Strona 1 z 2

12nz na c20ne

: 27 paź 2004, o 17:19
autor: kristo
Potrzebuje info tak na szybko bez zagłębiania się w archiwum bo mam ogranoczony dostęp do netu- więc proszę o wyrozumiałość:

Co nie pasuje lub trzeba przerabiać przy takim swapie- skrzynia jest f16 lub f 20. Napewno półośki...
Z czym mogę mieć jeszcze problem- chodzi o szybkie podjęcie decyzji.


Pozdrawiam

: 27 paź 2004, o 17:24
autor: scotty
3 lapy do silnika zrobisz we wlasnym zakresie

reszta pasuje :)

poloski kupisz gotowe??
aha i pompa paliwa zewnetrzna lub z gsi w bak

: 27 paź 2004, o 17:45
autor: kristo
Mam całą vektre- więc wyjęcie jakiś dodatkowych elementów typu pompa paliwa nie stanowi problemu.
A myślałem że pompe zmienia się przy zmianie 8v na 16v...

Dobrze wiedzieć

: 27 paź 2004, o 18:28
autor: AdamXXL
kristo pisze:Mam całą vektre- więc wyjęcie jakiś dodatkowych elementów typu pompa paliwa nie stanowi problemu.
A myślałem że pompe zmienia się przy zmianie 8v na 16v...

Dobrze wiedzieć
tak na szybko to BARDZO warto zerknąć na manuala który udostępnił Scotty na większość pytań znajdziesz tam odpowiedzi. łapa od silnika półośki to pewnik, ale przedewszystkim pilnować aby silnik miał wszystkie pierdoły jak czujniki , cewka itp.. sporo biegania zaoszczędzisz.

: 27 paź 2004, o 18:30
autor: scotty
Dobrze gada Adaś :D
Dac mu piwo najlepiej te z Bolka :-D ( ale dobre było za rok adas 3 skrzynki wez ze sobą )

: 27 paź 2004, o 18:37
autor: GUMIS2000
jak jest cała vektra to nie ma co sie zastanawiać
łapy
półosie piasty
przerobić trzena wybierak od skrzyni biegów
wydech
elektronika
koniec i rimu bru bur :)

: 27 paź 2004, o 18:37
autor: AdamXXL
scotty pisze:Dobrze gada Adaś :D
Dac mu piwo najlepiej te z Bolka :-D ( ale dobre było za rok adas 3 skrzynki wez ze sobą )
jak mnie miła puści i będą chętni to z beczką przyjadę :-P

a żeby nie było OT to może warto pomyśleć nad wpakowaniem tego jednak na innej skrzyni -> F15 ? może F17 praktycznie większość astr F i G z dieslem na nich lata. odpada moim zdaniem najgorszy problem półosi, a na F15 nawet pakują 16V

: 28 paź 2004, o 13:01
autor: wow
pompe zmienia sie nie w zaleznosci czy 8v czy 16v a w zaleznosci od tego czy mono czy wielopunkt... dla wielo wieksze cisnienie potrzebne.

lykaj vectre... zrobisz to na f15 i na zwyklych polosiach. praktycznie bedziesz mial do dorobienia jedna lape tylko, a radochy bedziesz mial tone. wez od razu hamulce.

czekamy na info! a piwo adasiowe mistrzostwo swiata! wszyscy je zapamietali :oko:

: 28 paź 2004, o 13:53
autor: kristo
wow pisze:pompe zmienia sie nie w zaleznosci czy 8v czy 16v a w zaleznosci od tego czy mono czy wielopunkt... dla wielo wieksze cisnienie potrzebne.
Sorry, pomerdało mi się....ale to z nerwów...

: 28 paź 2004, o 16:27
autor: AdamXXL
to jeszcze tylko dwa linki :-D

http://www.as.torun.pl/imk/img/pokle/czesci_02.jpg
zapożyczone z http://www.pokle.prv.pl
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33098109

chwila zastanowienia .. szybka decyzja i za tydzeń jest czym jeździć :oko:

: 29 paź 2004, o 13:42
autor: CoDiZan
Nie chce zaczynac nowego topiku


Wiec tak kupilem sobie sliczna piekna i wogule 92r. 1,2

dlugo nie wytrzymam 1,2 (szatan szosy)


Mazy mi sie 2.0LET no wiec zamiezam kupic cala rozjebana calibre i zrobic swapa razem z chamulcami teraz nie wiem czy na orginalnej skrzyni czy tez zmieniac ja na inna i gogule to jakia jest roznica pomieczy f12, f14, f15, f16, f17, f18, f20 interesuje mnie tak pretkosc do 200-220 km/h nie wiecej i maxymalne kopniecie w pelnym zkresie.

Adas o jakism manualu pisales skad go zaczerpne.


** Druga sprawa odrazu jusz teraz zamontowal byum dighitala od vectry prosze powiedzcie co potrzebuje i jakie problemy bede mial bo on chyba nie pasuje tak na besta

Wszystkie przerobki chcem zakonczyc na lato 2005 i nisko latac nad ziemia


OTO MOJ DEMON

Obrazek
Obrazek

: 29 paź 2004, o 13:50
autor: !markos
hamulce z calibry turbo sa na 5 otworow, tak jak i piasty. nie bedzie tak latwo jak ci sie wydaje. nie zapominaj o przegubach.

let pociagnie tylko na f20, albo f28, bo ma taki moment obrotowy, ze inna skrzynie poprostu ktoregos pieknego dnia poprostu ukreci...

polosi z niczego nie spasujesz, bo beda za slabe. czeka cie zakup nowych dedykowanych do corsy z letem, albo dorobienie ich we wlasnym zakresie, co tez jest do zrobienia. nie przesadzam chyba chlopaki, nie? :oko:

manuala poszukaj na forum, lezy w innym temacie, mozna go sobie sciagnac.

w skrocie: pomijajac trudne do upakowania i wymagajace wielu przerobek budy v6, wybrales najtrudniejszy silnik do wsapowania do corsy :grin:

ps. dobrze, ze masz ten podpis - wyjasnia zawartosc twojego posta... :-?

: 29 paź 2004, o 13:57
autor: CoDiZan
Markos

same zle nowiny dla mnie.


Dobra to mowisz mi ze z c20XE bedzie mi durzo latwiej

myslalem zeby sobie kupic cos zdemolowanego jakiego kadeta po 6457dachowaniach i zawinietego woku slupa w niemczech to za grosze kupie. i calosciowo pojechac ze slapem ale teraz co najlepiej kupic mowisz ze calibra nie wec i vectra nie bo dwa te same auto to co w kadeta startowac.


jak z tymi polosiami do LET'a przeciez nie bylo korsy A na LET'cie wiec ile mnie moze szacunkowo kosztowac

jerzeli mial bym silnik C20XE albo C20LET i skrzynie F20 toile bedzie mnie sazacunkowo kosztowac reszta swap i dorabianie wszystkiego

: 29 paź 2004, o 14:22
autor: !markos
wszystko juz naprawde na ten temat napisalismy na forum, poszukaj troche, a znajdziesz wszytsko co cie interesuje :oko:

: 29 paź 2004, o 22:37
autor: REN
!markos pisze:polosi z niczego nie spasujesz, bo beda za slabe. czeka cie zakup nowych dedykowanych do corsy z letem, albo dorobienie ich we wlasnym zakresie, co tez jest do zrobienia. nie przesadzam chyba chlopaki, nie? :oko:
ja dedykowane MTECHowe ukrecilem i teraz mam dedykowane polskie :D cena to okolo 300-400pln za sztuke

: 29 paź 2004, o 22:39
autor: REN
CoDiZan pisze:jerzeli mial bym silnik C20XE albo C20LET i skrzynie F20 toile bedzie mnie sazacunkowo kosztowac reszta swap i dorabianie wszystkiego
cena dobrze zrobionego swapa liczac z silnikiem C20XE to okolo 10tys. zlotych, oczywiscie mozna zrobic taniej ale to juz zalezy od tego jak bardzo zaczniesz drutowac

: 29 paź 2004, o 23:34
autor: arts
drutowac nie znaczy od razu ze zle .... :oko:

: 30 paź 2004, o 00:02
autor: !markos
przykladem basista niech bedzie :oko:

: 30 paź 2004, o 00:25
autor: wow
jesli szukalbys lapy od kadzia 16v to mam taka i moge ja oddac (mowa o kristo)... jak przypasuje to zatrzymasz sobie a jak nie to tez mozesz sobie zatrzymac ;)

: 30 paź 2004, o 00:38
autor: wow
CoDiZan pisze:Wiec tak kupilem sobie sliczna piekna i wogule 92r. 1,2
tak domyslam sie, ze swiezo sprowadzona z niemiec... jesli mozna spytac... ile kosztowala?

: 30 paź 2004, o 04:10
autor: !markos
wracajac na chwile do tematu.. moze ja bym sobie wzial c20ne zamiast x16xe..? afair z kupnem ne nie ma zadnego problemu.. pytanie dziwne, bo wszyscy pewnie powiecie, ze lepiej wsadzic 20ne, a nie 16xe.. a ja sie jednak troche lamie.. chociaz z drugiej strony dlubac osmiozaworowke nieco latwiej i taniej niz 16v... :zakrecony:

jestem w dupie! HELP! :)16

any ideas..?

: 30 paź 2004, o 08:38
autor: arts
markos Ty juz nic nie kombinuj masz namierzona fajna zdrowa x16xe .... kupuj!!!!

: 30 paź 2004, o 12:17
autor: REN
arts pisze:drutowac nie znaczy od razu ze zle .... :oko:
tego nie powiedzialem :D
jak bym teraz mial zrobic sobie drugiego swapa to bym to chyba za 5k zrobil, nie ma jak know how

: 30 paź 2004, o 12:59
autor: CoDiZan
Now lasnie cos sie rusza ale prosba pomysl do admina/moda

moze by tak zrobc temat przyklejony swap co i jak CENY


Ren

wlasnie tak kminie jak c20xe moge z F20 kupic za 3-3,5 tysaca to za co mam dac 6,5 tysiacabioroac pod uwage ze ma mi kto pomoc z elektryka mam warsztat wszystkie nazedzia silnik sam wyciagne/ sam go porozlaczam bez bulu. tylko osadzenie nowego silnika i dorobienie tej nieszczesnej lapy i z tego co wiem jestem z zachodniopomorskiego wiec na politechnice do tego studjuje dorobienie polosiek to koszt 200-300 za sztuke


I wiem widzilem robote piekne to one nie sa ale nie ukrecaja sie na 140kW daja rade to nie widze problemu.

Ren z tego co wiem ty masz Leta tylko w B'etce naprawde byl durzy problem.


Pozattym chcialbym wszystkich slapowcow zaprosic do zalozenia topiku
gdzie bedzie:

- kiedy
- z czego naco w jakim aucie
- jakie doswiadczenia
- co kupilem do mojego swapa
- czego bys nie zrobil kupil przy nastempnym swapie
- porada dla przyszlych swapowcow


- *K*O*S*Z*T*A* ( w miare dokladne)

: 30 paź 2004, o 18:34
autor: GUMIS2000
SILNIK CHODZACY C20LET TO 5 TYS
SKRZYNIA F28 TO OD 1500 DO 2000
KIT KONWERSYJNY TO 4 DO 5 TYS
WYDECH OKOŁO 2 TYS
POMPOA PALIWA CHŁODNIOCA I INNE PIERODŁY 1TYS MOZE 2
CZASAMI TRZBA NOWE PRZEGUBY TO W ASO 160 ZL
ELEKTRONIKA TO OKOŁO 1 TYS
KONIECZNIE HAMULCE TO 1 TYS NA PREDNOA OS
TEZ TYLNA TO KOLEJNY TYS
NO I NOWE KOŁA NOWE OPONY NIE WIEM ILE

PRZY TAK STRZEJ FURZR TO JESZCZE BY NALERZAŁO
JA WZMOCNIC : ROZPORKI STABILIZATORY

MOZESZ MIEC TEZ PROBLEM Z TYM ZE CI SCIANA PEKNIE OD KABINY
BO CORSY A NIE RADZA SOBIE Z DUZYMI MOCALI BES OBSPAWANIA
KAROSERI

TO TYLE O POŁOWE TANSZY JEST C20XE !!!!!!!!!!

: 30 paź 2004, o 19:24
autor: arts
no i zawsze mozna sobie doturbic c20xe ... :oko:

: 30 paź 2004, o 21:45
autor: !markos
CoDiZan pisze:...nie ukrecaja sie na 140kW daja rade...
to nie moc ukreca polosie, tylko moment obrotowy.. a tego juz twoje dorabiane polosie moga nie zniesc, bo let ma go calkiem sporo..

: 30 paź 2004, o 23:54
autor: GUMIS2000
arts pisze:no i zawsze mozna sobie doturbic c20xe ... :oko:
dokupujesz kolektor komputer intercooler i hulasz :oko:

: 31 paź 2004, o 01:06
autor: !markos
dodatkowo - turbiny pominac nie sposob :oko:
ale w sumie do swojego leta tez zapomniales kupic :grin: :oko:

: 31 paź 2004, o 15:09
autor: CoDiZan
!Markos

prosze cie masz racje ale ja mowilem o mocy na turbodislu VW gdzie momet przy letcie to pikadelo



Przecviesz dodatkowe uturbienie c20xe to zad 15 tysiecy