Strona 1 z 1

Corsa 2.0

: 20 cze 2004, o 01:55
autor: qomo
hamlulce piasty zakladasz od kateda gsi....ew. astra gsi...lub calibra turbo(to juz duuuuuuuuuzo wieksza robota - piasty maja piec srub)

najwiekszy problem to poosie - trzeba kupic gotowy kit - cena - duzaa - nie pamietam ile - gdzies na forum jest info ilep lacil wow...

to chyba tyle :grin:

EDIT: co do polosi to wczoraj gadalem z wowem i podobno w polsce mozna dorobic polosie ale o wieksze info to musisz zwrocic sie do RENa

: 20 cze 2004, o 10:53
autor: sierak
Przytocze ty to co mi kiedyś JUHOL napisał:

polosie pasuja heble od kadetta (bez problemu), problemem jest spasowanie skrzyni biegow z silnikiem... Lapy do silnika: jedna pasuje, druga jest od innego auta (nie pamietam - musialbym zapytac), a trzecia trzeba dorobic samemu bo jest potrzebna dluzsza od seryjnej. Do tego komputer + cala instalacja elektryczna od kadetta bo nic nie pasuje do siebie.... tzn trzeba wywalic wszystkie kable z auta jakie sa (do lamp, wycieraczek itp) i zalozyc zupelnie nowa instalacje (chodzi o to zeby kable sie nie palily....). Poza tym sprawa pompy paliwa - bak musi byc od modelu corsy a z gaznikiem tzn nie moze byc pompy w baku... Chlodnica - w naszym przypadku zostala seryjna od gsi ale jest wentylator nie tylko na termostacie ale tez na dodatkowym wlaczniku (lubi sie grzac silniczek)

: 20 cze 2004, o 11:10
autor: =JUHol=
dokladnie!

: 20 cze 2004, o 13:15
autor: !markos
- Set engine- and gearbox mounts.
- Set driveshafts (for mounting with Nova cv-joints at wheel side).
- New fastening for front anti-roll bar.
- Open sport air filter "Green".
- Airfilter adapter kit.
- Manual with pictures and wiring diagram.
With this conversion kit you can mount the 1.8L-8V or 2.0L-8V with F16 gearbox.

- zestaw mocowan skrzyni i silnika
- polosie do montazu przegobow od corsy po stronie kola
- bloczki pod stabilizator (zeby nie chaczylo o kolektor)
- stozek green
- rurka do montazu stozka
- instrukcja ze zdjeciami i schematami okablowania
z tym zestawem mozna wsadzic c18nz albo c20ne ze skrzynia f16

prosze :oko:

: 20 cze 2004, o 13:37
autor: =JUHol=
przeguby seryjne... inne sa przeguby w przypadku F16 i F13, a te polosie sa spasowane do F16 a z drugiej strony przystosowane do corsy czyli tak jak z F13 (F10)

: 20 cze 2004, o 13:45
autor: !markos
elektryka latwa, potrzebna jest tylko wiazka silnika z kompem, reszta pozostaje oryginalna. trzeba przepiac max. 10 przewodow. zeby odpalic silnik potrzeba tylko 5.
nie zapomnij o zawieszeniu do ciezszego silnika.. heble obowiazkowo od wiekszego brata. jeszcze pompa paliwa od wielopunktowego wtrysku, albo od 16 zaworowek poprostu. i jestes w domu.

: 20 cze 2004, o 23:43
autor: wow
ale w przypadku 8v zrobilbym tak jak juchol radzi... zostaw mala skrzynke, male przeguby i male polosie - to wszystko spokojnie styknie. i z mala skrzyna spasuj c20ne i bedziesz spokenz smigal, a kase na kit mozesz wrzucic do mojej puszki... znacznie lepiej ja spozytkujemy.

powiedzmy to sobie jasno i szczerze - ten kit nie jest absolutnie wart tych pieniedzy!

: 21 cze 2004, o 00:11
autor: shreek
no jedynie polosie warte zainteresowania ale np lapy mozna sammemu zrobic jesli sie ma doswiadczenie z spawarka (widzialem gdzies w hmm a tak ten gosc z corsario mial wlasnie zwyczajne spawane lapy)

: 21 cze 2004, o 00:13
autor: =JUHol=
nooo..... aj tez :)

: 21 cze 2004, o 00:27
autor: wow
te lapy ktore mial corsario to sa wlasnie lapy m-techowe... i spokojnie samemu mozna je wydumac... a polosie jak pokazala praktyka wcale nie sa niezniszczalne...

do corsy a krazy po sieci kilka naprawde dobrych manuali... wystarczy poszukac... ba! sa nawet do kupienia mocowania za naprawde smieszne pieniadze.... szukac, szukac, jeszcze raz szukac :)

: 21 cze 2004, o 11:14
autor: wow
jesli masz kase i chcesz ja wydac na kit i stosunkowo szybciej skonczyc swap to kup kit... jesli jednak wolalbys oszczedzic kosztem ciut wiekszej kombinacji, ale tylko ciut... to swapuj samodzielnie z mala skrzynia...

kit przyspiesza troszke cala robote i daje ci odpowiednia skrzynie, ale f13 do c20ne tez nie jest zla....

decyzja nalezy do ciebie...

: 22 cze 2004, o 12:55
autor: GUMIS2000
Popieram absolutnie WOWa ale pozostaje tylko pytanie
czy dalej zamiezasz podrasowywać silnk bo jesli tak to F13
moze sie okazać nie wystraczajaca.
Jeśli nie bedzieś juz jego ruszał to F13 styknie z palnem w nosie
:-D