Corsa 2.0

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie A.
ODPOWIEDZ
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Corsa 2.0

Post autor: qomo »

hamlulce piasty zakladasz od kateda gsi....ew. astra gsi...lub calibra turbo(to juz duuuuuuuuuzo wieksza robota - piasty maja piec srub)

najwiekszy problem to poosie - trzeba kupic gotowy kit - cena - duzaa - nie pamietam ile - gdzies na forum jest info ilep lacil wow...

to chyba tyle :grin:

EDIT: co do polosi to wczoraj gadalem z wowem i podobno w polsce mozna dorobic polosie ale o wieksze info to musisz zwrocic sie do RENa
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
sierak
Weteran
Posty: 1551
Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sierak »

Przytocze ty to co mi kiedyś JUHOL napisał:

polosie pasuja heble od kadetta (bez problemu), problemem jest spasowanie skrzyni biegow z silnikiem... Lapy do silnika: jedna pasuje, druga jest od innego auta (nie pamietam - musialbym zapytac), a trzecia trzeba dorobic samemu bo jest potrzebna dluzsza od seryjnej. Do tego komputer + cala instalacja elektryczna od kadetta bo nic nie pasuje do siebie.... tzn trzeba wywalic wszystkie kable z auta jakie sa (do lamp, wycieraczek itp) i zalozyc zupelnie nowa instalacje (chodzi o to zeby kable sie nie palily....). Poza tym sprawa pompy paliwa - bak musi byc od modelu corsy a z gaznikiem tzn nie moze byc pompy w baku... Chlodnica - w naszym przypadku zostala seryjna od gsi ale jest wentylator nie tylko na termostacie ale tez na dodatkowym wlaczniku (lubi sie grzac silniczek)
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

dokladnie!
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

- Set engine- and gearbox mounts.
- Set driveshafts (for mounting with Nova cv-joints at wheel side).
- New fastening for front anti-roll bar.
- Open sport air filter "Green".
- Airfilter adapter kit.
- Manual with pictures and wiring diagram.
With this conversion kit you can mount the 1.8L-8V or 2.0L-8V with F16 gearbox.

- zestaw mocowan skrzyni i silnika
- polosie do montazu przegobow od corsy po stronie kola
- bloczki pod stabilizator (zeby nie chaczylo o kolektor)
- stozek green
- rurka do montazu stozka
- instrukcja ze zdjeciami i schematami okablowania
z tym zestawem mozna wsadzic c18nz albo c20ne ze skrzynia f16

prosze :oko:
Obrazek
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

przeguby seryjne... inne sa przeguby w przypadku F16 i F13, a te polosie sa spasowane do F16 a z drugiej strony przystosowane do corsy czyli tak jak z F13 (F10)
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

elektryka latwa, potrzebna jest tylko wiazka silnika z kompem, reszta pozostaje oryginalna. trzeba przepiac max. 10 przewodow. zeby odpalic silnik potrzeba tylko 5.
nie zapomnij o zawieszeniu do ciezszego silnika.. heble obowiazkowo od wiekszego brata. jeszcze pompa paliwa od wielopunktowego wtrysku, albo od 16 zaworowek poprostu. i jestes w domu.
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

ale w przypadku 8v zrobilbym tak jak juchol radzi... zostaw mala skrzynke, male przeguby i male polosie - to wszystko spokojnie styknie. i z mala skrzyna spasuj c20ne i bedziesz spokenz smigal, a kase na kit mozesz wrzucic do mojej puszki... znacznie lepiej ja spozytkujemy.

powiedzmy to sobie jasno i szczerze - ten kit nie jest absolutnie wart tych pieniedzy!
c20rsa, czlowieku meeen!
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

no jedynie polosie warte zainteresowania ale np lapy mozna sammemu zrobic jesli sie ma doswiadczenie z spawarka (widzialem gdzies w hmm a tak ten gosc z corsario mial wlasnie zwyczajne spawane lapy)
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

nooo..... aj tez :)
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

te lapy ktore mial corsario to sa wlasnie lapy m-techowe... i spokojnie samemu mozna je wydumac... a polosie jak pokazala praktyka wcale nie sa niezniszczalne...

do corsy a krazy po sieci kilka naprawde dobrych manuali... wystarczy poszukac... ba! sa nawet do kupienia mocowania za naprawde smieszne pieniadze.... szukac, szukac, jeszcze raz szukac :)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

jesli masz kase i chcesz ja wydac na kit i stosunkowo szybciej skonczyc swap to kup kit... jesli jednak wolalbys oszczedzic kosztem ciut wiekszej kombinacji, ale tylko ciut... to swapuj samodzielnie z mala skrzynia...

kit przyspiesza troszke cala robote i daje ci odpowiednia skrzynie, ale f13 do c20ne tez nie jest zla....

decyzja nalezy do ciebie...
c20rsa, czlowieku meeen!
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

Popieram absolutnie WOWa ale pozostaje tylko pytanie
czy dalej zamiezasz podrasowywać silnk bo jesli tak to F13
moze sie okazać nie wystraczajaca.
Jeśli nie bedzieś juz jego ruszał to F13 styknie z palnem w nosie
:-D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”