Strona 1 z 3

sylwestrowe strojenie combo - 241KM i 336Nm

: 24 lis 2003, o 16:45
autor: REN
wszystko bylo by fajne gdyby nie to ze straszna susza :( brakuje paliwa, rozwiazaniem bedzie druga, zewnetrzna pompa paliwa, wtedy dopiero zaczniemy cos stroic na unichipie :D ale i tak widac efekty nowego wydechu, poprzednio przy doladowaniu 0.8 udalo sie wydusic 187KM i 280Nm, dzis na doladowaniu 0.4 bylo 190KM i 300Nm, po zwiekszeniu dopalu do 0.7 zrobilo sie ubogo i wyszlo wlasnie tylko 204KM i 295Nm, jak dodamy paliwa i podstroimy elektronike to bedzie ze 250KM :P

EDIT: to jest stary wątek, nowe posty na końcu :D

Re: combo na hamownii - 204KM i 295Nm

: 24 lis 2003, o 16:53
autor: AdamXXL
REN pisze:wszystko bylo by fajne gdyby nie to ze straszna susza :( brakuje paliwa, rozwiazaniem bedzie druga, zewnetrzna pompa paliwa, wtedy dopiero zaczniemy cos stroic na unichipie :D ale i tak widac efekty nowego wydechu, poprzednio przy doladowaniu 0.8 udalo sie wydusic 187KM i 280Nm, dzis na doladowaniu 0.4 bylo 190KM i 300Nm, po zwiekszeniu dopalu do 0.7 zrobilo sie ubogo i wyszlo wlasnie tylko 204KM i 295Nm, jak dodamy paliwa i podstroimy elektronike to bedzie ze 250KM :P
:)23 brawwwoooooo!

Re: combo na hamownii - 204KM i 295Nm

: 24 lis 2003, o 17:00
autor: Gobo
REN pisze:wszystko bylo by fajne gdyby nie to ze straszna susza :( brakuje paliwa, rozwiazaniem bedzie druga, zewnetrzna pompa paliwa, wtedy dopiero zaczniemy cos stroic na unichipie :D ale i tak widac efekty nowego wydechu, poprzednio przy doladowaniu 0.8 udalo sie wydusic 187KM i 280Nm, dzis na doladowaniu 0.4 bylo 190KM i 300Nm, po zwiekszeniu dopalu do 0.7 zrobilo sie ubogo i wyszlo wlasnie tylko 204KM i 295Nm, jak dodamy paliwa i podstroimy elektronike to bedzie ze 250KM :P
Uuuuu Daje rade :grin:

: 24 lis 2003, o 17:14
autor: endo
:0 No nie powiem, to juz robi wrazenie! Niezle Ren, niezle. Ciekawe jak to sie bedzie teraz przekladalo na czasy i ile buda Ci z tego zje, ale wynik po dodaniu paliwa bedzie napewno imponujacy :D

: 24 lis 2003, o 17:44
autor: kristo
No prosze co potrafi kilka ładnie poskładanych rurek :grin: :-D :-D

: 24 lis 2003, o 17:48
autor: Thaurin
hehe :)
endo - tak jakby ten wynik jeszcze nie byl imponujacy
tymbardziej jesli chodzi o Combo :)

jak sie jezdzi na codzien 45 konna 1.2 to takie prognozowane 250 KM to juz nie jest imponowanie tylko szok ;)

pozdrawiam

Re: combo na hamownii - 204KM i 295Nm

: 24 lis 2003, o 18:02
autor: qomo
REN pisze:wszystko bylo by fajne gdyby nie to ze straszna susza :( brakuje paliwa, rozwiazaniem bedzie druga, zewnetrzna pompa paliwa, wtedy dopiero zaczniemy cos stroic na unichipie :D ale i tak widac efekty nowego wydechu, poprzednio przy doladowaniu 0.8 udalo sie wydusic 187KM i 280Nm, dzis na doladowaniu 0.4 bylo 190KM i 300Nm, po zwiekszeniu dopalu do 0.7 zrobilo sie ubogo i wyszlo wlasnie tylko 204KM i 295Nm, jak dodamy paliwa i podstroimy elektronike to bedzie ze 250KM :P

no i snoff nie moge wsatc z podlogi..... :0 :grin: brawo REN!!!!...oras w modlinie bedzie ciawie :oko: :grin:

: 24 lis 2003, o 18:31
autor: pirat
Uuuu ale niespodzianka !!! brawo !!!

REN a moze pomysl z obcieciem budy i zrobioniem pick-up'a nie taki głupi? tylko Combolot już nie będzie tym samemy combolotem

: 24 lis 2003, o 19:16
autor: arts
kiedys Ren mowil ze jego mazenie to 250ps ..... chyba nie spoczniesz na laurach ???? daje sobie reke obciac ze na pierwszy modlin combolot bedzie sie legitymowal 300ps a moze i lepiej ... serdeczne gratulacje :grin:

: 24 lis 2003, o 19:16
autor: kubelt
REN gratulacje :D Mam pytanie - combo hamowales w Promotorze? Dzisiaj?

: 24 lis 2003, o 19:39
autor: Fillip
O kurwa. niezly szok. :grin:

: 24 lis 2003, o 19:44
autor: !markos
zaaaaaaajebiscie! tak trzymac!

ja tylko jestem ciekaw jednego: czy el-tec przynosi tez zbawienne efekty dla atmosferycznych silnikow. jesli tak - to nie bede sie dlugo zastanawial :oko:

: 24 lis 2003, o 20:00
autor: kristo
!markos pisze:zaaaaaaajebiscie! tak trzymac!

ja tylko jestem ciekaw jednego: czy el-tec przynosi tez zbawienne efekty dla atmosferycznych silnikow. jesli tak - to nie bede sie dlugo zastanawial :oko:
Jest tylko jeden sposób aby się przekonać :oko:

: 24 lis 2003, o 20:13
autor: norm4n
troszke zbyt pozno sie przylaczam do tego postu , ale jakos nie mialem czasu....

powiem krotko : PRZEWIEZ MNIE TYM :grin:

: 24 lis 2003, o 20:52
autor: GUMIS2000
pieknie :D
a jak z przyczepnością ??

: 24 lis 2003, o 21:22
autor: REN
pirat pisze:REN a moze pomysl z obcieciem budy i zrobioniem pick-up'a nie taki głupi? tylko Combolot już nie będzie tym samemy combolotem
to w zasadzie jest niewykonalne, elementy konstrukcyjne paki stanowia integralna czesc skieletu samochodu, jak bym to odcial to by sie samochod zlozyl jak domek z kart, oczywiscie ostro kombinujac jest szansa to zrobic ale moim zdaniem gra nie jest warta swieczki
arts pisze:kiedys Ren mowil ze jego mazenie to 250ps ..... chyba nie spoczniesz na laurach ????
250ps to bedzie za chwile :> ja juz szukam wiekszej turbiny :-D 300ps na modlin musi byc
kubelt pisze:Mam pytanie - combo hamowales w Promotorze? Dzisiaj?
tak, dzis
!markos pisze:ja tylko jestem ciekaw jednego: czy el-tec przynosi tez zbawienne efekty dla atmosferycznych silnikow. jesli tak - to nie bede sie dlugo zastanawial
zapytaj w EL-TEC :D
GUMIS2000 pisze:a jak z przyczepnością ??
teraz jezdze na zimowkach o szerokosci 185 i z przyczepnoscia bywa roznie, gume pale przez cala jedynke i dwojke

: 24 lis 2003, o 21:40
autor: REN
lekko sie machnalem w momencie bo jest go 287 a nie 295 :D

a tutaj wykresik:
Obrazek

: 24 lis 2003, o 21:49
autor: Poli
szczeka mi opadla, gratuluje tak wspanialej fury

: 24 lis 2003, o 22:15
autor: GUMIS2000
REN pisze:
pirat pisze:REN a moze pomysl z obcieciem budy i zrobioniem pick-up'a nie taki głupi? tylko Combolot już nie będzie tym samemy combolotem
to w zasadzie jest niewykonalne, elementy konstrukcyjne paki stanowia integralna czesc skieletu samochodu, jak bym to odcial to by sie samochod zlozyl jak domek z kart, oczywiscie ostro kombinujac jest szansa to zrobic ale moim zdaniem gra nie jest warta swieczki
No niestety konstrukcja Pickupa corsy i combo jest zupełnie inna
począwszy od podłogi a zkończywszy na wzocnieniach w środkowej częsci
karoserii

Napewnio cos da sie urwać na tym ze nie bedzie "kaprura czyli budy"
ale jak porówna sie wage seryjnego combo z seryjnym pickupem corsy
to waga pickupa jest raptem o 53 miejsza .
paztym za 3 tys mysle ze samą karoserjie pickupa z ameriki połodniowej dało by rade zprowadzić ale to chyba porońony pomysł
lepiej jest kupić corse A no nie ???

: 24 lis 2003, o 22:27
autor: endo
GUMIS2000 pisze:Napewnio cos da sie urwać na tym ze nie bedzie "kaprura czyli budy" ale jak porówna sie wage seryjnego combo z seryjnym pickupem corsy to waga pickupa jest raptem o 53 miejsza.
Gumis nie chodzi o mase tylko o wspolczynnik nx (czyli opory powietrza), mysle ze to ma wiekszy wplyw na osiagi jak sie ciagnie za soba zagiel ustawiony do wiatru niz sama roznica mas..

Ren, a czemu do tej pory nic nie zrobiles z odcieciem i kreci tylko do 6500rpm? Ten chip wow'a rozwiaze problem? Bo chyba na tym tez mozesz troche podciagnac.. Wogole bedziesz cos grzebal przy tym silniku czy zostawiasz to bez zmian, a bedziesz kombinowal z turbo?

: 24 lis 2003, o 22:45
autor: REN
odciecie jest na 6700, nie ma sensu go przesuwac wyzej bo jak widzisz moc i moment spadaja juz dosc znacznie od 6000rpm, u tomka wykres caly czas szedl do gory i swoj maksymalny moment/moc osiagal na odcieciu i dlatego byl przesuniety limiter obrotow

PS.przesuniecie ogranicznika uzyskuje sie chipujac komputer a nie poprzez unichip

: 24 lis 2003, o 22:53
autor: sierak
No no ... coraz wyżej Panie Marcinie ... ciekawe na ilu się zatrzymasz :grin: No i licze kiedyś na przewózke :)

: 24 lis 2003, o 22:57
autor: kyniek
:0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 Ren naprawde duze brawa

: 24 lis 2003, o 23:02
autor: scotty
GRATULACJE !!
Już się doczekać nie mogę na relację z Modlina.
Mam nadzieję, że przez zimę przygotujesz jeszcze parę niespodzianek.


scotty :D

: 25 lis 2003, o 10:34
autor: GUMIS2000
endo pisze:
Gumis nie chodzi o mase tylko o wspolczynnik nx (czyli opory powietrza), mysle ze to ma wiekszy wplyw na osiagi jak sie ciagnie za soba zagiel ustawiony do wiatru niz sama roznica mas..
to zalezy od tego z jakimi predkosciami REN kończy 400m :D
pozatym nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszło :-D
pomysl
wiem ze raz REN maił wiatr idealnie w plecy i zaowocowało to
urwanie 1 sec :D
zagiel to zagiel trzeba umiec to wykozystać !!!

: 25 lis 2003, o 10:34
autor: cyberpooh
no ladnie ladnie ! :)2

: 25 lis 2003, o 10:44
autor: Joda
"300ps na modlin musi byc"

Ja pierdzielę :0 toż to potwór, REN - chylę czoła :D

: 25 lis 2003, o 10:52
autor: Jedrus
endo pisze: Gumis nie chodzi o mase tylko o wspolczynnik nx (czyli opory powietrza), mysle ze to ma wiekszy wplyw na osiagi jak sie ciagnie za soba zagiel ustawiony do wiatru niz sama roznica mas..
REN - RESPECT dla Ciebie :D

Endo - Chyba o CX Ci chodziło ??

zobaczymy co będzie w Modlinie - GO WOW GO :grin: :grin:

: 25 lis 2003, o 11:21
autor: sierak
Jedrus pisze:zobaczymy co będzie w Modlinie - GO WOW GO
No REN się musi zbroić bo tu już WOW nadchodzi i wytacza swoje wojska :grin:

: 25 lis 2003, o 11:59
autor: pirat
endo pisze:
GUMIS2000 pisze:Napewnio cos da sie urwać na tym ze nie bedzie "kaprura czyli budy" ale jak porówna sie wage seryjnego combo z seryjnym pickupem corsy to waga pickupa jest raptem o 53 miejsza.
Gumis nie chodzi o mase tylko o wspolczynnik nx (czyli opory powietrza), mysle ze to ma wiekszy wplyw na osiagi jak sie ciagnie za soba zagiel ustawiony do wiatru niz sama roznica mas..
No ja o oporach powietrza myślałem, ale nie warto ryzykować, bo wyćigi wyścigami, a Ty jeździsz Combosem na codzień.

pozdrawiam