Strona 1 z 1
Do tych co nie lubia normalnie...
: 4 paź 2004, o 12:44
autor: Feliks
jezdzic
Mam takie pytanko do panow ze sztywnym zawiasem

Czy na twardym zawiasie idzie kontrolowac uslizg tylu auta? Bo na serii w corsie jest to na 100% niemozliwe gdyz jest tak ze dochodzi sie do pewnej granicy (dla mnie ciezko zauwazalnej

) , do ktorej jest wszystko ok a potem tyl auta zostaje tak zarzucony , ze nie da rady skontrowac na pewno nie na waskim odcinku.. Wlasnie dzieki temu kiedys zdzwonilem moja corsiawke no i stad moje pytanko czy na twardym zawiasie tez tak sie dzieje czy jest to moze bardziej plynne i idzie to kontrolowac?
: 4 paź 2004, o 20:32
autor: Corstek
Zawsze da sie kontrolowac, a na twardym zawiasie napewno jest ciezej chociazby dla tego, ze predkosc przy ktorej zacznie sie uslizg bedzie wieksza.
: 4 paź 2004, o 20:51
autor: !markos
uslizg tylu w corsie? rozumiem, ze przy odjeciu gazu, albo lewa noga na hamulcu, tak? chociaz.. w sumie to nie wiem jak sie jezdzi normalnie wywazona corsa - przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie

jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie
moze nie tyle jest to kwestia SAMEJ twardosci, ale rowniez wysokosci zawieszenia. im nizej tym lepiej sie trzyma. ale to czysta teoria, bo trzyma sie jak jest nisko, twardo, rowno i ma dobre tlumienie. czyli - bilstein pss9, albo spax rsx

: 4 paź 2004, o 21:14
autor: kristo
!markos pisze: jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie
Ja nie muszę prosić mojej by na Torze latała bokiem. Nie raz ścigając się wchodządz w zakręt obracało mnie o 180stopni przy 90-100 km/h. Nawet się zastanawiam czy przypadkiem nie zmienić dyscypliny na driftcik, bo warunki to treningu mam idealne i nawet instruktor by się znalazł!
Markos dołączysz się?? Jak japońce potrafią to i nam się uda. Zrobimy CTM-drift team

: 4 paź 2004, o 21:32
autor: Feliks
Corstek pisze:Zawsze da sie kontrolowac, a na twardym zawiasie napewno jest ciezej chociazby dla tego, ze predkosc przy ktorej zacznie sie uslizg bedzie wieksza.
Mi sie to przytrafilo przy 90

i zapewniam cie ze przy naglym zarzuceniu dupa nie skontrujesz na seryjnym zawiasie (nie mowie tu o lewej nodze gdzie w sumie przy wcisniecu hamulca , wejsciu w zakret odrazu robisz kontre kierownica i potem tylko korygujesz ustawienie auta.) Przy plynniejszym uslizgu tylu moim zdaniem jest to do wybronienia.
Tak markos! przy odjeciu gazu... w zyciu bym sie nie spodziewal ze to daje takie efekty
markos! pisze:przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie
To mi w zupelnosci wystarczy
Dzieki panowie za zainteresowanie tematem

: 4 paź 2004, o 22:00
autor: !markos
Feliks pisze:Tak markos! przy odjeciu gazu... w zyciu bym sie nie spodziewal ze to daje takie efekty
oj daje daje.. ja naprawde cholernie rzadko dotykam hamulca lewa noga
