Strona 1 z 1
Opony czy zbieżność
: 18 kwie 2005, o 15:07
autor: kamiloooo
Jest taki maly problemik... otoz zawieszenie jest obnizone, zbieznosc byla ustawiana po zalozeniu i ustawione sa kola lekko w negatyw.... zime jezdzilem na stalowkach i opony wielosezon i bylo ok..... zalaozylem felfi aluminiowe, pojezdizlem na nich 2-3 tygodnie i zalozylem stalowki.... i teraz na tych stalowkach na zakretach przy dosc malych predkosciach kola piszcza....
z czym to moze byc zwiazane, opony gowniane, ale w zime nie piszczaly czy to przez negatyw na kolach i cienkie oponki (bo przy felgach tez nic nie piszczalo)....czy moze cos jeszcze innego.....

: 18 kwie 2005, o 15:34
autor: =JUHol=
opony masz z miekkiej mieszanki teraz cieplo to pewnie piszcza dlatego... jak na alu tego nie ma to raczej jasne ze to opony

: 18 kwie 2005, o 15:35
autor: kubelt
Jesli piszczenie kol to jedyny aspekt, ktory zaobserwowales (brak sciagania, bicia itd) to ja bym stawial na opony. Zauwaz, ze pracuja w bardzo odmiennych temperaturach (zima - lato) i guma inaczej reaguje.
: 18 kwie 2005, o 15:39
autor: kamiloooo
tak wlasnie myslalem...

i to nastepny powod dlaczego opony wielosezonowe sa gowniane....

: 18 kwie 2005, o 17:40
autor: Marcin99
A może masz DĘBICA navigator - to są właśnie wielosezonówki.
Piszczą niemiłosiernie już w temperaturze ok 10st nawet przy małych prędkościach na większych zakrętach. Ja też się zastanawiam czy to może zbieżność ale u mnie może być spowodowane tym że wymieniałem gałke kierowniczą i na sprawdzenie\ustawienie trzeba będzie jechać - chociaż dopiero teraz przestało ściągać w lewo, a opony wcześniej też piszczały

: 18 kwie 2005, o 18:08
autor: PETERS
wymieniałem gałke kierowniczą
Tzn. ?? Masz gałkę na kierownicy

czy chodzi Ci o koncówkę drążka - bo jak tak, to ustawienie zbierzności w takim wypadku jest obowiązkowe.
Założyłeś aluski, szerokie oponki to raczej normalne, że piszczą na zakrętach.
: 18 kwie 2005, o 18:20
autor: Marcin99
PETERS pisze: czy chodzi Ci o koncówkę drążka - bo jak tak, to ustawienie zbierzności w takim wypadku jest obowiązkowe.
No przecież napisałem

: 18 kwie 2005, o 18:21
autor: !markos
PETERS pisze:Założyłeś aluski, szerokie oponki to raczej normalne, że piszczą na zakrętach.
eee... co?

: 18 kwie 2005, o 18:25
autor: kamiloooo
Marcin99 pisze:A może masz DĘBICA navigator - to są właśnie wielosezonówki.
nie to sa toyo wielosezonowe....
piszcza strasznie, zaczelem zwracac na to uwage i co chwila na kazdym zakrecie prawie piszcza .... :0
: 18 kwie 2005, o 21:36
autor: PETERS
!markos niezczaiłeś o co chodzi

z regóły na szerszych oponkach, jeszcze na niskim profilu można szybciej wlecieć w zakręt

(czasami można też szybko z niego wylecieć

)
Więc to normalne, że gumki lubią się pośmiać na zakręcie.
: 19 kwie 2005, o 00:11
autor: Porszak
ale u kamilla piszcze te waskie

: 19 kwie 2005, o 09:48
autor: kamiloooo
dokladnie waskie 165/65...R13...
