Mam takie pytanko do panow ze sztywnym zawiasem
Do tych co nie lubia normalnie...
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
Feliks
- Nowy
- Posty: 418
- Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Do tych co nie lubia normalnie...
jezdzic
Mam takie pytanko do panow ze sztywnym zawiasem
Czy na twardym zawiasie idzie kontrolowac uslizg tylu auta? Bo na serii w corsie jest to na 100% niemozliwe gdyz jest tak ze dochodzi sie do pewnej granicy (dla mnie ciezko zauwazalnej
) , do ktorej jest wszystko ok a potem tyl auta zostaje tak zarzucony , ze nie da rady skontrowac na pewno nie na waskim odcinku.. Wlasnie dzieki temu kiedys zdzwonilem moja corsiawke no i stad moje pytanko czy na twardym zawiasie tez tak sie dzieje czy jest to moze bardziej plynne i idzie to kontrolowac?
Mam takie pytanko do panow ze sztywnym zawiasem
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
uslizg tylu w corsie? rozumiem, ze przy odjeciu gazu, albo lewa noga na hamulcu, tak? chociaz.. w sumie to nie wiem jak sie jezdzi normalnie wywazona corsa - przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie
jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie
moze nie tyle jest to kwestia SAMEJ twardosci, ale rowniez wysokosci zawieszenia. im nizej tym lepiej sie trzyma. ale to czysta teoria, bo trzyma sie jak jest nisko, twardo, rowno i ma dobre tlumienie. czyli - bilstein pss9, albo spax rsx
moze nie tyle jest to kwestia SAMEJ twardosci, ale rowniez wysokosci zawieszenia. im nizej tym lepiej sie trzyma. ale to czysta teoria, bo trzyma sie jak jest nisko, twardo, rowno i ma dobre tlumienie. czyli - bilstein pss9, albo spax rsx

-
kristo
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja nie muszę prosić mojej by na Torze latała bokiem. Nie raz ścigając się wchodządz w zakręt obracało mnie o 180stopni przy 90-100 km/h. Nawet się zastanawiam czy przypadkiem nie zmienić dyscypliny na driftcik, bo warunki to treningu mam idealne i nawet instruktor by się znalazł!!markos pisze: jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie![]()
Markos dołączysz się?? Jak japońce potrafią to i nam się uda. Zrobimy CTM-drift team

-
Feliks
- Nowy
- Posty: 418
- Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Mi sie to przytrafilo przy 90Corstek pisze:Zawsze da sie kontrolowac, a na twardym zawiasie napewno jest ciezej chociazby dla tego, ze predkosc przy ktorej zacznie sie uslizg bedzie wieksza.
Tak markos! przy odjeciu gazu... w zyciu bym sie nie spodziewal ze to daje takie efekty
To mi w zupelnosci wystarczymarkos! pisze:przyzwyczailem sie do lekkiego tylu, a ten kontroluje sie bardzo fajnie jak ladnie poprosisz to i bokiem pojedzie na zakrecie
Dzieki panowie za zainteresowanie tematem