Wysokie obroty po odpaleniu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
danrok
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 25 mar 2003, o 11:47
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Wysokie obroty po odpaleniu

Post autor: danrok »

Ostatnio przy zapalaniu zdarza się że silnik łapie obroty po czym spadają one (zaczyna rzucać silnikiem- to widzę bo nie mam obrotomierza) po czym powoli wszystko wraca do normy. Czasem podobnie się zachowuje przy wysprzęgleniu podczas jazdy.
Mieliście coś podobnego?
Jakie są sumptomy nie odpalenia wszystkich cylindrów?
Niewyrośnięta naturystyczna Corsa 1.0 12v
Awatar użytkownika
Gobo
Nowy
Posty: 473
Rejestracja: 12 wrz 2003, o 13:26
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Gobo »

To mi wygąda na zawór recyrkulacji spalin :( ale moge się mylić ,jak by ci któryś gar nie odpalił to byś tego nie przegapił ,silnik chodzi gorzej niż w maluchu :-D
Wyginaj śmiało ciało
Thaurin
Nowy
Posty: 120
Rejestracja: 10 gru 2002, o 15:57
Lokalizacja: Mysłowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Thaurin »

u mnie przede wszystkim nieziemsko sie trzasl... i nie bardzo reagowal na gaz... 'dzieki' czemu o malo wypadku nie spowodowalem w swoim czasie :bardzozly:

na szczescie mu przeszlo...
--- CTM #185 ---
[ CORSA B x12sz ]
WujkO
Nowy
Posty: 115
Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

silnik krokowy / przepływomierz powietrza

Post autor: WujkO »

Witam klubowicza z Lublina, wreszcie sie ktoś dołaczył :)

Mam to samo w swojej Corsie i szwankuje silnik krokowy - do przeczyszczenia albo wymiany. Jak nie to, to u Ciebie moze być jeszcze przepływomierz powietrza o ile takowy jest w układzie. U mnie nie ma wiec pozostaje tylko silnik. Kiedyś wyciagnąłem go, przeczysciłem z zewnatrz i pomogło ... na dwa tygodnie ale ze jest w zanitowanej obudowie srodek pewnie brudny :x

BTW
Probował ktoś z klubowiczów zrobić zabieg ze zdjeciem obudowy tak by silnikj spełniał pozniej swoja funkcje ??
pozdrawiam

Ł.W.

Golf III, 1.4i
Awatar użytkownika
Gobo
Nowy
Posty: 473
Rejestracja: 12 wrz 2003, o 13:26
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: silnik krokowy / przepływomierz powietrza

Post autor: Gobo »

WujkO pisze:Witam klubowicza z Lublina, wreszcie sie ktoś dołaczył :)

Mam to samo w swojej Corsie i szwankuje silnik krokowy - do przeczyszczenia albo wymiany. Jak nie to, to u Ciebie moze być jeszcze przepływomierz powietrza o ile takowy jest w układzie. U mnie nie ma wiec pozostaje tylko silnik. Kiedyś wyciagnąłem go, przeczysciłem z zewnatrz i pomogło ... na dwa tygodnie ale ze jest w zanitowanej obudowie srodek pewnie brudny :x

BTW
Probował ktoś z klubowiczów zrobić zabieg ze zdjeciem obudowy tak by silnikj spełniał pozniej swoja funkcje ??
Może to być też krokowy, jak brudny to się nie kręci i dławi silnik na wolnych obrotach ,ale może też być brudny filtr powietrza . Kiedyś rozbierałem krokowy z Astry ,da się go rozebrać a też jest nitowany , Co prawda ja go rozwaliłem ale też można go było rozebrać bez rozwałki :grin: co stwierdziłem po fakcie :grin: , W ASO krzyknęli ok 1000zł z robocizną ( :0 2 śróbki :0 ) Ale kupiłem od handlarza starzyzną za 80 zł . i tak jeżdzi już z 5 lat .
Wyginaj śmiało ciało
danrok
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 25 mar 2003, o 11:47
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: danrok »

Jak widzę to bez testu silnika się nie obędzie. Ostatnio było gorzej ale po wymianie filtra paliwa co się poprawiło. A co do filtra powietrza to oglądałem go i nie wygląda na brudny - ma około pół roku.
Niewyrośnięta naturystyczna Corsa 1.0 12v
TS
Świeżak
Posty: 49
Rejestracja: 29 mar 2003, o 16:19
Lokalizacja: Radom
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: TS »

Mam ten sam model co Ty i identyczne objawy. Również wymieniłem filtr paliwa i pomogło tylko w niewielkim stopniu. Pomogła natomiast wymiana EGR-u (dokładnie 695 zeta). Oprócz tych objawów które opisałeś moja corsa jeszcze gasła w czasie jazdy, miała problemy z odpaleniem na ciepłym silniku. Myślę, że zanim cos zrobisz powinieneś pojechać na TECHA.
Pozdrawiam
TS (X10XE)
WujkO
Nowy
Posty: 115
Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: WujkO »

A jesli mowa o sprawdzaniu błedów z modułu, słyszałem ze przy wyjezdzie na Warszawe , po lewej od Al. Warszawskiej gdzies w tych domkach goscio robi diagnostyke za 50 zł. Dla porownania w Boshu na Nadbystrzyckiej bierze 100zł.
pozdrawiam

Ł.W.

Golf III, 1.4i
danrok
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 25 mar 2003, o 11:47
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: danrok »

U Kępy na Mełgiewskiej też koło 50 zł ostatnio mi proponowali za test silnika. Narazie zmienię akumulator i zobaczymy.
Niewyrośnięta naturystyczna Corsa 1.0 12v
WujkO
Nowy
Posty: 115
Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: WujkO »

hmm, chyba bładze ale sie spytam ... co ma wspolnego akumulator z tymi objawami ??
pozdrawiam

Ł.W.

Golf III, 1.4i
danrok
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 25 mar 2003, o 11:47
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: danrok »

Ano podobno ma bo przy wymianie przy okazji resetuje się komp. Chłopaki pisali że to może pomóc i ja się do tego przychylam. Potestuję dłużej to napiszę ale narazie jest jakby ciut żwawszy.
Apropos akumulatora to kupiłem jakiś nowy wynalazek ZAP Piastów z 2 letnią gwarancją seria Calcium. Znacie jakieś opinie o tych akumulatorach?
Niewyrośnięta naturystyczna Corsa 1.0 12v
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

ja mam zapowski juz ponad rok i jest ok :-D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”