Zaparowane szyby w Corsie
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zaparowane szyby w Corsie
Czy wymieniał ktoś z was filtr pyłkowy w Corsie C. Jak się do niego dostać. Musze go chyba wymienić bo wystarczy że są dwie osoby w samochodzie a mam zaparowane wszystkie szyby prucz przedniej. A może to jest inny powód?????
-
- Swój
- Posty: 708
- Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
IMHO jest inaczej. Parowanie szyb zawsze bylo oznaka, ze filtr przydawaloby sie zmienic. Po jego wymianie parowanie szyb ustepowalo, badz bylo ograniczone. To, ze Opel zalecil wymiane filtra co 15 tys km nie znaczy, ze nie mozna czesciejRetox pisze:Jeżeli dmucha dobrze to wymiana filtra przeciwpyłkowego nic Ci nie da.
EDIT: czasem nie o to chodzi, ze jak sie wlaczy najwyzszy stopien nawiewu to szyby nie paruja, tylko o to, by nie parowaly przy najnizszym i najcichszym stopniu nawiewu.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2004, o 13:25 przez kubelt, łącznie zmieniany 1 raz.
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
chodzi mi o ciepłe zimą do 10*C!markos pisze:????????????????????czester 1 pisze:no tak tylko ja mam ten problem także w ciepłe dni.
a mozesz mi wyjasnic jak to mozliwe? bo mi sie NIGDY cos takiego nie zdarzylo, zeby w cieply dzien zaparowaly mi szyby. poza tym uchylenie okna ZAWSZE powoduje, ze szyby szybciej sie odparowuja...
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
słyszałem coś o węglowych ,a wykubelt pisze:IMHO jest inaczej. Parowanie szyb zawsze bylo oznaka, ze filtr przydawaloby sie zmienic. Po jego wymianie parowanie szyb ustepowalo, badz bylo ograniczone. To, ze Opel zalecil wymiane filtra co 15 tys km nie znaczy, ze nie mozna czesciejRetox pisze:Jeżeli dmucha dobrze to wymiana filtra przeciwpyłkowego nic Ci nie da.
EDIT: czasem nie o to chodzi, ze jak sie wlaczy najwyzszy stopien nawiewu to szyby nie paruja, tylko o to, by nie parowaly przy najnizszym i najcichszym stopniu nawiewu.
- Hayabusa
- Swój
- Posty: 983
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
weglowe sa chyba wtedy jak masz klime.czester 1 pisze:słyszałem coś o węglowych ,a wykubelt pisze:IMHO jest inaczej. Parowanie szyb zawsze bylo oznaka, ze filtr przydawaloby sie zmienic. Po jego wymianie parowanie szyb ustepowalo, badz bylo ograniczone. To, ze Opel zalecil wymiane filtra co 15 tys km nie znaczy, ze nie mozna czesciejRetox pisze:Jeżeli dmucha dobrze to wymiana filtra przeciwpyłkowego nic Ci nie da.
EDIT: czasem nie o to chodzi, ze jak sie wlaczy najwyzszy stopien nawiewu to szyby nie paruja, tylko o to, by nie parowaly przy najnizszym i najcichszym stopniu nawiewu.
pozdro Haya
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
30000kmRetox pisze:No, ale Czester napisał, że jemu parują nawet na czwórce. A swoją drogą Czester to ile km ma ten Twój filtr ?kubelt pisze: EDIT: czasem nie o to chodzi, ze jak sie wlaczy najwyzszy stopien nawiewu to szyby nie paruja, tylko o to, by nie parowaly przy najnizszym i najcichszym stopniu nawiewu.
-
- Świeżak
- Posty: 29
- Rejestracja: 3 cze 2003, o 09:24
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Weglowe mozna kupic takze do corsy bez klimy i to ponoc wlasnie tamte producent zaleza wymieniac co 15 tys km , te tansze, zwykle zuzywaja sie znacznie szybciej....weglowe sa chyba wtedy jak masz klime.
pozdro Haya
Ja juz mialem dosc tego ciaglego kupowania nowego filtra i wstawilem w jego miejsce ramke pod wymiar filtra, na ktora zaczepiam najciensza z dostepnych flizelin. Co jakis czas wymienie tylko flizelinke i szczerze to nie narzekam Szybki nie paruja ani zaden syf nie wpada mi do kabiny, a chyba przede wszystkim o to chodzi
- Gobo
- Nowy
- Posty: 473
- Rejestracja: 12 wrz 2003, o 13:26
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Żeby nie parowały szyby , też dobrze co jakiś czas sprzątać auto najlepiej odkurzaczm , kiedyś czytałem że mnóstwo wilgoci siedzi w fotelach, tapicerce, dywanikach ,nawet jakieś stare papiery to składnica kurzu itp A co do filtru to w B wymieniałem go tak , najperw zdjąłem wycieraczki , potem odkręciłem te plastiki z podszybia , trzeba potem zdjąć uszczelke która jest między komorą silnika ona też trzyma ten plastik . Filtr jest pod tym plastikiem . Prosta sprawa . Ciekawostka :kumplowi w Astrze też tak parowały szyby nawet w lecie , mniej mu parowały przy zamkniętym obwodzie. Sprawdzamy razem a tam co :0 Filtr w opakowniu
Wyginaj śmiało ciało
-
- Świeżak
- Posty: 29
- Rejestracja: 3 cze 2003, o 09:24
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a mozna jeszcze prosciej... mozna pominac zdejmowanie wycieraczek i plastikow podszybia... wystarczy zdjac uszczelke (ta miedzy komora silnika) i odkrecic trzy znajdujace sie na srodku srubki z plastikow podszybia. Wtedy da sie te plastiki delikatnie podciagnac do gory, i juz mamy dostep do filtraGobo pisze:A co do filtru to w B wymieniałem go tak , najperw zdjąłem wycieraczki , potem odkręciłem te plastiki z podszybia , trzeba potem zdjąć uszczelke która jest między komorą silnika ona też trzyma ten plastik . Filtr jest pod tym plastikiem . Prosta sprawa .
- Gobo
- Nowy
- Posty: 473
- Rejestracja: 12 wrz 2003, o 13:26
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tak też można , ale ja od razu robiłem przegląd w stylu "co tam jeszcze jest" przy okazji nasmarowałem te cięgła od wycieraczek, wywałiłem kupe liści i igieł itpmmike pisze:a mozna jeszcze prosciej... mozna pominac zdejmowanie wycieraczek i plastikow podszybia... wystarczy zdjac uszczelke (ta miedzy komora silnika) i odkrecic trzy znajdujace sie na srodku srubki z plastikow podszybia. Wtedy da sie te plastiki delikatnie podciagnac do gory, i juz mamy dostep do filtraGobo pisze:A co do filtru to w B wymieniałem go tak , najperw zdjąłem wycieraczki , potem odkręciłem te plastiki z podszybia , trzeba potem zdjąć uszczelke która jest między komorą silnika ona też trzyma ten plastik . Filtr jest pod tym plastikiem . Prosta sprawa .
Wyginaj śmiało ciało
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
W C jest troszke inaczej niz piszecie.. Wymiana jest co 30000 wg ksiazki obslugowej, opel montuje filtr weglowy (koszt ok. 100zl), ale mozna tez kupic nie gorszy zwykly filtronu za ok. 40zl (mam taki aktualnie i nie widze roznicy, filtr weglowy powinien teoretycznie pochlaniac brzydkie zapachy z zewnatrz, ale to tylko teoretycznie). U mnie bylo tak ze skonczyl sie szybciej (nie pamietam po ilu km), ale oznaka bylo to, ze dmuchawa coraz slabiej dmuchala. Najproscie jest zajrzec i zobaczyc jak wyglada. Wymiana jest prosta, mozna tylko odciagnac troche plastik i da rade wymienic, nic nie trzeba odkrecac, demontowac itp..
Blue Corsa
koni kit on board
koni kit on board
-
- Swój
- Posty: 796
- Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
- Lokalizacja: krakow - kryspinow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no to ten olej z filtrem jak dla mnie jest sprawa oczywista, ale ja to zostawiam mechanikowi - wiesz nigdy nie wymienialem pierscionkow w aucie (raz tylko w WS 125, jesli ktos wie co to jest , a jak on cos spieprzy a latwo z pierscionkami to ja nic nie strace nie? hehe?
pozatym to juz bedzie drugi komplet olej+filtr w tym miesiacu ale to szczegol....
pozatym to juz bedzie drugi komplet olej+filtr w tym miesiacu ale to szczegol....
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
zamknij sie z dziewczyną w aucie, to zobaczysz!markos pisze:a mozesz mi wyjasnic jak to mozliwe? bo mi sie NIGDY cos takiego nie zdarzylo, zeby w cieply dzien zaparowaly mi szyby...
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd