mam to samo w swojej Corsie i szwankuje silnik krokowy - do przeczyszczenia albo wymiany. Jak nie to, to u Ciebie moze być jeszcze przepływomierz powietrza o ile takowy jest w układzie. U mnie nie ma wiec pozostaje tylko silnik. Kiedyś wyciagnąłem go, przeczysciłem z zewnatrz i pomogło ... na dwa tygodnie ale ze jest w zanitowanej obudowie srodek pewnie brudny

BTW
Probował ktoś z klubowiczów zrobić zabieg ze zdjeciem obudowy tak by silnikj spełniał pozniej swoja funkcje ??
pozdrawiam
Ł.W.
Golf III, 1.4i
Ł.W.
Golf III, 1.4i
- Gobo
- Nowy
- Posty: 473
- Rejestracja: 12 wrz 2003, o 13:26
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: silnik krokowy / przepływomierz powietrza
Może to być też krokowy, jak brudny to się nie kręci i dławi silnik na wolnych obrotach ,ale może też być brudny filtr powietrza . Kiedyś rozbierałem krokowy z Astry ,da się go rozebrać a też jest nitowany , Co prawda ja go rozwaliłem ale też można go było rozebrać bez rozwałkiWujkO pisze:Witam klubowicza z Lublina, wreszcie sie ktoś dołaczył
Mam to samo w swojej Corsie i szwankuje silnik krokowy - do przeczyszczenia albo wymiany. Jak nie to, to u Ciebie moze być jeszcze przepływomierz powietrza o ile takowy jest w układzie. U mnie nie ma wiec pozostaje tylko silnik. Kiedyś wyciagnąłem go, przeczysciłem z zewnatrz i pomogło ... na dwa tygodnie ale ze jest w zanitowanej obudowie srodek pewnie brudny![]()
BTW
Probował ktoś z klubowiczów zrobić zabieg ze zdjeciem obudowy tak by silnikj spełniał pozniej swoja funkcje ??


Wyginaj śmiało ciało
-
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 29 mar 2003, o 16:19
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mam ten sam model co Ty i identyczne objawy. Również wymieniłem filtr paliwa i pomogło tylko w niewielkim stopniu. Pomogła natomiast wymiana EGR-u (dokładnie 695 zeta). Oprócz tych objawów które opisałeś moja corsa jeszcze gasła w czasie jazdy, miała problemy z odpaleniem na ciepłym silniku. Myślę, że zanim cos zrobisz powinieneś pojechać na TECHA.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
TS (X10XE)
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 25 mar 2003, o 11:47
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Ano podobno ma bo przy wymianie przy okazji resetuje się komp. Chłopaki pisali że to może pomóc i ja się do tego przychylam. Potestuję dłużej to napiszę ale narazie jest jakby ciut żwawszy.
Apropos akumulatora to kupiłem jakiś nowy wynalazek ZAP Piastów z 2 letnią gwarancją seria Calcium. Znacie jakieś opinie o tych akumulatorach?
Apropos akumulatora to kupiłem jakiś nowy wynalazek ZAP Piastów z 2 letnią gwarancją seria Calcium. Znacie jakieś opinie o tych akumulatorach?
Niewyrośnięta naturystyczna Corsa 1.0 12v