Microsoft przyznał się do stworzenia humorystycznego video, jakie przypadkiem wyciekło poza wewnętrzną sieć korporacji i znalazło się w masowym obiegu. Przedstawia ono fikcyjny proces projektowania opakowania dla odtwarzacza Apple iPod, stanowiący karykaturę marketingu produktów wydanych pod marką Microsoftu. Film pokazuje jak proste i estetyczne opakowanie Apple zostaje zaśmiecone mnóstwem informacji mających podkreślić markę, wyliczyć wszystkie możliwe walory produktu, wykazać oszczędność z kupienia go (choć czerwona naklejka ostrzega, że pudełko jest puste), a także należycie poinformować o wymaganiach systemowych. Produkt dostaje też nową "ludzką" nazwę, która przy co najmniej dwóch linijkach długości gwarantuje, że wpadnie ona każdemu w pamięć. Jak komentuje Tom Pilla, wideo nie miało zostać wypuszczone poza korporacje. Jego celem było wyolbrzymienie cech nie do końca sprzyjających marketingowi produktu i podzielenie się śmiesznymi obserwacjami z kolegami. Chociaż intencją nie było publicznie udostępnienie filmu, autorzy cieszą się, że film śmieszy też innych. [źródło: Bink.nu]
ttp://video.google.com/videoplay?docid=-586467418825830089&q=Microsoft+designs+the+iPod+package
Marketing wg Microsoft
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Marketing wg Microsoft
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert