Do tych co nie lubia normalnie...

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
ODPOWIEDZ
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Do tych co nie lubia normalnie...

Post autor: Feliks »

jezdzic :D
Mam takie pytanko do panow ze sztywnym zawiasem :oko: Czy na twardym zawiasie idzie kontrolowac uslizg tylu auta? Bo na serii w corsie jest to na 100% niemozliwe gdyz jest tak ze dochodzi sie do pewnej granicy (dla mnie ciezko zauwazalnej :oko: ) , do ktorej jest wszystko ok a potem tyl auta zostaje tak zarzucony , ze nie da rady skontrowac na pewno nie na waskim odcinku.. Wlasnie dzieki temu kiedys zdzwonilem moja corsiawke no i stad moje pytanko czy na twardym zawiasie tez tak sie dzieje czy jest to moze bardziej plynne i idzie to kontrolowac?
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

Zawsze da sie kontrolowac, a na twardym zawiasie napewno jest ciezej chociazby dla tego, ze predkosc przy ktorej zacznie sie uslizg bedzie wieksza.
B x14sz
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

uslizg tylu w corsie? rozumiem, ze przy odjeciu gazu, albo lewa noga na hamulcu, tak? chociaz.. w sumie to nie wiem jak sie jezdzi normalnie wywazona corsa - przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie :oko: jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie :grin:

moze nie tyle jest to kwestia SAMEJ twardosci, ale rowniez wysokosci zawieszenia. im nizej tym lepiej sie trzyma. ale to czysta teoria, bo trzyma sie jak jest nisko, twardo, rowno i ma dobre tlumienie. czyli - bilstein pss9, albo spax rsx :-D
Obrazek
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

!markos pisze: jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie :grin:
Ja nie muszę prosić mojej by na Torze latała bokiem. Nie raz ścigając się wchodządz w zakręt obracało mnie o 180stopni przy 90-100 km/h. Nawet się zastanawiam czy przypadkiem nie zmienić dyscypliny na driftcik, bo warunki to treningu mam idealne i nawet instruktor by się znalazł!

Markos dołączysz się?? Jak japońce potrafią to i nam się uda. Zrobimy CTM-drift team :oko:
Obrazek
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

Corstek pisze:Zawsze da sie kontrolowac, a na twardym zawiasie napewno jest ciezej chociazby dla tego, ze predkosc przy ktorej zacznie sie uslizg bedzie wieksza.
Mi sie to przytrafilo przy 90 :oko: i zapewniam cie ze przy naglym zarzuceniu dupa nie skontrujesz na seryjnym zawiasie (nie mowie tu o lewej nodze gdzie w sumie przy wcisniecu hamulca , wejsciu w zakret odrazu robisz kontre kierownica i potem tylko korygujesz ustawienie auta.) Przy plynniejszym uslizgu tylu moim zdaniem jest to do wybronienia.

Tak markos! przy odjeciu gazu... w zyciu bym sie nie spodziewal ze to daje takie efekty :lol:
markos! pisze:przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie
To mi w zupelnosci wystarczy :D
Dzieki panowie za zainteresowanie tematem :)
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

Feliks pisze:Tak markos! przy odjeciu gazu... w zyciu bym sie nie spodziewal ze to daje takie efekty :lol:
oj daje daje.. ja naprawde cholernie rzadko dotykam hamulca lewa noga :grin:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”