Strona 1 z 2

Wyciszenie wydechu

: 13 lut 2004, o 22:48
autor: boxer
Mam Ultera ale jak dla mnie zajebiście głośny. Mam pytanie czy da sie jakoś to wyciszyć, jakaś wkładka czy coś BTW nie mam kata ale to zdecydowanie końcówka

: 13 lut 2004, o 23:01
autor: kristo
Ja mam wszystko pokolei jak w serii, zmieniony tylko końcowy i jest głośno jakbym miał wolny wydech. W sumie jak jeżdziłem jakiś czas bez końcowego było ciszej :0
Na zloty fajna sprawa ale w trasie uszy odpadają. Jak chcesz na stałe go wyciszyć musiałbyś włożyć wate, bo takie wkładki to ciężko znaleść.

: 13 lut 2004, o 23:13
autor: boxer
Jak wate??????????????????????????????? :0 :0 :0 :0

: 13 lut 2004, o 23:37
autor: kristo
Tą co jest w seryjnych tłumikchach (chyba butomiczna ale głowy nie dam)

: 13 lut 2004, o 23:39
autor: boxer
jak ją tam zapakować?

: 13 lut 2004, o 23:49
autor: pirat
To zamiast sie meczyc sprzedaj ultera, a wstaw serie i wspawaj koncowke - u Satana taka kombinacja lacznie ze stozkiem dawala piekny dzwiek !!! Albo zamiast wpychac cos do ostatniego, wstaw kata z powrotem.

pozdrawiam

: 14 lut 2004, o 00:10
autor: kristo
Pirat kat nic nie da, ja mam i też jest głośno

: 14 lut 2004, o 00:16
autor: boxer
pirat pisze:To zamiast sie meczyc sprzedaj ultera, a wstaw serie i wspawaj koncowke - u Satana taka kombinacja lacznie ze stozkiem dawala piekny dzwiek !!! Albo zamiast wpychac cos do ostatniego, wstaw kata z powrotem.

pozdrawiam
Jaką końcówke ? Czy są jakieś basiki zapodawalne?

: 14 lut 2004, o 08:30
autor: qomo
niektore koncowki zmieniaja poprostu dzwiek silnika...ale tylko troche :grin:

: 14 lut 2004, o 09:34
autor: endo
Albo dowiedz sie tam gdzie zakladales tlumik czy nie mozna wstawic jakis zwezek w niego, w el-tecu maja takie rozwiazanie, ze wstawiaja jakies rurki do srodka i tlumik pracuje prawie jak seria.. W MG chyba sa jakies nakladki, ktore sam poprostu zakladasz jak chcesz zeby bylo ciszej. Pokombinuj!

: 14 lut 2004, o 09:52
autor: sierak
Jak chcesz ciszej to wstaw tłumik środkowy. Ja teraz mam zajebiście głośno i z początku mi się to podobało ale teraz chyba już wyrosłęm z tego i chce mieć ciszej i się powoli przymierzam do wymiany wszystkiego.

: 14 lut 2004, o 11:52
autor: kristo
Boxer- tam gdzie był kat masz prostą rure czy taką powyginaną jak była do kata?

: 14 lut 2004, o 12:04
autor: pirat
kristo pisze:Pirat kat nic nie da, ja mam i też jest głośno
Hm... a to ciekawe. Myslalem, ze jak sie wytnie kata, to jest glosniej.
czlowiek sie ciagle czegos uczy :oko:

pozdrawiam

: 14 lut 2004, o 12:35
autor: Szwagier
Mi rowniez wydawalo sie ze jak jest kat to jest ciszej.
Ja osobiscie mam na gazniku,wiec nie mam kata,tez mam koncowy tlumik Ultera,srodkowy przelotowy i az tak glosno nie jest.
Kwestia przyzwyczajenia i tego kto co lubi.
Jak Ci jest za glosno to kup drugi tlumik

: 14 lut 2004, o 14:06
autor: UcHO
Nie wiem jak u was ale ja mam i kata i środek, a tył Super Sprinta i jest głośno jak przyśpieszam lub go duszę, a jeżeli chodzi o jazdę to jak mam na trasie obroty do 4 tys to tylko słychac jak lekko buczy, ale jak ktoś wsiadzie kto ze mną nie jeździł to zawsze sie pyta jak można wytrzymać, tak jak powiedział Szwagier.

: 14 lut 2004, o 14:28
autor: qomo
a u mnie hjest tak ze wlasciwie w srodkku jest glosniej niz na zewnatrz....jak dla mnie to dobrze lubie taka prace silnika i przy okazji nie zwracam na sievbie uwagi calej ulicy :grin: ...i zaczyna buczec od 3 tys....do 5 pozniej dzwiek robi sie bardziej metaliczny...ciekawostka dzis bylem na przegladzie i mialem zwalony termostat tzn grzeje sie tylko do niebieskiej kreski(mam nowy ale nie mialem czasu zmienic) i wykazalo mi ze 6 krotnie przekroczylem norme zawartosci dwutlenku wegla wszystko przez termostat...potem pojechalem jeszcze raz z ciekawosci jak juz zmienilem i wszytko bylo w normie....dodam ze mam katalizator(sprawny) oraz srodkowy tlumik

: 14 lut 2004, o 14:33
autor: pirat
UcHO pisze:Nie wiem jak u was ale ja mam i kata i środek, a tył Super Sprinta i jest głośno jak przyśpieszam lub go duszę, a jeżeli chodzi o jazdę to jak mam na trasie obroty do 4 tys to tylko słychac jak lekko buczy, ale jak ktoś wsiadzie kto ze mną nie jeździł to zawsze sie pyta jak można wytrzymać, tak jak powiedział Szwagier.
Ja tez mam podobnie na statnim el-tecu. Jak to Szwagier powiedzial, zalezy kto co lubi.

pozdrawiam

: 8 kwie 2004, o 00:43
autor: Hiv
A ja mam głośno tylko nie wiem dlaczego... Pewnie trzeba środek zmienić. Tam nie ma żadnego kata. Są dwa mniejsze tłumiki na jednej rurze i dopiero końcowy. W Bełku to tylko bosala mogę dostać za 365 zetów. Znajdzie się gdzieś coś tańszego?

: 8 kwie 2004, o 11:06
autor: UcHO
Pewnie, KM na allegro, ale nie polecam...

: 8 kwie 2004, o 12:55
autor: Hayabusa
http://www.wiater.dw.pl
spoko tłumiczki mam taki załozony ;)

: 8 kwie 2004, o 13:27
autor: Hiv
Hayabusa5 a ile by taki srodkowy kosztowal do mojej A GSi? Bo do tych sa drozsze chyba...

: 8 kwie 2004, o 14:26
autor: kristo
Hiv pisze:Hayabusa5 a ile by taki srodkowy kosztowal do mojej A GSi? Bo do tych sa drozsze chyba...
Ja płaciłem za nówkę 120zł w sklepie GM. Aluminiowany i nadal wygląda jak nowy.

: 8 kwie 2004, o 15:02
autor: Hiv
MG czy GM?
O to chodzi?
http://www.mg-team.ipartner.com.pl/Pust ... %20web.htm

120 za środkowy do GSi??? Na pewno??? Ile go już masz?

: 8 kwie 2004, o 15:13
autor: kristo
Hiv pisze:
120 za środkowy do GSi??? Na pewno??? Ile go już masz?
Mam ponad rok. Czy 1.4 czy gsi- tłumik środkowy jest ten sam. Jedyna różnica jest taka czy masz kata czy nie bo wtedy jest inne mocowanie do drugiej części od kolektora.

: 8 kwie 2004, o 15:30
autor: Hiv
Nie no, coś mi tu nie gra. Obczaiłem już kilka wydechów i jeśli chodzi o GSi to wydech jest tylko do GSi. Postaram sie wrzucić fotke i pokazać o co mi biega... To są dwa tłumiki na jednej rurze. Od "portek" do końcowego.

: 8 kwie 2004, o 15:43
autor: Hayabusa
Kristo ma racje nie ma żadnej różnicy po miedzy 1.4 a 1.6 ja za swój środkowy zapłaciłem 120 zł do 1.0

: 8 kwie 2004, o 15:47
autor: Hiv
Obrazek

Coś takiego mniej więcej mam u siebie. Całość u BOSALA kosztuje 365 zetów. Wolker moge miec za 290. Z tego co wiem to w 1.2 rura ma mniejszy przekrój. To musi byc taka jak w kadecie. W 1.4 to może jest podobnie. Kata nie ma. Co to ten GM? Czy tam MG? Jakis polski wyrób, że za 120 złotych???[/url]

: 8 kwie 2004, o 15:51
autor: Hiv
Musi być różnica! Pomyślcie! Taki bzyczek 1.0 a 1.6. 100 KM musi mieć przez co oddychać! Rura łącząca wszystko na prawde jest grubsza niż w innych silnikach! :-P

: 8 kwie 2004, o 15:58
autor: kristo
Hiv pisze:Obrazek

Coś takiego mniej więcej mam u siebie. Całość u BOSALA kosztuje 365 zetów. Wolker moge miec za 290. Z tego co wiem to w 1.2 rura ma mniejszy przekrój. To musi byc taka jak w kadecie. W 1.4 to może jest podobnie. Kata nie ma. Co to ten GM? Czy tam MG? Jakis polski wyrób, że za 120 złotych???[/url]

Srednica rur jest ta sama (z tego co pamiętam to 2.0 ma tylko 3mm większą) Po tym Twoim rysunku to trochę zgupiałem, bo jak zaglądałem u Flippera pod auto to widziałem tylko jeden środkowy. To wygląda jak układ z katem. Może poprzedni właściciel zamontował cały układ z corsy zwykłej. Nie wiem... poddaje się... najlepiej jakby Sierak powiedział czy ma tak samo....
A GM to general motors :oko:

: 8 kwie 2004, o 16:05
autor: kristo
Hiv pisze:Musi być różnica! Pomyślcie! Taki bzyczek 1.0 a 1.6. 100 KM musi mieć przez co oddychać! Rura łącząca wszystko na prawde jest grubsza niż w innych silnikach! :-P
To nie jest turbo żeby ta teoria była prawdziwa. Tu bardziej działają zjawiska falowe i ciśnienie i zmiana o 0.5cm zmienia całkowicie charakterystykę wydechu. My radzimy Tobie sprawdzone i dobre rozwiązanie (i tanie) ale jeżeli chcesz wydać więcej kasy bo w katalogu jest "GSI" to proszę. Ja nadal uważam że to to samo. Trzeba by tylko wyjaśnić sprawę tego dodatklowego tłumika.