Wczoraj odebrałem autko z serwisu, wymieniali mi maglownice, obecnie zero luzów w układzie kierowniczym, nierówności pokonuje z mniejszym hałasem zawiasu

Ale kiedy wyjechałem z serwisu zaczęło coś piszczeć jakby guma, pomyślałem pewnie spasowywują się elementy może cosik nie tak. Ale moja ciekawość była większa dzisiaj oblookałem co ociera, dokładnie guma przy wejściu drążka układu kierowniczego z komory silnika. Nie wiem jak ta guma wyglądała przed wymianą ale na zdjęciach poniżej widać, że założona jest byle jak. Stąd moja prośba i pytanie, moglibyście sprawdzic u siebie jak to wygląda poprawnie, mile widziana fotka.

- guma.jpg (36.54 KiB) Przejrzano 1645 razy

- guma1.jpg (35.03 KiB) Przejrzano 1645 razy
P.S Chciałbym mieć pewność w razie reklamacji co i jak zostało spitolone.
Dziękuje