Strona 1 z 1

Tarcze z tyłu w combo

: 17 mar 2005, o 22:45
autor: GUMIS2000
UWAGA MASAKRYCZNA ILOSC ZDJEĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tu postram sie przedstawić moje dokonania z pół rocza oraz
ostatnich 3 dni :)


tak wiec kupujemy tylną belke od combo taką jak ta :
001.jpg
001.jpg (553.01 KiB) Przejrzano 5000 razy
nastepnie ogałacamy ja kompletnie tak jak tu :
002.jpg
002.jpg (560.28 KiB) Przejrzano 5000 razy
czy tu :
003.jpg
003.jpg (597.48 KiB) Przejrzano 5000 razy
nastepnie odcinamy wały od piast jak tu :
004.jpg
004.jpg (530.73 KiB) Przejrzano 5000 razy
]
dalej nalerzy stoczyć samą os tak jak na 3 kolejnych zdjeciach :
005.jpg
005.jpg (927.25 KiB) Przejrzano 5000 razy
006.jpg
006.jpg (602.93 KiB) Przejrzano 5000 razy
007.jpg
007.jpg (607.24 KiB) Przejrzano 5000 razy
teraz nalezy przyspawać specjalnie zrobione wczesniej tarcze
im grubsze ty lepsze ale bez przesady 20 mm to jest max
008.jpg
008.jpg (566.05 KiB) Przejrzano 5000 razy
oraz
009.jpg
009.jpg (498.36 KiB) Przejrzano 5000 razy
dalej juz trzeba tylko wykonac dystanese
i ładnie pomalować alebo zabezpieczyć przed korozją :)

: 17 mar 2005, o 22:52
autor: GUMIS2000
teraz potrzebne elelmenty inne niz belka to :
piasty
010.jpg
010.jpg (587.72 KiB) Przejrzano 5000 razy
zaciski
011.jpg
011.jpg (516.55 KiB) Przejrzano 5000 razy
tarcze kotwiczne
012.jpg
012.jpg (515.19 KiB) Przejrzano 5000 razy
przeody hamulcowe
013.jpg
013.jpg (548.54 KiB) Przejrzano 5000 razy
same tarcze
014.jpg
014.jpg (599.8 KiB) Przejrzano 5000 razy

: 17 mar 2005, o 22:58
autor: GUMIS2000
z rzeczu które jeszcze trzba dobocć to na ten przykład szpilki :
015.jpg
015.jpg (561.34 KiB) Przejrzano 5000 razy
pochdza one z sob dokrecajacy głowice w KAMAZIE
i sa kalsy 11,5 wiec daja rade :)
ale samie spilki tak mowie trzeba samemu zrobić albo czekać 3 tygodnie
az sprowadzą

teraz po co jest dystans ano poto zeby działał reczny
016.jpg
016.jpg (933.1 KiB) Przejrzano 5000 razy
po miedzy belka a tarcza kotwioczną

o i nowe prowadnice do samego recznego
017.jpg
017.jpg (615.54 KiB) Przejrzano 5000 razy
aha liki i zakonczenia sa inne ale pasuje , generalnie w vetrze linka
chodz pozimo a w combo pionowo
018.jpg
018.jpg (405.09 KiB) Przejrzano 5000 razy

: 17 mar 2005, o 23:05
autor: Kotlin
Nie no ladnie to wyglada ciekawe jak bedzie dzialac i jak rozwioazesz rezdzial sily hamowwania bo chyba przy tarczach musi byc wieksze cis. A widze ze masz jakis zaprzyjazniony warsztat mozna wiedziec gdzie to:)

: 17 mar 2005, o 23:06
autor: GUMIS2000
a tera kilka fotek z samego montarzu :
combo na jednym podnosniku a na drugim tylna belka :
019.jpg
019.jpg (535.59 KiB) Przejrzano 5000 razy
020.jpg
020.jpg (588.8 KiB) Przejrzano 5000 razy
piewsza proba z 14 nie powiodła się
zacisk obcierał o felge:
021.jpg
021.jpg (569.39 KiB) Przejrzano 5000 razy
zmiana na najwieksze parcze jakie sa na 4 śruby czyli
270 niestety tarcze kotwicze okazył sie od
vektry B a nie od A czy astry gsi
022.jpg
022.jpg (501.09 KiB) Przejrzano 5000 razy
a to krajobraj gdy wszystko sie juz udało :
023.jpg
023.jpg (538.17 KiB) Przejrzano 5000 razy
024.jpg
024.jpg (520.75 KiB) Przejrzano 5000 razy
025.jpg
025.jpg (503.29 KiB) Przejrzano 5000 razy
026.jpg
026.jpg (516.82 KiB) Przejrzano 5000 razy
027.jpg
027.jpg (550.18 KiB) Przejrzano 5000 razy

: 17 mar 2005, o 23:10
autor: GUMIS2000
a tu juz z pietrastką i wsztko gra :grin: :grin: :grin:
028.jpg
028.jpg (573.02 KiB) Przejrzano 5000 razy
no i sam efekt koncowy czyli tarcze z tyłu i 2 cm gleby
wiem nie wiele ale od czegos trzeba zaczoć
029.jpg
029.jpg (550.06 KiB) Przejrzano 5000 razy

: 17 mar 2005, o 23:16
autor: Matys
:0 nieźle :0

: 17 mar 2005, o 23:25
autor: kubelt
Pamietam jak rozmawialismy o tym na stacji kolo GM. To bylo juz jakis czas temu ale widze, ze twardo drazyles temat :D Gratulacje za wytrwalosc, odplaci sie przy dalszych modyfikacjach.
Czy pompa zostala seryjna?

: 17 mar 2005, o 23:30
autor: GUMIS2000
tak kubelt pompa została seryjna

: 17 mar 2005, o 23:51
autor: !markos
gumis powinni cie leczyc :lol:
a tak na powaznie to jestes wielki, ze tego dokonales..
sam rozkminiles, poprowadziles prace.. mistrz!! wieeelki respect!!!

a ta pietnastka to jakas taka znajoma.. chyba moja :-D

: 17 mar 2005, o 23:54
autor: AdamXXL
brawa za wytrwałość i realizacje :D

: 18 mar 2005, o 00:01
autor: pirat
:0 Gumiś gratulacje! Tak cichutko siedziałeś, a tu proszę... taki mod! Super!

Czy wszystko robiles sam?

Jak pierwsze wrażenia z użytkowania?

pozdrawiam

: 18 mar 2005, o 00:05
autor: Porszak
na prawde konkretnie, teraz jakies alu potrzeba i silniczek umiejscowic tam gdzie trzeba.

: 18 mar 2005, o 08:50
autor: -=m&m=-
ładny kawał dobrej rzeżby :grin: hamować juz jest czym, teraz trzeba pomyśłeć o tym żeby trzymało się to drogi noi czekam na to co wszyscy :-D

: 18 mar 2005, o 09:08
autor: cyberpooh
no gratuluje ! super ze to zrobiles!
powiedz jak teraz wyglada hamowanie? nie masz problemow? tyl nie wyprzedza cie?

: 18 mar 2005, o 10:36
autor: GUMIS2000
@MARKOS
tak bede siue leczyć zle jeszcze nie teraz tbo jest zajawka :grin:
tak to twoja 15 i jeszcze raz dzienki za ocalenie mi dupska

@ PIRAT
nie wszytko robiłem sam
sam zaprojektowałem ale z pomocą pewnego holedra
ale on swoje combo urzywa jako fun car wiec ja mam
mocniejsza konstrkcje ze wzgledu na polskie drogi .
wsystko postanowiłem zrobić na tak zwane zamki co owocuje
brakiem luziów i łatwiejszym montarzem .
malowanie było proszkowe belki
jedyne co to sam strugałem te dystanse
szpili - szukałem ich 2 tygodnie i mozna je było sprowadzić
na zamowienie , no wiec postnowiłem ze urzyje ampolowych
wketów . KWIETNIAK powiedzał ze jak były szpilki to niech zostaną
i tak na poczekani czyli 1,5 godziny powstąły szpilki i to kasy 11,5

jak wrazenia z urzykowanie wczoraj zrobiłem około
100 km wiec nie duzo ALE
przud juz nie nurkuje samochod nie myszkuje i jest cicho przu hamowaniu . pedał teraz chodzi tak głdko jak pokretło od
nawiewiu :grin: newnie dobrze sie nie odpowietrzyło
prze 3 dni z jednym mechanikem to robilismy krarzec miedziy
hurtowniami ASO , zmomami , warsztatami , komputerem
tisem i epc oraz samym combo :grin:

@ CYBERPOOH

nie zdeptałem go jeszcze to nie wiem ale wył nie wyjedza nawet na
zakretch jak sie przchamowuje . teraz jest bardzo dziwny setap bo :
wsztko miało być od astry GSI a jest tak :
piasty - prawie od astry bo sa od 2 ale to samo
zaciski - sa orginalne od gsi
tarcze kotwiczne - od vekty A ale tej na 5 śrub czyli V6
tarczobeby - od vektry B disel 2.0 nawieksze jak sa na 4 śruby
klocki - omega A 2.0 bezyna

tak to jest pobobane ale trzeba było zwolnic podnisnik , pozatym
polecam wszytkim kupowanie całej belki to nie ma pózniej takich
znoinków jak ja .
do celowo bedzi wszystko jak w GSi ale to wymaga jeszcze troche czasu .
regulator siły hamowanie jest tez narazie nie ruszony

: 18 mar 2005, o 19:13
autor: endo
Gumis Ty wariacie!! :grin: Stekal od nie wiem kiedy, ale dopial swego pomimo, ze wiele osob mu to odradzalo - brawo za determinacje i upor (maniaka jak najbardziej :-D ). 3mam teraz kciuki oby wszystko bylo solidne (na takie wyglada) i nie przysporzylo klopotow. No i napisz jak hamuje jak juz go troche zdeptasz :oko:. Respect

: 18 mar 2005, o 20:37
autor: REN
super! nareście po raz pierwszy mam wszystko na gotowo! :-D

respect :D

: 18 mar 2005, o 20:51
autor: kamiloooo
super :grin: :-D fajne sa takie dziewicze projekty... takie indywidualne :oko:

: 19 mar 2005, o 00:07
autor: wow
gumis, szacuneczek! naprawde dobra robota... jak nie cierpie rzezby tak u gumisia to byla naprawde porzadna robota i moj safety sense nie wlacza sie jak patrze na to co zrobil...

no...

a swoja droga to nie chce sie chwalic ale bylem pierwszym ktory sie dowiedzial o zakonczeniu projektu - gumis prosto z garazu wpadl do mnie sie pochwalic - zaplusowales gumis :lol:

oczywiscie okazalo sie, ze mialem racje jesli chodzi o gabkowatosc pedalu hamulca, ale odpowiedni rozdzial sily hamowania powinien sprawe rozwiazac - gumis otrzymal instrukcje wiec spodziewajcie sie aktualizacji tematu przez samego wlasciciela ;)

: 19 mar 2005, o 00:57
autor: REN
ja wiedzialem wczesniej :P

: 19 mar 2005, o 00:59
autor: wow
to mi normalnie gumis sciemnil, ze jestem pierwszy :-P

: 19 mar 2005, o 01:03
autor: REN
ja juz wiedzialem zanim do tego garazu pojechal bo bral odemnie markosowe felgi :D

: 19 mar 2005, o 01:11
autor: wow
eeee.. to ja tez wiedzialem bo normalnie kupowalem mu piasty, zaciski tez zdaje sie juz jakis czas temu... tokarza tez poznal jakby po znajomosci i jezdzilem z gumkiem do sciemnionych lakierni proszkowych ;)

: 19 mar 2005, o 01:31
autor: !markos
ROTFL!! ale mnie tez gumis lubi, co nie gumis? i kolka mu pozyczylem i w ogole :lol:

: 19 mar 2005, o 02:20
autor: -=kLaRi=-
Podziwiac ,podziwiac i jeszcze raz podziwiac !!!
Piekna robota !!!Gratulacje!!!!!!

: 1 kwie 2005, o 12:10
autor: GUMIS2000
pierwsza poprawka to skracanie linek od recznego
o około 10 cm :)

zobaczymy jak bedzie po geometri

: 1 kwie 2005, o 22:29
autor: REN
GUMIS2000 pisze:zobaczymy jak bedzie po geometri
zrob w koncu ta geometrie!

: 27 kwie 2005, o 22:21
autor: GUMIS2000
no i w poniedziałek zrobiłem i wystko mieci sie w normach
o dziwo niekóre wartosci sa lepsze niz były :0 :0 :0
takze z czystym sumieniem moge powiedzeć ze całość sie udała :)

: 28 kwie 2005, o 19:32
autor: REN
to ile chcesz za tylna belke?