Strona 1 z 2

..::odpaliła.... + NOWY KLIP

: 16 wrz 2005, o 09:39
autor: kristo
Moje Obrazek wydało pierwszy krzyk :oko:

START

Re: ..::odpaliła....

: 16 wrz 2005, o 10:41
autor: -=m&m=-
kristo pisze:Moje Obrazek wydało pierwszy krzyk :oko:
napisz coś więcej bo z innych postów dowiedziałem sie, że chodzi o konwersje na mpi ?? czyżby kolejny kozzipodobny potwór się rodził ??

Ps. czy tylko u mnie zmieniaja sie kolory podczas filmu ?

: 16 wrz 2005, o 13:00
autor: czester 1
fajne te kolorki :-P

: 16 wrz 2005, o 13:03
autor: Hiv
czyli już jest c14se ;)

kristo, napisz co za wydech masz u siebie? Fajnie brzmi na końcu wewnątrz auta ;)

: 16 wrz 2005, o 14:06
autor: D12
Gratuluje kristo, co do obrotka mam taki sam :)

: 16 wrz 2005, o 14:34
autor: PETERS
Lakier - to chyba cameleon :-P

Możemy się spodziweać jakiegoś manuala ??

: 16 wrz 2005, o 14:53
autor: pirat
No Kristo fajnie, ze odpalil, na filmiku widac ze jest czysciutko pod maska, ale prosimy o jakies szczegoly! :-D


Hiv pisze:
kristo, napisz co za wydech masz u siebie? Fajnie brzmi na końcu wewnątrz auta ;)
prosta rure :-P

: 16 wrz 2005, o 15:11
autor: qomo
walsnie kristo jak juz cos piszesz to dalbys jakies konkretne info...

...to nie forum jasnowidzow

: 16 wrz 2005, o 16:02
autor: arts
gratulacje, wiem ile to radochy z pierwszego odpalu :grin: tylko zdradz cos wiecej .... bo nie wiele wiemy no chyba ze to ma byc tajemnica :oko:

: 16 wrz 2005, o 16:13
autor: Staneq
Gratulacje Kristo...nice,nice meen :)2 :)2 :D
Jak przedmówcy czekam na wiecej info...
i życze co by sie Twoje c14se sprawowało dobrze i byś był zadowolony

: 16 wrz 2005, o 16:16
autor: arts
z ciekawostek trzeba dodac ze kolektor rozgrzal sie do filotowosci ... a rozpurka jest w kolorze kawasaki :lol:

: 16 wrz 2005, o 18:39
autor: PETERS
kristo widzę, że masz DIS'a a są c14se na rozdzielaczu, od czego to zależy (pewnie od wieku silnika), ale chyba też od komputera i od czujnika połozenia wału ??

No i oczywiście gratulacje :)2 Teraz to już do przodu będzie wszystko szło, chociaż pewnie bez drobnych regulacji się nieobejdzie :)

: 16 wrz 2005, o 18:48
autor: kristo
Co tu dużo pisać...
...przede wszystkim WIELKA DZIĘKUWA dla Adama za pomoc i cierpliwe wysłuchiwanie moich narzekań :oko:

Generalnie miało być 100% c14se ale podczas prac co chwila wyskakiwały jakieś brakujące części albo coś nie stykało- więc z trzech silników powstało TO
Do tego doszły problemy ze skrzynią- najpierw okazało się że mimo oznaczeń skrzynia kupiona przeze mnie nie jest 5 biegowa tylko 4....
Kiedy już się pogodziłem z tą myślą- mówię trudno niech będzie cztery na razie- dozbieram kasy i na wiosnę wsadzę 5....i tu (jak mawia Markos) znowu dupa!! Bo F-10 nie pasuje do 14SE, więc skończyło się na krótkiej F13 z X14XE.
Na koniec oczywiście problemy z wiązką która nie wiedzieć czemu była pocięta tuż przy kompie :zakrecony: , brak czujnika oleju i impulsolatora .... jednym słowem pierdoły... po drodze jeszcze strzelił zimering pompy olejowej, więc trzeba było zwalić cały nowy rozrząd- więc znowu nowe uszczelki, pasek.... STRES i przekroczony budżet o 100% :bardzozly:

Do zrobienia została jeszcze górna łapa od alternatora ,serwo z odmą i lutowanie kabelków więc jeszcze nie wiem jak to jeździ. W poniedziałek pierwsze testy.
Silniczek dostał mały gift- więc jeżeli nic nie po uciekało przez te lata z niego powinien mieć jakieś 88ps- ale to zweryfikuje hamownia w najbliższym czasie.

: 16 wrz 2005, o 20:37
autor: AdamXXL
jeszcze raz GRATULACJE :D
niech Ci się sprawuje itd. itp.

ps. sam wszystko zrobiłeś więc nie ma za co dziękować, ile mogie to pomogie :oko:

: 16 wrz 2005, o 21:15
autor: kamiloooo
gratulucje zlozenia i zamontowania nowego silniczka.... :grin: :-D

: 18 wrz 2005, o 11:10
autor: Anal
GRATULACJE!

: 18 wrz 2005, o 15:42
autor: el-studento
a i ja dorzucam sie do koncika gratulacyjnego !!!

dzwiek przemily, pozdrawiam

: 19 wrz 2005, o 10:59
autor: kozzi
fajniutko gratulacje :)2

: 20 wrz 2005, o 20:21
autor: kristo
Nawet ma kopa... za to w końcu słychać stożek :grin: jak trzeba.
Pierwszy kill już nawet był..... z Oktawią. :oko:

: 20 wrz 2005, o 21:36
autor: GUMIS2000
gratulacje

: 20 wrz 2005, o 22:10
autor: sierak
super ... nareszcie ... oby wiecej kilow :oko:

: 21 wrz 2005, o 17:08
autor: gregorix
kristo pisze:Nawet ma kopa... za to w końcu słychać stożek :grin: jak trzeba.
Pierwszy kill już nawet był..... z Oktawią. :oko:
Ja pierwszego killa po konwersji zrobiłem nowej Corolli :oko:

: 23 wrz 2005, o 16:36
autor: kristo
Takie pytanie do swapujących i konwertujących- co robiliscie z systemem podgrzewania/chłodzenia przepustnicy?? Podłączenie jest konieczne?? Bo słyszałem że w zimie mogę mieć problemy z zapalaniem.

: 23 wrz 2005, o 16:50
autor: =JUHol=
tak.... bo moze sie oszronic co po skropleniu moze "zniszczyc" co nie co

: 23 wrz 2005, o 17:17
autor: endo
Kristo, skrobnij jakis filmik jak to jezdzi - jestem ciekaw tego silniczka w ca :)

: 23 wrz 2005, o 18:41
autor: kristo
Mam tylko jeden jak się tne z 93 konnym sejem 1.2 16V. Trzeba coś dopiero nakręcić.

street

: 25 wrz 2005, o 18:30
autor: kristo
Dzisiaj miałem starcie z tigrą :oko: - kolejny kill

ALe martwi mnie spalanie bo średniowychodzi 10/100 - coś dużo, za dużo...

: 25 wrz 2005, o 18:53
autor: Staneq
jak mu depiesz to sie nie dziw, ze 10l/100 to norma :( :oko:

: 25 wrz 2005, o 19:16
autor: kristo
wlasnie o to chodzi ze nie deptalem...

inaczej bym sie nie zastanawial

: 26 wrz 2005, o 10:30
autor: endo
W wolnej chwili skrec jakis filmik w dzien, na tamtym filmie prawie nic nie widac :(