Strona 1 z 1

Opony czy zbieżność

: 18 kwie 2005, o 15:07
autor: kamiloooo
Jest taki maly problemik... otoz zawieszenie jest obnizone, zbieznosc byla ustawiana po zalozeniu i ustawione sa kola lekko w negatyw.... zime jezdzilem na stalowkach i opony wielosezon i bylo ok..... zalaozylem felfi aluminiowe, pojezdizlem na nich 2-3 tygodnie i zalozylem stalowki.... i teraz na tych stalowkach na zakretach przy dosc malych predkosciach kola piszcza.... :zakrecony:
z czym to moze byc zwiazane, opony gowniane, ale w zime nie piszczaly czy to przez negatyw na kolach i cienkie oponki (bo przy felgach tez nic nie piszczalo)....czy moze cos jeszcze innego..... :zakrecony:

: 18 kwie 2005, o 15:34
autor: =JUHol=
opony masz z miekkiej mieszanki teraz cieplo to pewnie piszcza dlatego... jak na alu tego nie ma to raczej jasne ze to opony :oko:

: 18 kwie 2005, o 15:35
autor: kubelt
Jesli piszczenie kol to jedyny aspekt, ktory zaobserwowales (brak sciagania, bicia itd) to ja bym stawial na opony. Zauwaz, ze pracuja w bardzo odmiennych temperaturach (zima - lato) i guma inaczej reaguje.

: 18 kwie 2005, o 15:39
autor: kamiloooo
tak wlasnie myslalem... :grin: :-D i to nastepny powod dlaczego opony wielosezonowe sa gowniane.... :lol:

: 18 kwie 2005, o 17:40
autor: Marcin99
A może masz DĘBICA navigator - to są właśnie wielosezonówki.
Piszczą niemiłosiernie już w temperaturze ok 10st nawet przy małych prędkościach na większych zakrętach. Ja też się zastanawiam czy to może zbieżność ale u mnie może być spowodowane tym że wymieniałem gałke kierowniczą i na sprawdzenie\ustawienie trzeba będzie jechać - chociaż dopiero teraz przestało ściągać w lewo, a opony wcześniej też piszczały :oko:

: 18 kwie 2005, o 18:08
autor: PETERS
wymieniałem gałke kierowniczą
Tzn. ?? Masz gałkę na kierownicy 8-) czy chodzi Ci o koncówkę drążka - bo jak tak, to ustawienie zbierzności w takim wypadku jest obowiązkowe.

Założyłeś aluski, szerokie oponki to raczej normalne, że piszczą na zakrętach.

: 18 kwie 2005, o 18:20
autor: Marcin99
PETERS pisze: czy chodzi Ci o koncówkę drążka - bo jak tak, to ustawienie zbierzności w takim wypadku jest obowiązkowe.
No przecież napisałem :-P

: 18 kwie 2005, o 18:21
autor: !markos
PETERS pisze:Założyłeś aluski, szerokie oponki to raczej normalne, że piszczą na zakrętach.
eee... co? :zakrecony:

: 18 kwie 2005, o 18:25
autor: kamiloooo
Marcin99 pisze:A może masz DĘBICA navigator - to są właśnie wielosezonówki.
nie to sa toyo wielosezonowe.... :grin: :-D
piszcza strasznie, zaczelem zwracac na to uwage i co chwila na kazdym zakrecie prawie piszcza .... :0

: 18 kwie 2005, o 21:36
autor: PETERS
!markos niezczaiłeś o co chodzi 8-) z regóły na szerszych oponkach, jeszcze na niskim profilu można szybciej wlecieć w zakręt :D (czasami można też szybko z niego wylecieć :grin: )

Więc to normalne, że gumki lubią się pośmiać na zakręcie.

: 19 kwie 2005, o 00:11
autor: Porszak
ale u kamilla piszcze te waskie :lol:

: 19 kwie 2005, o 09:48
autor: kamiloooo
dokladnie waskie 165/65...R13... :grin: :-D