Strona 1 z 2
Ciekawe kto następny.....
: 16 mar 2004, o 18:28
autor: GUMIS2000
Pewnie Markos
W kazdym razie ja dzis załozyłem tarcze 256x24 z przodu
i jestem happy .
Chałem powiedzie wszytkim nie dowiarka ze tarze wchodzą bez pudła i zaciski tez pasują .Jak wrazenia no coz trzeba dotrzeć i sie okaze , wtedy napisze ale jedno juz wiem nie trzeba tak mocno deptać .
: 16 mar 2004, o 18:46
autor: wow
pewnie markos, bo weze od wlocha juz w drodze... ale gdyby nie on to ja

: 16 mar 2004, o 18:54
autor: pirat
a ja jutro chyba zimówki zrzucę

: 16 mar 2004, o 18:58
autor: osman14
chetnie bym sie w cos takiego zaopatrzyl :0
trzeba wymienic jarzma zaciski i tarcze zapomnialem o czyms czy przewydy tez ??
: 16 mar 2004, o 19:10
autor: GUMIS2000
zaciski
jazma
tarcze
klocki
Weże mozna wymienić ale to kolejne 300-400 zl
: 16 mar 2004, o 19:13
autor: osman14
same tarcze to juz niezly wydatek
a reszte mozna chyba w przystepnej cenie dostac ....
no najwazniejsze na te hamulce najmniejsze kola to 14" jak sie nie myle

: 16 mar 2004, o 19:35
autor: REN
osman14 pisze:no najwazniejsze na te hamulce najmniejsze kola to 14" jak sie nie myle

zgadza sie
: 16 mar 2004, o 19:54
autor: Bronek_84
Czegoś tu nie rozumiem. Czyżby hample w corsie były nie wystarczające?
Przecież corsa ma dobre hamulce- jest sens zmieniać tarcze?
: 16 mar 2004, o 20:25
autor: GUMIS2000
Po pierwsze to jest COMBO a nie corsa i fabryczne 46 metrów
ze stuwy to kiebski rezultat choc jak na dostawcze to w normie
Poraszką jest moskwicz iz-2715 co hamuje w 58 metrów
Po drugie , to ja zaczołem przróbki w swoim samochodzie od
układu hamulcowego ale mozna od białych ..........................

: 16 mar 2004, o 20:26
autor: osman14
: 16 mar 2004, o 21:01
autor: !markos
weze od wlocha juz ida, fakt

teflonowe sparco w stalowym oplocie.. tarcze juz mam, zaciski do regeneracji, ale tez sa, klocki tez leza juz w domciu.. potrzebuje tylko nowy plyn hamulcowy - chyba ferodo racing (castrol srf za drogi jednak troszke..).. i jazda
a letnie kolka juz zalozylem, bo dzisiejsza pogoda mi strzelila do glowy
niestety nadal wisi mi nad glowa przeglad po 60000km...
na szczescie wszystkie czesci juz mam.. pozostaje kwestia pokrycia kosztow robocizny i wymiany plynu chlodzacego i oleju..
: 16 mar 2004, o 21:05
autor: shreek
nie tonbie jednemu, ja ma juz spowrotem obnizone zaiweszenie, jakies 60 mm, tak ze 185/60r14 tra mi o nadkola, musze wreszcie kupic oponkie ale kurde nie mam za co bo mnie remont zadluzyl....
: 16 mar 2004, o 21:16
autor: arts
shreek pisze:nie tonbie jednemu, ja ma juz spowrotem obnizone zaiweszenie, jakies 60 mm, tak ze 185/60r14 tra mi o nadkola, musze wreszcie kupic oponkie ale kurde nie mam za co bo mnie remont zadluzyl....
a jakie masz ET felg ze trze ????
: 16 mar 2004, o 21:19
autor: wow
Bronek_84 pisze:Czegoś tu nie rozumiem. Czyżby hample w corsie były nie wystarczające?
Przecież corsa ma dobre hamulce- jest sens zmieniać tarcze?
seryjne hamulce w corsie sa nawet ok... ale zdecydowanie jest sens wymieniac, bo moze byc znacznie lepiej! a jesli sie jezdzi szybciej to jest to wrecz wskazane!
tak wiec: tak, hample w corsie sa nie wystarczajace!
...a moje zaciski zaginely, bu

: 16 mar 2004, o 21:28
autor: shreek
jakie mam ET? no nie wiem bo kupilem te fele z autem, z ogledzin przy zmianei na zimowe pamietam ze to jakis oz...
sprawdze jutro to napisze ...
ale dosc bardzo wystaje ta felga
a mysle ze dobra dzwihnia odegne i bedzie ok bo tylko tak poleruje po zewnetrznej czesci opony
: 17 mar 2004, o 00:11
autor: UcHO
!markos pisze:
niestety nadal wisi mi nad glowa przeglad po 60000km...
:0 Coś Ci chyba kasa chodzi po głowie że te zera tak dodajesz

: 17 mar 2004, o 07:55
autor: endo
: 17 mar 2004, o 08:44
autor: UcHO
ups, sorka Markos ale ja tu wczoraj widziałem pięć zer

: 17 mar 2004, o 09:19
autor: arts
: 17 mar 2004, o 14:08
autor: UcHO
Arts ale tym razem było w woreczkach więc powinno być dobre
A tak do topica, jakie wymiar powinny mieć tarcze aby zmieściły mi się do zimowych kółek 13calowych ?? Bo noszę się ze mianą tarcz
: 17 mar 2004, o 14:57
autor: wow
max co mozna wlozyc pod 13 cali to tarcza wentylowana 236x20 jak w corsie 16v albo 8v sport
: 17 mar 2004, o 15:50
autor: GUMIS2000
dzis zrobiłem 160 kilometrów i coraz mocniej hamuje
ciekawe jak sie hamuje ze 140 ???
: 17 mar 2004, o 16:25
autor: AdamXXL
GUMIS2000 pisze:dzis zrobiłem 160 kilometrów i coraz mocniej hamuje
ciekawe jak sie hamuje ze 140 ???
przy mocnych hamulcach i braku abs'u łatwo zablokować koła i hamować w rowie

: 17 mar 2004, o 16:48
autor: GUMIS2000
Trzeba sie przestawić
ja wiem z roweru ze napewno łatwiej sie blokokowałop koło
na wiekszych hamulcah ale Zyskałem na płynosci i efektywnosci
hamowania wiec biore to pod adaś
A tak apropo to ty łobuzie po swoim słapie to wymieniłeś
zaiwieszenie ale z tego co pamientam to nie heble

: 17 mar 2004, o 17:51
autor: AdamXXL
jak będzie więcej jak 90KM to zmienie, mam inny styl jazdy i bardzo żadko używam hamulców. tylko kiedy muszę więc nie są przegrzane i hamują wystarczająco mocno

: 17 mar 2004, o 20:51
autor: Bronek_84
Miałem wczoraj przyjemność jechać 160 moją tarnowską obwodnicą , a tu nagle kumpel: "weź tu skręć" no to trzeba było nieźle przyhamować żeby wejść w zakręt który miał 90 stopni i powiem wam że wytracenie tych 160 poszło nieźle
: 17 mar 2004, o 21:50
autor: !markos
Bronek_84 pisze:trzeba było nieźle przyhamować żeby wejść w zakręt który miał 90 stopni i powiem wam że wytracenie tych 160 poszło nieźle
za pierwszym krotkim hamowaniem jest zawsze niezle.. chociaz z tym tez bywa roznie. moje mi czasami nie wystarczaly, ale mowa tu oczywiscie tylko o extremalnych sytuacjach pt. nocne katowanie sprzeta
dlatego ide naprzod i zakladam 256/24 i duze zaciski
btw. musze koniecznie cos zrobic z pedalem gazu, bo nie moge redukowac z miedzygazem... z dupy

ma ktos pomysl? nawet jak max. gleboko wcisne hample to dalej mam za daleko do gazu, zeby kopnac go ktorakolwiek czescia stopy..
: 17 mar 2004, o 21:53
autor: cyberpooh
zaloz o 4 numery wieksze buty

: 17 mar 2004, o 21:55
autor: !markos
nic nie daje, wieksze niz 45 slabo mieszcza sie tam na dole

: 17 mar 2004, o 22:30
autor: endo