Remont silnika w corsie
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Remont silnika w corsie
Przymierzam się powoli do remontu silnika w mojej furce. Lubię jak wszystko jest ok.
Co trzeba wziąć pod uwagę jeśli ma się na uwadze likwidację "brania" oleju? I co należałoby wziąć uwagę przy okazji rozbierania silnika. Może warto wymienić coś jeszcze, żeby nie narobić sobie pracy podwójnie? U mnie np. dojdzie pewnie sprzęgło, ale może coś jeszcze warto zmienić?
A może ktoś robiło to niedawno i orientuje się w kosztach całego przedsięwzięcia zrobienia z corsiawki na nowo igiełki?
Co trzeba wziąć pod uwagę jeśli ma się na uwadze likwidację "brania" oleju? I co należałoby wziąć uwagę przy okazji rozbierania silnika. Może warto wymienić coś jeszcze, żeby nie narobić sobie pracy podwójnie? U mnie np. dojdzie pewnie sprzęgło, ale może coś jeszcze warto zmienić?
A może ktoś robiło to niedawno i orientuje się w kosztach całego przedsięwzięcia zrobienia z corsiawki na nowo igiełki?
Może znów corsa...
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
@hiv
Moja rada .. wyramontuj swój silnik i przynajmniej będziesz miał igiełka 1.6. swapa za 3k ... chyba nie za bardzo. Kupno silnikia to może tak. A gdzie jego remont, nowy zawias, nowe heble, wsadzenie go, kupno dodatkowych częsci które są niezbędne. To jednak nie kosztuje 3k.
Rób remont ...
Moja rada .. wyramontuj swój silnik i przynajmniej będziesz miał igiełka 1.6. swapa za 3k ... chyba nie za bardzo. Kupno silnikia to może tak. A gdzie jego remont, nowy zawias, nowe heble, wsadzenie go, kupno dodatkowych częsci które są niezbędne. To jednak nie kosztuje 3k.
Rób remont ...
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
1. komplet uszczelek, wlacznie z uszczelniaczami zaworow, aparatu zaplonowego, itp. wszystko! + sruby glowicy
2. pierscienie tlokowe (najpierw trzeba obejrzec cylindry i zobaczyc czy szlif nie jest konieczny, jesli tak to fik w nadwymiar)
3. sprawdz panewki i podobnie jak wyzej sprawdz wal czy do szlifu
4. nowa kopulka, palec, kable wn, swiece
5. nowy termostat
6. nowa pompa wody, ewentualnie caly rozrzad nowy
i wszystko co po drodze wyjdzie... ale juz niewiele w sumie zostalo...
2. pierscienie tlokowe (najpierw trzeba obejrzec cylindry i zobaczyc czy szlif nie jest konieczny, jesli tak to fik w nadwymiar)
3. sprawdz panewki i podobnie jak wyzej sprawdz wal czy do szlifu
4. nowa kopulka, palec, kable wn, swiece
5. nowy termostat
6. nowa pompa wody, ewentualnie caly rozrzad nowy
i wszystko co po drodze wyjdzie... ale juz niewiele w sumie zostalo...
c20rsa, czlowieku meeen!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
mam namiar na gościa na silnik c16se (bez kolektorów i elektryki - blok, głowica wałek) może jeszcze nie sprzedał. silnik z 93r.