Strona 1 z 2
ŁAAAŁ
: 9 mar 2004, o 11:59
autor: AdamXXL
opinie

Re: ŁAAAŁ
: 9 mar 2004, o 12:04
autor: kubelt
AdamXXL pisze:opinie

Czy ja o czyms nie wiem?

A moze tu mial byc link lub fotka?

EDIT: juz wiem o co chodzi, ale niestety tamtego posta przeczytalem pozniej.
: 9 mar 2004, o 12:31
autor: !markos
to ja moze uzupelnie?
http://members.fortunecity.co.uk/cpc1/c ... index.html
(jak zle podalem to prosze o zjeby!)

: 9 mar 2004, o 13:04
autor: wow
hehehe... a ja znam te corse

koles pisuje na corsasport... jest z portugalii i wladowal tony, mowie powaznie tony pieniedzy w ten samochod... klatka, fotele i pasy to drobiazg... przede wszystkim komplet czesci ktore posluzyly do konwersji kupil w m-techu, az boje sie myslec za ile... a silnik w eds-motorsport w fazie 3.5...
tak sie sklada, ze mam kopie mail'a ktory dostal od eds'u gdy pytal ich o silnik...
and then there was eds-motorsport from Germany:
>You are a very lucky guy , we just prepared a brand new engine , we can
>sell
>you this device for only 6500EUR together with a complete re-newed
>turbocharger and include our Phase-3.5 !
>
>A gearbox F28 fro FWD you can get as brand new part with 0 km for 2500 EUR
>and as a used F28 FWD gearbox for only 1100 EUR
i zeby nie bylo watpliwosci - ten zestaw wlasnie kupil! for only 6500 eur jakies 30 000 zeta... yeah! koles jest naprawde mental!!! niesamowite auto!
yeah!

: 9 mar 2004, o 13:55
autor: boxer
Tutaj wyglada jak Golf V Swietne sš te reflektory

: 9 mar 2004, o 14:01
autor: !markos
nie wklejajcie w miare mozliwosci zdjec, tylko podawajcie linki, bo bandwidth jest zawsze na darmowych serwerach ograniczony. ktos wklei tu - ktos inny nie obejrzy tam.
mnie zajebala konstrukcja klatki.. 10pkt mocowania i wzmocnienia do przedniego zawieszenia.. to sie nazywa KLATKA, a nie jakies tam "polklatki tuningowe".. mistrz! i zegary prosto za rajdowki z komputerem. doskonaly jest ten samochod. wszystko jest zrobione tak profi, ze opada szczeka.
: 9 mar 2004, o 14:10
autor: AdamXXL
: 9 mar 2004, o 15:10
autor: boxer
: 9 mar 2004, o 15:25
autor: wow
yeah! skads znam takie lampki na froncik
corsa jest z maksa niesamowita... naprawde kawal super profi roboty... chlopak naprawde nie zalowal pieniedzy na zrobienie sobie autka! klatka :0 zegary :0 naprawde po calosci, w pelni profesjonalnie... nie znajduje slow! perfect!
natomiast corsa v6 to troche przerost formy nad trescia: silnik ciezki, nierozwojowy, stosunkowo mala moc... nie to nie to... ale jako ciekawostka okee... juz bylo kilka v6 na forum...
: 9 mar 2004, o 15:28
autor: wow
aaaaa... w pracy na modemie nie bardzo moglem obejrzec te wszystkie zdjatka, bo mi sie strasznie wolno ciagnely... dlatego do szkoly podskoczylem sobie na stale lacze i teraz moge sie moczyc publicznie w szkole ogladajac je
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... obejrzalem do konca... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... nie no, po prostu brak mi slow... tez tak chce...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
nie moge... fantastyczny samochod!!! mistrz! jest doskonaly! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
: 9 mar 2004, o 17:12
autor: Corstek
Fajna i ma tez fajne oponki Bridgestony RE-720, hehe tez takie mam.
Pozatym fajne w niej jest to, ze wyglada tak zwyczajnie troche.
Zamiast rozporki, klatka wystarczy?
: 9 mar 2004, o 17:29
autor: !markos
Corstek pisze:Zamiast rozporki, klatka wystarczy?
jak to zamiast rozporki? w sensie, ze przednie zawieszenie wzmocnione jest klatka, a nie rozporka?
w sumie sam komplet przednich rozporek by sie przydal.. i gorna i dolna. klatka niech sobie bedzie, ale to nie do konca to jesli chodzi o przedni zawias. choc z drugiej strony zalozono tam relatywnie miekki i malo obnizajacy zawias, moze dlatego brakuje rozporek.
jedyna oszczednosc jaka widze w tym samochodzie to kupno uzywanego zawieszenia i to w dodatku nie-gwintu
najciekawsze moim zdaniem rzeczy w tym samochodzie to:
obspawana buda (W CALOSCI!!!):
ZAJEBISCIE ROZBUDOWANA KLATKA!!!:
zawieszenie na poliuretanie:
tarcze z tylu (by m-tech):
porzadne heble z przodu (z metalowymi przewodami - tez takie bede mial

):
MEGA DESKA!!!:
i hydrauliczny rekaw:
zdjecia zmirrorowane u mnie na chello, wiec prosze sie nie czepiac, ze obciazam panu z portugalii serwer

: 9 mar 2004, o 20:49
autor: sierak
Nie no jestem w szoku. Wszystko na profi, nowe i wypas. Aż mi ciary przeechodzą ile kasy poszło na ten projekt.
WYPAS ... szkoda że ja nie jestem taki bogaty to bym swoją Corse też tak zrobił. bo tu każdy tak się zachwyce itp a przecież to wszystko wokoło chajsu się obraca. Co to za sztuka tak zrobić jak się ma pieniądze. No może jeszcze trochę wiadomości i polotu potrzeba ale pieniądze są głównym wyznacznikiem jak to będzie docelowo wyglądało.
: 9 mar 2004, o 21:48
autor: Feliks
No z pewnoscia kasy masa ale Sierak powiedz czy nie idzie sie w takiej corsie zakochac

: 9 mar 2004, o 21:58
autor: !markos
poczekajcie jeszcze troche na projekt markos-corsa
zaczne w tym sezonie od kompletnego wybebeszenia samochodu
od czegos trzeba zaczac, nie?
zawias mam, kola mam, heble za chwile beda mocniejsze, kierownica na miejscu, kubel niedlugo tez powinien byc, szelki sa, gola blacha bedzie jak tylko zrobi sie cieplej.. hmm..
pozostaje tylko silnik, klatka i lakier wewnatrz... bo trzeba wam wiedziec, ze plan lakierowania srodka mialem identyczny jak kolega z portugalii

: 9 mar 2004, o 22:16
autor: sierak
Feliks jasne że można się zakochać ale to nie zmienia fakty że tą miłość kupuje się właśnie za kase

w tym przypadku. TO jest dowód na to że nawet miłość można kupić
Markos - czekamy, czekamy ....

: 9 mar 2004, o 22:23
autor: Gobo

Ale widać że gość spawał klatke w garażu a nie w super fabryce spawalniczej

: 9 mar 2004, o 22:40
autor: !markos
tak, ale jak przyjrzysz sie blizej to zobaczysz, ze spawy zostaly potem poprawione:
poza tym zwroc uwage na rajdowki stojace w tym samym garazu. to bez watpienia NIE BYLA firma krzak. wszystko jest zrobione profi az do bolu.
: 9 mar 2004, o 22:57
autor: pirat
Jak sie patrzy na te pierwsze fotki, to az dziw bierze, ze z tak skromnej i delikatnej Corsiawki, powstal taki potworek.
To juz hardkore na maxa i podziwiam ludzi za takie pomysly. Wykonanie tez niesamowite. Ehhh... robi wrazenie
W 100% zgadzam sie z Sierakiem, ze wszystko obraca sie wokol kasy. W tym przypadku podoba mi sie to, ze gosciu inwestowal pieniadze w profesjonalne podzespoly, a nie w ramach oszczednosci np. obcinal sprezyny u Pana Henia w garazu.
A tuning jest jak kazde hobby - drogi
pozdrawiam
: 9 mar 2004, o 23:11
autor: wow
trzeba miec nie tylko pieniadze, ale i fantazje zeby cos takiego zrobic. nie ma co rozpaczac, zycie jest takie a nie inne... zawsze bedzie ktos kto bedzie mial bielsze zeby, ladniejsza sztuke, szybszy samochod i wiecej kasy... i co? i nic! trzeba zacisnac pasa i realizowac marzenia i pasje.
chlopak mial i kase i fantazje i zrobil wszystko z maksa profi i za to dla niego szacunek! kazdy szczegol wykonania, no moze oprocz tego zawieszenia zasluguje na podziw.
zazdrosnicy

: 9 mar 2004, o 23:16
autor: osman14
: 9 mar 2004, o 23:30
autor: kubelt
Nie ma dwoch zdan, pelen profesjonalizm. Mozna powiedziec, ze samochod zostal zbudowany od nowa i na nowo. Daty przy fotkach pokazuja tez czas, w jakim to wszystko ewoluowalo - niezle cwiczenie cierpliwosci. Musze sie przyznac, ze to juz grubo poza moja lige... gdybym dysponowal taka kasa, jaka zostala wlozona w ten samochod nie zdecydowalbym sie na budowe takiej rajdowki. Ta suma wystarczy juz na samochod wyzszej klasy, albo cos sredniego, ale dosyc szybkiego.
Tym bardziej szacunek za determinacje, odwage i realizacje marzen.
: 9 mar 2004, o 23:40
autor: !markos
kubelt pisze:Ta suma wystarczy juz na samochod wyzszej klasy, albo cos sredniego, ale dosyc szybkiego.
a kublow, szelek, zamszowej kierownicy, rajdowego zestawu zegarow, twardego zawiasu i klatki dalej brakuje...
cos za cos. albo budujesz niewygodna przynoszaca zajebista przyjemnosc z jazdy rajdowke, albo komfortowego wymiatacza, ktoremu jednak bedzie tego "czegos" brakowalo
widzisz, ja - gdybym mial taka kase - to zbudowalbym wlasnie taka rajdowke nie zastanawiajac sie ani minuty. ale to chyba mija z wiekiem, przynajmniej w znanej mi wiekszosci przypadkow

: 9 mar 2004, o 23:45
autor: kubelt
!markos pisze:a kublow, szelek, zamszowej kierownicy, rajdowego zestawu zegarow, twardego zawiasu i klatki dalej brakuje...
Moznaby sie zastanowic nad czyms z serii usportowionej, typu focus rs, civic type r, golf r32 - tam bedzie namiastka tego. Oprocz klatki, bede w szoku jak doczekam dnia, kiedy seryjnie produkowany samochod tej klasy bedzie mial klatke.
!markos pisze:ale to chyba mija z wiekiem, przynajmniej w znanej mi wiekszosci przypadkow

Mozliwe, a ja sie chyba za wczesnie zestarzalem

: 10 mar 2004, o 09:03
autor: Corstek
!markos pisze:jedyna oszczednosc jaka widze w tym samochodzie to kupno uzywanego zawieszenia i to w dodatku nie-gwintu

Ktosa tam jeszcze pozniej dodal, ze w miare mieki ten zawias.
Czy przy takim zawieszeniu mozliwe jest oderwanie tylnego kola w zakretach?
: 10 mar 2004, o 09:03
autor: AdamXXL
!markos pisze:
jedyna oszczednosc jaka widze w tym samochodzie to kupno uzywanego zawieszenia i to w dodatku nie-gwintu
wprowadziłem cię trochę w błąd, ale nie do końca, bo na fotkach z toru widać jakiś kombinowany inny zawias i nawet z tyłu gwint
: 10 mar 2004, o 09:38
autor: Szwagier
Sprzet jest pozamiatany,a ile kasieji wlozone
: 10 mar 2004, o 09:56
autor: wow
!markos pisze:gdybym mial taka kase - to zbudowalbym wlasnie taka rajdowke nie zastanawiajac sie ani minuty.
eeeee... tez zrobilbym to bankowo... gdyby... gdyby... gdyby... (yeah, pamietacie paktofonike?)
zdecydowanie moj ideal samochodu to wlasnie cos takiego.
: 10 mar 2004, o 10:23
autor: AdamXXL
jeszcze jedno. na jednej z fotek widać że na zmontowanym tylnym zawieszeniu nie ma w belce pręta stabilizatora, ale to może jeszcze w trakcie prac

: 10 mar 2004, o 12:34
autor: sierak
wow pisze:eeeee... tez zrobilbym to bankowo... gdyby... gdyby... gdyby... (yeah, pamietacie paktofonike?)
zdecydowanie moj ideal samochodu to wlasnie cos takiego.
Ja jeszcze coś takiego kiedyś zrobie ... nie wiem kiedy ale zrobie

Jak to mówią nadzieja matką głupich ale każda matka kocha swoje dzieci.