Strona 1 z 1

Do tych co nie lubia normalnie...

: 4 paź 2004, o 12:44
autor: Feliks
jezdzic :D
Mam takie pytanko do panow ze sztywnym zawiasem :oko: Czy na twardym zawiasie idzie kontrolowac uslizg tylu auta? Bo na serii w corsie jest to na 100% niemozliwe gdyz jest tak ze dochodzi sie do pewnej granicy (dla mnie ciezko zauwazalnej :oko: ) , do ktorej jest wszystko ok a potem tyl auta zostaje tak zarzucony , ze nie da rady skontrowac na pewno nie na waskim odcinku.. Wlasnie dzieki temu kiedys zdzwonilem moja corsiawke no i stad moje pytanko czy na twardym zawiasie tez tak sie dzieje czy jest to moze bardziej plynne i idzie to kontrolowac?

: 4 paź 2004, o 20:32
autor: Corstek
Zawsze da sie kontrolowac, a na twardym zawiasie napewno jest ciezej chociazby dla tego, ze predkosc przy ktorej zacznie sie uslizg bedzie wieksza.

: 4 paź 2004, o 20:51
autor: !markos
uslizg tylu w corsie? rozumiem, ze przy odjeciu gazu, albo lewa noga na hamulcu, tak? chociaz.. w sumie to nie wiem jak sie jezdzi normalnie wywazona corsa - przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie :oko: jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie :grin:

moze nie tyle jest to kwestia SAMEJ twardosci, ale rowniez wysokosci zawieszenia. im nizej tym lepiej sie trzyma. ale to czysta teoria, bo trzyma sie jak jest nisko, twardo, rowno i ma dobre tlumienie. czyli - bilstein pss9, albo spax rsx :-D

: 4 paź 2004, o 21:14
autor: kristo
!markos pisze: jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie :grin:
Ja nie muszę prosić mojej by na Torze latała bokiem. Nie raz ścigając się wchodządz w zakręt obracało mnie o 180stopni przy 90-100 km/h. Nawet się zastanawiam czy przypadkiem nie zmienić dyscypliny na driftcik, bo warunki to treningu mam idealne i nawet instruktor by się znalazł!

Markos dołączysz się?? Jak japońce potrafią to i nam się uda. Zrobimy CTM-drift team :oko:

: 4 paź 2004, o 21:32
autor: Feliks
Corstek pisze:Zawsze da sie kontrolowac, a na twardym zawiasie napewno jest ciezej chociazby dla tego, ze predkosc przy ktorej zacznie sie uslizg bedzie wieksza.
Mi sie to przytrafilo przy 90 :oko: i zapewniam cie ze przy naglym zarzuceniu dupa nie skontrujesz na seryjnym zawiasie (nie mowie tu o lewej nodze gdzie w sumie przy wcisniecu hamulca , wejsciu w zakret odrazu robisz kontre kierownica i potem tylko korygujesz ustawienie auta.) Przy plynniejszym uslizgu tylu moim zdaniem jest to do wybronienia.

Tak markos! przy odjeciu gazu... w zyciu bym sie nie spodziewal ze to daje takie efekty :lol:
markos! pisze:przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie
To mi w zupelnosci wystarczy :D
Dzieki panowie za zainteresowanie tematem :)

: 4 paź 2004, o 22:00
autor: !markos
Feliks pisze:Tak markos! przy odjeciu gazu... w zyciu bym sie nie spodziewal ze to daje takie efekty :lol:
oj daje daje.. ja naprawde cholernie rzadko dotykam hamulca lewa noga :grin: