Strona 1 z 1
Przewody WN a obroty
: 25 lip 2005, o 01:25
autor: boxer
Czy zużyte przewody WN mają wpływ na rtówną prace silnika czy to zostawić juz silniczkowi krokowemu?
: 25 lip 2005, o 10:37
autor: Szwagier
Ja dolaczam sie do pytania.
Mam druga fure Omege ,mam niskie obroty jalowe,wlacze klime to jeszcze bardziej spadaja (na gazie i na benzynie to samo),swiece byly wymieniane,przewody nie,w dodatku dziwnie wolno wkreca sie na oborty (porownanie z blizniacza omega),czy to tez moze byc wina przewodow?
: 25 lip 2005, o 13:37
autor: Bronek_84
Najczęstrzą przyczyną falowania lub nie trzymania jałowych obrotów jest wyeksploatowany regulator obrotów jałowych (silniczek krokowy). Można go wymontować, przeczyścić a następnie zalać WD40 na całą noc.
: 25 lip 2005, o 14:52
autor: pedr0s
A jak wygląda ten silniczek krakowy ? :0
: 25 lip 2005, o 15:51
autor: =JUHol=
sprawdzic kopolke!!!!! czy nie jest wytarta no i palec... jak jest ok to tylko krokowiec!
: 25 lip 2005, o 18:15
autor: Bronek_84
pedr0s pisze:A jak wygląda ten silniczek krakowy ? :0
tak:
http://www.opel-czesci.pl/big.php?numer=0817254
: 25 lip 2005, o 21:54
autor: pedr0s
gdzie orientacyjnie tego szukać ?
: 26 lip 2005, o 13:09
autor: PETERS
Kod: Zaznacz cały
mam niskie obroty jalowe,wlacze klime to jeszcze bardziej spadaja
- A to nie jest czasem normalne??
Ja też jak włączę na wolnych obrotach długie to mi obroty spadają. Przecież w wypadku klimy-jest obciążenie na silnik to obroty muszą spaść.
: 26 lip 2005, o 13:22
autor: endo
pedr0s pisze:gdzie orientacyjnie tego szukać ?
pierwsza strona archiwum i jest chocby taki link:
http://tigra-team.pl/Downloads/agr.pdf
albo tutaj pod numerem 2:
http://www.fotogalerie.pl/fotka/2533721119014641451
: 26 lip 2005, o 15:59
autor: Matys
pedr0s pisze:gdzie orientacyjnie tego szukać ?
Szukaj pod puszką filtra powietrza...
...powodzenia
: 1 sie 2005, o 12:37
autor: boxer
Skoro o obrotach prosze o szybka odpowiedź. Spadaja mi obroty na ZIMNYM silniku na LPG - Pb is OK . Kiedy dojdzie do temperatury roboczej wszystko jest OK. czyszczenie krokowca czy jego zawał a moze inny pomysł?
BTW do tej pory czyściłem krokowca przez wymointowanie i zapsikanie go WD 40 oraz jego gniazda w multecu. Przekrecajac kluczyk dzyndzel wysuwa sie - i tak kilka razy. Mówicie cos o zalewaniu go WD 40 jak dokładnie to wygląda? Moczyc wszystko ze stkami - wierzyc mi sie nie chce.
: 1 sie 2005, o 13:17
autor: AdamXXL
boxer pisze:... Spadaja mi obroty na ZIMNYM silniku na LPG - Pb is OK .
no niby jest tak, że LPG powinieneś przełanczać na rozgrzanym silniku kiedy raduktor już normalnie pracuje..
: 1 sie 2005, o 13:55
autor: Kurbat
u mnie na LPG tez zaraz po odpaleniu dławi się, aż w koncu zgaśnie. Nawet jak jadę i wciskam mu od razu 3kkm to "czuć" szarpanie
: 1 sie 2005, o 16:58
autor: boxer
Tyle tylko ze wczesniej wszystko było OK ale niedawno sie sp...
mam Uno 1.0 w gazie i tam nie ma takich problemów.
Nie robie odrazu przegazówki tylko zawsze czekam jakąs minute na Pb.