Strona 1 z 1

How to...przeciek zza DIS'a :)

: 19 paź 2005, o 19:52
autor: Staneq
Cały czas mi sie pociło olejem, w rejonach DIS'a a dokładnie jakby zza niego, wiec postanowiłem ten proceder zakończyć :oko: ...

Myśl techniczną dostałem od Kotlina i Kozziego... :)2

Czas operacyjny: ok. 10min,
Koszt: 3zł

A oto sprawca zamieszania, oring zza DiS'a :oko: :-P
dis1.jpg
dis1.jpg (32.91 KiB) Przejrzano 10626 razy
Dobra teraz czas zabrać się za DIS'a
dis2.jpg
dis2.jpg (36.56 KiB) Przejrzano 10626 razy
Pierwsze na drodze stają nam trzy śruby.. ukochane przez Opla gwiazdeczki :oko: , które odkręcamy:
dis3.jpg
dis3.jpg (28.56 KiB) Przejrzano 10626 razy
...no to DIS już w ręce..
dis4.jpg
dis4.jpg (37.58 KiB) Przejrzano 10626 razy
...teraz na pojawiły się kolejne trzy śruby (klucz 10'tka), króre odkręcamy..
dis5.jpg
dis5.jpg (29.7 KiB) Przejrzano 10626 razy
...wyciągamy całą zaślepke...
dis6.jpg
dis6.jpg (33.12 KiB) Przejrzano 10626 razy
...jak widać u mnie już to ktoś, kiedyś zasylikonował..niestety oringa juz prawie nie było :( ...
dis7.jpg
dis7.jpg (36.84 KiB) Przejrzano 10626 razy
...tu wkładamy nowy oring, czyścimy i składamy całość do kupy.. :)

: 19 paź 2005, o 20:01
autor: pirat
Wreszcie sie dowiedzialem, ze co to jest DIS :oko: Mialem kiedys taka sama usterke i po wymianie simeringu jest oki.

Dobra robota Panie Staneq!

: 19 paź 2005, o 20:04
autor: AdamXXL
tak z ciekawości pamiętasz jakie oznaczenia były na wałku?

: 19 paź 2005, o 20:07
autor: -=m&m=-
fajnie, że pozbyłeś się wycieku, mój został zlokalizowany dziś i znów najprawdopodobniej jest to uszczelniacz wałka rozrzadu :/

: 19 paź 2005, o 22:12
autor: Kurbat
AdamXXL pisze:tak z ciekawości pamiętasz jakie oznaczenia były na wałku?
Made in Taiwan :lol:

: 19 paź 2005, o 22:23
autor: Staneq
@Adaś
nie zawracałem na to uwagi, ale jak to wazne dla Ciebie moge operacje kiedys powtorzyc :-D

: 19 paź 2005, o 23:03
autor: pirat
Kurbat pisze:
AdamXXL pisze:tak z ciekawości pamiętasz jakie oznaczenia były na wałku?
Made in Taiwan :lol:
ahahahaha dobre Kurbat! :lol: :lol:

Co sie dzieje dzisiaj z atmosfera na forum... hahaha...

: 20 paź 2005, o 09:08
autor: AdamXXL
Staneq pisze:@Adaś
nie zawracałem na to uwagi, ale jak to wazne dla Ciebie moge operacje kiedys powtorzyc :-D
obyś już nie musiał :D . tak z ciekawości pytam tylko, więc już nieważne.

: 20 paź 2005, o 10:52
autor: kozzi
Kurbat pisze:
AdamXXL pisze:tak z ciekawości pamiętasz jakie oznaczenia były na wałku?
Made in Taiwan :lol:
Made in China :-D

@Staneq
fajnie że się na coś przydałem :oko:

: 20 paź 2005, o 14:38
autor: D12
Staneq fajnie, że coś takiego zrobiłeś ;) dla siebie przede wszystkim oraz dla innych. Poza tematem, jakie studia skończyłes ?

: 20 paź 2005, o 19:55
autor: Kotlin
:)2 Dobra robota staneq tak dla postawienia kropki nad i dodam ze sa dwa rodzaje tych oringow o przekroju Owalnym i prostokatnym i radze kupic odpowiedni bo u mnie byl owalny i wymienilem na plaski i po 2tys znowu cieknie :x

: 20 paź 2005, o 20:03
autor: Staneq
ja kupilem ten owalny, ponoc ten jest do c14se..zobaczymy ile wytrzyma

@D-12
poszło na pw..

: 20 paź 2005, o 20:21
autor: GUMIS2000
kolejna udana naprawa brawo !!!!!!!!!!!!

: 21 paź 2005, o 11:16
autor: kozzi
Kotlin pisze::)2 Dobra robota staneq tak dla postawienia kropki nad i dodam ze sa dwa rodzaje tych oringow o przekroju Owalnym i prostokatnym i radze kupic odpowiedni bo u mnie byl owalny i wymienilem na plaski i po 2tys znowu cieknie :x
zgadza się są dwa rodzaje tych oringów, ale ale różnica nie tylko jest w ich wyglądzie (płaski lub okrągły) a także w średnicy :oko:
a tak swoją drogą to u mnie był zamontowany ten płaski (może dlatego ciekło) a w ASO GM powiedzieli mi że ma być ten okrągły i taki też założyłem!! Narazie jest dobrze i nie cieknie :-D

: 21 paź 2005, o 11:25
autor: Staneq
u mnie tez byl ten plaski a sklepie powiedzieli ze ma byc okragly.. :)

: 21 paź 2005, o 11:29
autor: kozzi
bo ten płaski jest do c14nz :oko:

: 21 paź 2005, o 11:46
autor: -=m&m=-
kozzi pisze: Narazie jest dobrze i nie cieknie :-D
jak dobra gume założyłeś to nie ma prawa ciec :grin:

: 21 paź 2005, o 12:30
autor: Staneq
Majk trzeba Ci jakas nową "gumową ksywke" wymsylic bo z Ciebie maniak jest... :-P

może GuMinio.. ? :lol: :lol:

: 21 paź 2005, o 13:12
autor: endo
Staneq pisze:może GuMinio.. ? :lol: :lol:
Gumiak :lol: :lol: :lol: :oko:

: 21 paź 2005, o 16:56
autor: gregorix
-=m&m=- pisze:fajnie, że pozbyłeś się wycieku, mój został zlokalizowany dziś i znów najprawdopodobniej jest to uszczelniacz wałka rozrzadu :/
Mam to samo :bardzozly: Jak znajdę chwilę to wymienie i zrobie pare fotek z operacji.

: 21 paź 2005, o 17:16
autor: kristo
Cieszcie się chłopaki że tam- ja dzisiaj odkryłem że mam wyciek prawdopdobnie na zimeringu na wale od stony skrzyni....ku..a :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly: - zapowiada się wyciąganie skrzyni(a dopiero co była na zew :oko: )- chociaż nie wiem czy nie przetrzymać tego bo z kasą krucho- a dużo nie leci :placz: :placz: :placz:

Re: How to...przeciek zza DIS'a :)

: 30 mar 2015, o 15:44
autor: kamil107
Żeby już nikt nie szukał, wymiary oringu 65 X 71 X 3mm
a gdyby ktoś miał taki aparat:
Obrazek
to po odpięciu i ściągnięciu kopułki, należy odkręcić jedną śrubę która trzyma łapę w kształcie litery Y i dociska aparat
Obrazek
zieloną strzałką zaznaczyłem położenie śruby