ŁAAAŁ
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
to ja moze uzupelnie?
http://members.fortunecity.co.uk/cpc1/c ... index.html
(jak zle podalem to prosze o zjeby!)
http://members.fortunecity.co.uk/cpc1/c ... index.html
(jak zle podalem to prosze o zjeby!)

- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hehehe... a ja znam te corse
koles pisuje na corsasport... jest z portugalii i wladowal tony, mowie powaznie tony pieniedzy w ten samochod... klatka, fotele i pasy to drobiazg... przede wszystkim komplet czesci ktore posluzyly do konwersji kupil w m-techu, az boje sie myslec za ile... a silnik w eds-motorsport w fazie 3.5...
tak sie sklada, ze mam kopie mail'a ktory dostal od eds'u gdy pytal ich o silnik...
and then there was eds-motorsport from Germany:
>You are a very lucky guy , we just prepared a brand new engine , we can
>sell
>you this device for only 6500EUR together with a complete re-newed
>turbocharger and include our Phase-3.5 !
>
>A gearbox F28 fro FWD you can get as brand new part with 0 km for 2500 EUR
>and as a used F28 FWD gearbox for only 1100 EUR
i zeby nie bylo watpliwosci - ten zestaw wlasnie kupil! for only 6500 eur jakies 30 000 zeta... yeah! koles jest naprawde mental!!! niesamowite auto!
yeah!
tak sie sklada, ze mam kopie mail'a ktory dostal od eds'u gdy pytal ich o silnik...
and then there was eds-motorsport from Germany:
>You are a very lucky guy , we just prepared a brand new engine , we can
>sell
>you this device for only 6500EUR together with a complete re-newed
>turbocharger and include our Phase-3.5 !
>
>A gearbox F28 fro FWD you can get as brand new part with 0 km for 2500 EUR
>and as a used F28 FWD gearbox for only 1100 EUR
i zeby nie bylo watpliwosci - ten zestaw wlasnie kupil! for only 6500 eur jakies 30 000 zeta... yeah! koles jest naprawde mental!!! niesamowite auto!
yeah!
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie wklejajcie w miare mozliwosci zdjec, tylko podawajcie linki, bo bandwidth jest zawsze na darmowych serwerach ograniczony. ktos wklei tu - ktos inny nie obejrzy tam.
mnie zajebala konstrukcja klatki.. 10pkt mocowania i wzmocnienia do przedniego zawieszenia.. to sie nazywa KLATKA, a nie jakies tam "polklatki tuningowe".. mistrz! i zegary prosto za rajdowki z komputerem. doskonaly jest ten samochod. wszystko jest zrobione tak profi, ze opada szczeka.
mnie zajebala konstrukcja klatki.. 10pkt mocowania i wzmocnienia do przedniego zawieszenia.. to sie nazywa KLATKA, a nie jakies tam "polklatki tuningowe".. mistrz! i zegary prosto za rajdowki z komputerem. doskonaly jest ten samochod. wszystko jest zrobione tak profi, ze opada szczeka.

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
więcej nowych fotek
http://corsaforum.de/viewtopic.php?t=53 ... 77fcfb3a78
http://corsaforum.de/viewtopic.php?t=53 ... 77fcfb3a78
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
yeah! skads znam takie lampki na froncik
corsa jest z maksa niesamowita... naprawde kawal super profi roboty... chlopak naprawde nie zalowal pieniedzy na zrobienie sobie autka! klatka :0 zegary :0 naprawde po calosci, w pelni profesjonalnie... nie znajduje slow! perfect!
natomiast corsa v6 to troche przerost formy nad trescia: silnik ciezki, nierozwojowy, stosunkowo mala moc... nie to nie to... ale jako ciekawostka okee... juz bylo kilka v6 na forum...
corsa jest z maksa niesamowita... naprawde kawal super profi roboty... chlopak naprawde nie zalowal pieniedzy na zrobienie sobie autka! klatka :0 zegary :0 naprawde po calosci, w pelni profesjonalnie... nie znajduje slow! perfect!
natomiast corsa v6 to troche przerost formy nad trescia: silnik ciezki, nierozwojowy, stosunkowo mala moc... nie to nie to... ale jako ciekawostka okee... juz bylo kilka v6 na forum...
c20rsa, czlowieku meeen!
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
aaaaa... w pracy na modemie nie bardzo moglem obejrzec te wszystkie zdjatka, bo mi sie strasznie wolno ciagnely... dlatego do szkoly podskoczylem sobie na stale lacze i teraz moge sie moczyc publicznie w szkole ogladajac je 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... obejrzalem do konca... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... nie no, po prostu brak mi slow... tez tak chce...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
nie moge... fantastyczny samochod!!! mistrz! jest doskonaly! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... obejrzalem do konca... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... nie no, po prostu brak mi slow... tez tak chce...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
nie moge... fantastyczny samochod!!! mistrz! jest doskonaly! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
jak to zamiast rozporki? w sensie, ze przednie zawieszenie wzmocnione jest klatka, a nie rozporka?Corstek pisze:Zamiast rozporki, klatka wystarczy?
w sumie sam komplet przednich rozporek by sie przydal.. i gorna i dolna. klatka niech sobie bedzie, ale to nie do konca to jesli chodzi o przedni zawias. choc z drugiej strony zalozono tam relatywnie miekki i malo obnizajacy zawias, moze dlatego brakuje rozporek.
jedyna oszczednosc jaka widze w tym samochodzie to kupno uzywanego zawieszenia i to w dodatku nie-gwintu
najciekawsze moim zdaniem rzeczy w tym samochodzie to:
obspawana buda (W CALOSCI!!!):

ZAJEBISCIE ROZBUDOWANA KLATKA!!!:




zawieszenie na poliuretanie:


tarcze z tylu (by m-tech):

porzadne heble z przodu (z metalowymi przewodami - tez takie bede mial

MEGA DESKA!!!:



i hydrauliczny rekaw:

zdjecia zmirrorowane u mnie na chello, wiec prosze sie nie czepiac, ze obciazam panu z portugalii serwer

- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie no jestem w szoku. Wszystko na profi, nowe i wypas. Aż mi ciary przeechodzą ile kasy poszło na ten projekt.
WYPAS ... szkoda że ja nie jestem taki bogaty to bym swoją Corse też tak zrobił. bo tu każdy tak się zachwyce itp a przecież to wszystko wokoło chajsu się obraca. Co to za sztuka tak zrobić jak się ma pieniądze. No może jeszcze trochę wiadomości i polotu potrzeba ale pieniądze są głównym wyznacznikiem jak to będzie docelowo wyglądało.
WYPAS ... szkoda że ja nie jestem taki bogaty to bym swoją Corse też tak zrobił. bo tu każdy tak się zachwyce itp a przecież to wszystko wokoło chajsu się obraca. Co to za sztuka tak zrobić jak się ma pieniądze. No może jeszcze trochę wiadomości i polotu potrzeba ale pieniądze są głównym wyznacznikiem jak to będzie docelowo wyglądało.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
poczekajcie jeszcze troche na projekt markos-corsa
zaczne w tym sezonie od kompletnego wybebeszenia samochodu
od czegos trzeba zaczac, nie?
zawias mam, kola mam, heble za chwile beda mocniejsze, kierownica na miejscu, kubel niedlugo tez powinien byc, szelki sa, gola blacha bedzie jak tylko zrobi sie cieplej.. hmm..
pozostaje tylko silnik, klatka i lakier wewnatrz... bo trzeba wam wiedziec, ze plan lakierowania srodka mialem identyczny jak kolega z portugalii
zaczne w tym sezonie od kompletnego wybebeszenia samochodu
od czegos trzeba zaczac, nie?
zawias mam, kola mam, heble za chwile beda mocniejsze, kierownica na miejscu, kubel niedlugo tez powinien byc, szelki sa, gola blacha bedzie jak tylko zrobi sie cieplej.. hmm..
pozostaje tylko silnik, klatka i lakier wewnatrz... bo trzeba wam wiedziec, ze plan lakierowania srodka mialem identyczny jak kolega z portugalii

- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Feliks jasne że można się zakochać ale to nie zmienia fakty że tą miłość kupuje się właśnie za kase
w tym przypadku. TO jest dowód na to że nawet miłość można kupić
Markos - czekamy, czekamy ....
Markos - czekamy, czekamy ....
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jak sie patrzy na te pierwsze fotki, to az dziw bierze, ze z tak skromnej i delikatnej Corsiawki, powstal taki potworek.
To juz hardkore na maxa i podziwiam ludzi za takie pomysly. Wykonanie tez niesamowite. Ehhh... robi wrazenie
W 100% zgadzam sie z Sierakiem, ze wszystko obraca sie wokol kasy. W tym przypadku podoba mi sie to, ze gosciu inwestowal pieniadze w profesjonalne podzespoly, a nie w ramach oszczednosci np. obcinal sprezyny u Pana Henia w garazu.
A tuning jest jak kazde hobby - drogi
pozdrawiam
To juz hardkore na maxa i podziwiam ludzi za takie pomysly. Wykonanie tez niesamowite. Ehhh... robi wrazenie
W 100% zgadzam sie z Sierakiem, ze wszystko obraca sie wokol kasy. W tym przypadku podoba mi sie to, ze gosciu inwestowal pieniadze w profesjonalne podzespoly, a nie w ramach oszczednosci np. obcinal sprezyny u Pana Henia w garazu.
A tuning jest jak kazde hobby - drogi
pozdrawiam
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
trzeba miec nie tylko pieniadze, ale i fantazje zeby cos takiego zrobic. nie ma co rozpaczac, zycie jest takie a nie inne... zawsze bedzie ktos kto bedzie mial bielsze zeby, ladniejsza sztuke, szybszy samochod i wiecej kasy... i co? i nic! trzeba zacisnac pasa i realizowac marzenia i pasje.
chlopak mial i kase i fantazje i zrobil wszystko z maksa profi i za to dla niego szacunek! kazdy szczegol wykonania, no moze oprocz tego zawieszenia zasluguje na podziw.
zazdrosnicy
chlopak mial i kase i fantazje i zrobil wszystko z maksa profi i za to dla niego szacunek! kazdy szczegol wykonania, no moze oprocz tego zawieszenia zasluguje na podziw.
zazdrosnicy
c20rsa, czlowieku meeen!
-
kubelt
- Swój
- Posty: 708
- Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie ma dwoch zdan, pelen profesjonalizm. Mozna powiedziec, ze samochod zostal zbudowany od nowa i na nowo. Daty przy fotkach pokazuja tez czas, w jakim to wszystko ewoluowalo - niezle cwiczenie cierpliwosci. Musze sie przyznac, ze to juz grubo poza moja lige... gdybym dysponowal taka kasa, jaka zostala wlozona w ten samochod nie zdecydowalbym sie na budowe takiej rajdowki. Ta suma wystarczy juz na samochod wyzszej klasy, albo cos sredniego, ale dosyc szybkiego.
Tym bardziej szacunek za determinacje, odwage i realizacje marzen.
Tym bardziej szacunek za determinacje, odwage i realizacje marzen.
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
a kublow, szelek, zamszowej kierownicy, rajdowego zestawu zegarow, twardego zawiasu i klatki dalej brakuje...kubelt pisze:Ta suma wystarczy juz na samochod wyzszej klasy, albo cos sredniego, ale dosyc szybkiego.
cos za cos. albo budujesz niewygodna przynoszaca zajebista przyjemnosc z jazdy rajdowke, albo komfortowego wymiatacza, ktoremu jednak bedzie tego "czegos" brakowalo
widzisz, ja - gdybym mial taka kase - to zbudowalbym wlasnie taka rajdowke nie zastanawiajac sie ani minuty. ale to chyba mija z wiekiem, przynajmniej w znanej mi wiekszosci przypadkow

-
kubelt
- Swój
- Posty: 708
- Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Moznaby sie zastanowic nad czyms z serii usportowionej, typu focus rs, civic type r, golf r32 - tam bedzie namiastka tego. Oprocz klatki, bede w szoku jak doczekam dnia, kiedy seryjnie produkowany samochod tej klasy bedzie mial klatke.!markos pisze:a kublow, szelek, zamszowej kierownicy, rajdowego zestawu zegarow, twardego zawiasu i klatki dalej brakuje...
Mozliwe, a ja sie chyba za wczesnie zestarzalem!markos pisze:ale to chyba mija z wiekiem, przynajmniej w znanej mi wiekszosci przypadkow
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wprowadziłem cię trochę w błąd, ale nie do końca, bo na fotkach z toru widać jakiś kombinowany inny zawias i nawet z tyłu gwint!markos pisze: jedyna oszczednosc jaka widze w tym samochodzie to kupno uzywanego zawieszenia i to w dodatku nie-gwintu![]()
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jeszcze jedno. na jednej z fotek widać że na zmontowanym tylnym zawieszeniu nie ma w belce pręta stabilizatora, ale to może jeszcze w trakcie prac 
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja jeszcze coś takiego kiedyś zrobie ... nie wiem kiedy ale zrobiewow pisze:eeeee... tez zrobilbym to bankowo... gdyby... gdyby... gdyby... (yeah, pamietacie paktofonike?)
zdecydowanie moj ideal samochodu to wlasnie cos takiego.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją



