
Poświetlenie nawiewu
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
-
- Nowy
- Posty: 208
- Rejestracja: 19 wrz 2004, o 18:12
- Lokalizacja: W-WA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Poświetlenie nawiewu
Słuchajcie,temat do mnie "wrócił" .Kombinowałem z diodkami niebieskimi normalnymi,za chwile schodze do samochodo zobaczyc jak swiecą kupione na allegro rozpraszające światło,ale ciekawi mnie jak macie zrobione podświetlenie w swoich bolidach.Może ktoś ma zmieniony wyświetlacz i zegary ale nawiew ma normalnie?Jak to wygląda?Proszę o fotki waszych środkowych konsol 

COMA-PIERWSZE WYJŚCIE Z MROKU !!!!!!!!!!
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tu w dzien :
http://www.labfoto.pl/dyna/imgp.mhtml?i ... ;gid=18895
a tu wieczorem :
http://www.labfoto.pl/dyna/imgp.mhtml?i ... ;gid=18895
http://www.labfoto.pl/dyna/imgp.mhtml?i ... ;gid=18895
a tu wieczorem :
http://www.labfoto.pl/dyna/imgp.mhtml?i ... ;gid=18895
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Nowy
- Posty: 208
- Rejestracja: 19 wrz 2004, o 18:12
- Lokalizacja: W-WA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
eee,fajowo się prezentują te zegarki
Wszystko oczywiście kwestia gustu bo ja bym nie polakierował (okleił) tych częsci deski co ty,ale może dlatego że ja wole bardziej standardową deske i jakieś ładne podświetlenie
Czy jest ktoś kto mógłby zamieścić fotki mojego "interior" jak na maila prześle?
Proszę o więcej fotek Panowie


Proszę o więcej fotek Panowie

COMA-PIERWSZE WYJŚCIE Z MROKU !!!!!!!!!!
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Wrzuc mi na mail to ja wstawie na LabFoto i tu dam linki ,
ja mam malowany srodek
no i juz kokpit jest z zegarami z obrotkiem ,to poteguje efekt ,tyle wskaznikow
,wczesniej bylo bez obrotka to jakos tak nie teges...
klari@rojcanet.pl
ja mam malowany srodek


klari@rojcanet.pl
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mnie tam sie teraz podoba , wskazniki i konsola + teraz liczbnik z obrot. pasuaj do siebie i tak racingowo wyglada
,tyle wskaznikow 


Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Bardzo fajnie wyszlo Krisso!
Co do zapalania neonkow po otwarci drzwi, to ja mam tak zrobione u siebie.
Przy lewej nodze, pod plastikiem sa 2 kosci jakby odpowiedzialne za elektryke. Probnikiem sprawdzasz sobie ktory kabel (-) odpowiada za zapalanie gornego swiatla. kable idace od neonkow "mostkujesz". Do kazdej z kosci podlaczasz zmostkowany minus i to tyle. Przewod plusowy podlaczasz dowolnie, nawet pod zapalniczke. Teraz powinno Ci sie zapalac wewnetrzne swiatelko i neony jednoczesnie. Dlatego ja zamontowalem u gory przy wewnetrznej lampce malutki przelacznij bezposrednio na kablu. Jest naprawde malutki i relatywnie estetyczny. Dzieki czemu jak potrzebuje swiatlo, to go przelaczam a normalnie mam wylaczone i przy otwarciu drzwi zapalaja sie neonki. Co wiecej takie rozwiazanie umozliwia Ci zapalanie neonkow w czasie jazdy wlacznikiem wewnetrznego oswietlenia.
Mam nadzieje, ze nic nie pomylilem, bo juz sie w to dawno bawilem... pozdr
Co do zapalania neonkow po otwarci drzwi, to ja mam tak zrobione u siebie.
Przy lewej nodze, pod plastikiem sa 2 kosci jakby odpowiedzialne za elektryke. Probnikiem sprawdzasz sobie ktory kabel (-) odpowiada za zapalanie gornego swiatla. kable idace od neonkow "mostkujesz". Do kazdej z kosci podlaczasz zmostkowany minus i to tyle. Przewod plusowy podlaczasz dowolnie, nawet pod zapalniczke. Teraz powinno Ci sie zapalac wewnetrzne swiatelko i neony jednoczesnie. Dlatego ja zamontowalem u gory przy wewnetrznej lampce malutki przelacznij bezposrednio na kablu. Jest naprawde malutki i relatywnie estetyczny. Dzieki czemu jak potrzebuje swiatlo, to go przelaczam a normalnie mam wylaczone i przy otwarciu drzwi zapalaja sie neonki. Co wiecej takie rozwiazanie umozliwia Ci zapalanie neonkow w czasie jazdy wlacznikiem wewnetrznego oswietlenia.
Mam nadzieje, ze nic nie pomylilem, bo juz sie w to dawno bawilem... pozdr

- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No ,mozesz tez podlaczyc minus pod krancowy wylacznik drzwi .
W sumie najprosciej bedzie i najmniej rozbeirania
A Tid moze swiecic jasniej bo tam sa powiedzmy 3 diody a w zegarach kolo 5 ,oczywisty wiekszy pobor pradu i jesli zmostkowane sa ,a pewnie sa czyli im wiecej diod tym slabiej beda swiecic.
W sumie najprosciej bedzie i najmniej rozbeirania

A Tid moze swiecic jasniej bo tam sa powiedzmy 3 diody a w zegarach kolo 5 ,oczywisty wiekszy pobor pradu i jesli zmostkowane sa ,a pewnie sa czyli im wiecej diod tym slabiej beda swiecic.
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Nowy
- Posty: 208
- Rejestracja: 19 wrz 2004, o 18:12
- Lokalizacja: W-WA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=44713481
takie dwie diodki podświetlają TID-a.Wstawione są domowym sposobem w seryjne oprawki tak żeby w każdej chwili bez żadnego lutowania można było je wyjąć.
Na starych diodach TID a w dzien nie było wogóle prawie widać, na tych jest naprawde git.
Zegary podświetlane są seryjnie 3 żarówkami i tak też mam zamiar zrobić z nowymi diodami.To co jest na zdjęciu to podświetlenie na starych diodach ale również tylko trzech
wydaje mi się że efekt fajny 
takie dwie diodki podświetlają TID-a.Wstawione są domowym sposobem w seryjne oprawki tak żeby w każdej chwili bez żadnego lutowania można było je wyjąć.
Na starych diodach TID a w dzien nie było wogóle prawie widać, na tych jest naprawde git.
Zegary podświetlane są seryjnie 3 żarówkami i tak też mam zamiar zrobić z nowymi diodami.To co jest na zdjęciu to podświetlenie na starych diodach ale również tylko trzech


COMA-PIERWSZE WYJŚCIE Z MROKU !!!!!!!!!!
-
- Swój
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
krisso pisze:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=44713481
to sa zwykle diody ze spilowanym na plasko kloszem

Edit: Oto cytat z forum FKP:
Czarnuch pisze:Wsadzilem diode do wiertarki, wlaczylem ja (tzn. wiertarkeacmeadow pisze: ktoś tu napisał, że diody miał spiłowane i POLEROWANE - mogę wiedzieć, czym to polerować...? przyznam, że nie bardzo mogę coś wymyśleć) i przylozylem lekko z ukosa pilnik. Po spilowaniu nalozylem na kawalek szmatki troszke pasty polerskiej (Tempo lub podobnej) i ta szmatke przylozylem do krecacej sie w wiertarce diody.
..::CTM#117::..
-
- Swój
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Fakt dla niewprawionych moze to stanowic powazny problemkrisso pisze:Te są o tyle fajne że pod 12V i nie trzeba się bawić w dolutowywanie żadnych rezystorków



..::CTM#117::..
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja tez myslalem, ze bedzie tak latwo, na przewodzik pyk i po krzyku. Ale dojscie do cyckow w drzwiach jest dosc trudne, takze patent opisany wyzej jest latwiejszy... tak mi sie wydaje...-=kLaRi=- pisze:No ,mozesz tez podlaczyc minus pod krancowy wylacznik drzwi .
W sumie najprosciej bedzie i najmniej rozbeirania
A Tid moze swiecic jasniej bo tam sa powiedzmy 3 diody a w zegarach kolo 5 ,oczywisty wiekszy pobor pradu i jesli zmostkowane sa ,a pewnie sa czyli im wiecej diod tym slabiej beda swiecic.
No ja musze sie zajac moim TIDem. Moze sobie to zamowie

-
- Nowy
- Posty: 208
- Rejestracja: 19 wrz 2004, o 18:12
- Lokalizacja: W-WA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
!Budzio,wiesz...akurat sztuka lutowania nie jest mi obca i poprzednie diodki ktore trzeba było zlutować z rezystorkami jakoś nie były wielkim wyzwaniem
Apropos zegarów to jak już mówiłem ,na zdjęciach zegary są podświetlone trzema diodami i wydaje mi się że efekt w sam raz.Nie zależy mi na dyskotece w samochodzie a na zmianie kolorystyki.Tak jak porównywałem z Polo kumpla to wygląda naprawde nie gozej niz seryjne
A jeśli chdzi o diodki w przełącznikach szyb czy włączniku świateł to udało się zrobić wszystko bez żadnych uszkodzeń


A jeśli chdzi o diodki w przełącznikach szyb czy włączniku świateł to udało się zrobić wszystko bez żadnych uszkodzeń

COMA-PIERWSZE WYJŚCIE Z MROKU !!!!!!!!!!
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
najpierw biezesz 2 noze do krojenia chleba i wsuwasz je w pionowe szczeliny po obu strobach wlacznika. Stopniowo wysuwasz... on siedzi na wcisk, tak samo jak wlacznik od przeciwmgielnych, tylko, ze jest wiekszy.kamiloooo pisze:a jak rozebrales wlacznik swiatel??
A potem nozem/srubokretem rozbierasz przelacznik. Tylko uwazaj zebys nie pogubil sprezynek, bo to troche ciezka robota jest

- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja wogole zdupczylem wl swiatel ,rozbieralem go i mi przeskoczyl noz i polamala mi sie ta ceramiczna plytka odpowiedzialna za pokretlo od sciemniania podswietlenia deski .teraz dziala ,bo ja pokleilem ,zeby sie tylko trzymala ale dziala sama koncowka i swieci na max ,ale moge skrecic o jakis 1cm w dol
,wiec uwazajcie na to ,bo dosc delikatnie to robilem i sie stalo.

Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/