Jaka to CORSA ?????
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
AMFILIADA
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Jaka to CORSA ?????
Jeśli ktoś mogłby mi pomóc w identyfikacji mojego bolidu.... kupiłem niedawno Corsę B (zdjęcia na http://www.x12sz.prv.pl) i mam taki dylemat... jest to wersja w tej jeszcze przejsciowej gablocie ale z juz odmlodzonym silniczkiem X12SZ...
z tego co wiem w roku 1997 wprowadzono zmiany w zawieszeniu, dodano stabilzator osi przedniej... czy dotyczxylo to wszystkich modeli lacznie z tym ktory ja posiadam (1997 rok) czy tylko tych juz po liftingu nadwozia (inny grill, znaczek, zderzaki) ??? Jesli ktops sie orientuje prosze o cynk 
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Jaka to CORSA ?????
x12sz był od '94.AMFILIADA pisze:Jeśli ktoś mogłby mi pomóc w identyfikacji mojego bolidu.... kupiłem niedawno Corsę B (zdjęcia na http://www.x12sz.prv.pl) i mam taki dylemat... jest to wersja w tej jeszcze przejsciowej gablocie ale z juz odmlodzonym silniczkiem X12SZ...z tego co wiem w roku 1997 wprowadzono zmiany w zawieszeniu, dodano stabilzator osi przedniej... czy dotyczxylo to wszystkich modeli lacznie z tym ktory ja posiadam (1997 rok) czy tylko tych juz po liftingu nadwozia (inny grill, znaczek, zderzaki) ??? Jesli ktops sie orientuje prosze o cynk
ps . możesz usunąć zdublowane posty. Wiem, że to forum coś świruje, ale możesz to zrobić.
-
Dziadek_Corsarz
- Nowy
- Posty: 131
- Rejestracja: 21 sty 2004, o 00:32
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
AMFILIADA
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Z tego co ja sie orientuje, bo naogladalem sie tego przed zakupem przez dobre 4 miechy, wszystkie Corsy z tym nowym grilem i znaczkiem to juz tylko 16 V wiec tez z koncowka ...SZ odpadaja... Raczej wszystko juz z .......EDziadek_Corsarz pisze:Czy, widział ktoś Corse po lifcie z silnikiem x12sz? Czy od razu podstawowym silnikiem stało się x10xe?
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
moj lump byl x14sz '97 po lificie i po modyfikacji zawieszenia, licznik elektroniczny...
modyfikacja zawieszenia jest od okreslonego numeru nadwozia, ktorego nie pamietam teraz, a ktory przypadal na rm '97 wlasnie. czy zawieszenie jest zmienione latwo poznac po sworzniach wachaczy, ktore po modernizacji nie sa proste, a maja ksztalt zblizony nieco do litery "z".
modyfikacja zawieszenia jest od okreslonego numeru nadwozia, ktorego nie pamietam teraz, a ktory przypadal na rm '97 wlasnie. czy zawieszenie jest zmienione latwo poznac po sworzniach wachaczy, ktore po modernizacji nie sa proste, a maja ksztalt zblizony nieco do litery "z".
c20rsa, czlowieku meeen!
-
AMFILIADA
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
[quote="wow"]...czy zawieszenie jest zmienione latwo poznac po sworzniach wachaczy, ktore po modernizacji nie sa proste, a maja ksztalt zblizony nieco do litery "z".[/quote]
A posiadsz moze fotke takiego sworznia ?? Bo jesli chodzi o uklad jezdny jestem zielony jak szpinak
.... chcialbym wiedziec na czym jezdze po prostu
...
A posiadsz moze fotke takiego sworznia ?? Bo jesli chodzi o uklad jezdny jestem zielony jak szpinak
-
AMFILIADA
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Hehe, nie było żadnego tjuningu po prostu nie ma jak wyłączyć lampki podświetlającej wnętrze auta a przy 2-3 godzinnej grzebaninie przy otwartych drzwiach mimo wszystko akumulator dostaje po tyłkuPorszak pisze:...a pokrywki bezpiecznikow brakuje bo akurat odbywal sie bezpiecznik tuning
Pewnie że można zajrzeć tylko niech ktoś mi pokaże jak wygląda STABILIZATOR ???
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
ano prosciej fakt, zapomnialem ze z gory tez widac. podnies maske i jak zobaczysz na dole 'gruby drut' to bedzie stabilizator.zrob foto z gory to Ci powiemy (foto obszaru miedzy silnikiem a chlodnica) dobrze chyba mowie , nie?!markos pisze:a nie prosciej poprostu otworzyc maske i zajrzec od gory?Porszak pisze:a czy sprawdzic czy jest stabilizator nie jest najlatwiej wchodzac pod auto...?
a wogole teraz zobaczylem ze ma stabilizator. widac go kawaleczeko bo zostal onciety, ale to chyba on. widac to na 17 zdj od gory, z zapodanego linka.
a czemu nie masz rurki(tej plastikowej) doprowadzajacej powietrze do puszki z filtrem?
-
Dziadek_Corsarz
- Nowy
- Posty: 131
- Rejestracja: 21 sty 2004, o 00:32
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
AMFILIADA
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Kupilem go bez tej RURKI,Porszak pisze:!markos pisze:Porszak pisze: a czemu nie masz rurki(tej plastikowej) doprowadzajacej powietrze do puszki z filtrem?
-
AMFILIADA
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Zgadzam się... u mnie widze ze prawa strona byla spawana, n ato tez mi zwrocono uwage przd zakupem na przegladzie... ale autko raczej bez wypadku... w ogole smiga mi bartdzo ladnie silniczek jak zegarek chodzi... zeby nie ta mala moc bylo by COOOL!markos pisze:to cos, co tylko udaje stabilizator. mozna to prawie pogiac w rekach - sprawdzone
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Ooopss...!
a co do stabilizatora. chcialem kiedys zapodac sobie tuningowy nemecky,ale znajac moje auto(to eksperyment jest to auto wogole) rozmyslilem sie bo wydanie chyba 600pln na cos tam nie jest straszne ,ale gdyby cos tam nie pasowalo to mocno bym sie wzruszyl
. sorki troche. to nie o mnie temat hehe
a co do stabilizatora. chcialem kiedys zapodac sobie tuningowy nemecky,ale znajac moje auto(to eksperyment jest to auto wogole) rozmyslilem sie bo wydanie chyba 600pln na cos tam nie jest straszne ,ale gdyby cos tam nie pasowalo to mocno bym sie wzruszyl
-
AMFILIADA
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
tak troche nie na temat... nie mam zamiaru robić kumuś tam reklamy ale to daje efekty a ceny są już na naprawde znośnym poziomie... (18-25 zł dobrej jakości). Jeśli chodzi o powietrze to wiadomo... teoria jest taka, że cząsteczki tlenu uzyskują ładunke dodatni wmacniając efekt łączenia się ich z cząsteczkami paliwa (+).... Ten pierścień od powietrza ma 2 magnesy neodymowe podczas gdy paliwowy tylko 1.... magnesy sa zarombiscie silne (!!) wytwarzaja sielne pole.... moim zdaniem 40 zł za komplet to nie dużo a efekty widać od razu...dokupilem jeszcze dodatkowy na paliwo zeby wzmocnic efekt... zobaczymy za 2000 km ja spadnie zuzycie paliwa a spadnie na pewno kazdy uzytkownik to potwierdza....
-
UcHO
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
To Ty nie wiesz?? No Markos, dałeś ciała. Przecież magnetyzer powietrza schładza je i daje je pod większym cisnieniem tak jak Twój Duzy coolerek!markos pisze:ale ja nie wytaczam dzial. pytam tylko, bo nie wiem co mozna magnetyzerem zmienic w powietrzu.
w paliwo jestem w stanie uwierzyc, a zadaje pytanie, bo ciekaw jestem jak reklamuje sie taki produkt jak magnetyzer powietrza - w sensie co konkretnie daje.


