znalazłem głowice dla siebie, ale mam pewne wątpliwości .
głowica jest napewno od 1.6 i ma okrągłe otwory na kolektor ssący jednak górny rząd szpilek do jego przykręcenia jest krótki, tzn. takie jak dolne i nie ma wkręcanego czujnika w bok głowicy. Jest natomiast gwint świadczący o tym, że był rozdzielacz zapłonu . prawdopodobnie jest to głowica od corsy A gsi. obawy mam takie ,że nie wiem na 100% czy jest to główka od e16se czy c16sei czy też od jakiegoś 1.6 na gaźniku ???
głowica 1.6
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
głowica już w garażu i zidentyfikowana
.
Pochodzi z silnika :0 z monowtryskiem !! i można powiedzieć że jest idealna jeśli chce ktoś wstatić turbinę do c16se/c16sei/e16se BO zapewnia stopień sprężania oznaczony literką "L" a jest to głowica z silnika C16LZ
Przed kupieniem porównałem z głowicą c16nz i widać było, że będzie miała mniejszy stopień kompresji. Teraz szukam info ile dokładnie on wynosi i ile silnik c16lz miał koników. Z tego co czytałem mantzel podaje, że głowicę c16nz (c16lz-prawie bliźniacza) można splanować do 2mm więc kompresje mogę podnieść
więcej info będzie w temacie : modyfikscje silników..... w poniedziałek

Pochodzi z silnika :0 z monowtryskiem !! i można powiedzieć że jest idealna jeśli chce ktoś wstatić turbinę do c16se/c16sei/e16se BO zapewnia stopień sprężania oznaczony literką "L" a jest to głowica z silnika C16LZ

Przed kupieniem porównałem z głowicą c16nz i widać było, że będzie miała mniejszy stopień kompresji. Teraz szukam info ile dokładnie on wynosi i ile silnik c16lz miał koników. Z tego co czytałem mantzel podaje, że głowicę c16nz (c16lz-prawie bliźniacza) można splanować do 2mm więc kompresje mogę podnieść

więcej info będzie w temacie : modyfikscje silników..... w poniedziałek
