Strona 1 z 3
corsa na 17 calach...
: 12 kwie 2006, o 17:11
autor: wow
tak sobie rozkminiam czy takie kolko nie jest za duze do corsy, czy moze przypadkiem jest w sam raz... obejrzalem calkiem sporo zdjec z corsasport i bylo tam pare aut na 17 i imho wygladaly niezle... moze ktos z Was przymierzal 17 na corse i ma jakies wrazenia?
nie pytam tak calkowicie z dupiszcza, bo biore pod uwage mnostwo roznych opcji... pierwsza mysl jest taka, ze 17 to moze niekoniecznie bo oponki sa jakies 3 razy drozsze niz w 15 (16 jest dwa razy drozsza niz 15), ale za to felgi 17 mozna dostac taniej niz 16, ale co najwazniejsze w 17 wystepuje r888
podzielcie sie opiniami... jakies fotki rowniez mile widziane...
: 12 kwie 2006, o 17:44
autor: GUMIS2000
napewno czeka cie tak zwany body work w tym momecie
napewno na trakcjie jak i sama jazde znacznie pozytywniej wpływa wieksza felga
p.s. ostatnio z Akakiem szukalismy tigry na 19
poki co wiemy ze nie robia z roztawem 4x100
: 12 kwie 2006, o 17:55
autor: Staneq
ja tez sporo siedzialem na corsasport i powiem, ze mi osobiscie 17" w B sie średnio podoba jakos duze te koła są.. w combo tak to nie razi
: 12 kwie 2006, o 19:45
autor: AdamXXL
biorąc pod uwagę ile corsa jeździ

to stać może i na 17"
jak zaczniesz więcej ruszać Corsą, to 16" wydają się maxem (rozsądne)
: 12 kwie 2006, o 19:46
autor: arts
ja tam ze swoiej strony odradzam 17 w corsie, wyglada jak traktor pudelko zapalek z 17, u siebie zakladalem ats z opona 205/40/17 i bylo z dupy, nie dalo sie posadzic bo srednica kola jest sporo wieksza od 16, ale jak by zapodal opone 195/40/17 to kolko bylo by mniejsze, zgrabniejsze, dolaczam pogladowe foto

: 12 kwie 2006, o 20:32
autor: kozzi
osobiście wydaje mi się że 17 cali w Corsie B to przesada, napewno fajnie to wygląda, ale.............. osobiście odpuściłbym sobie
i wiesz Wowiq w GB mają inne, troche lepsze drogi do użytkowania takich felg

: 12 kwie 2006, o 20:39
autor: wow
u siebie myslalem wlasnie o oponie 205/40/17 na kolku 7 cali szerokosci

: 12 kwie 2006, o 20:58
autor: !markos
17" za duza... na 16" jezdzilem i uwazam, ze jest to wielkosc gdzies pomiedzy zdrowym rozsadkiem, a wygladem

na to 195/45/16 (bo ceny maja jeszcze strawne), albo po glupiemu artsowemu 195/40/16

(no bo przeciez 45 to kartofel jest

)
: 12 kwie 2006, o 21:01
autor: wow
na maksa wkreca mnie to r888... ale fotka artsowa studzi zamiary...
: 12 kwie 2006, o 21:35
autor: czester 1
mi sie tez wydaje ze 17" to za duze, do CC lepiej ten rozmiar pasuje, natomiast do CB to max 16"
: 12 kwie 2006, o 21:44
autor: !markos
c klasa na 16" wyglada jakby miala nie za duze felgi. mysle, ze w b ten rozmiar robi duzo wieksze wrazenie i przy nim bym pozostal
a swoja droga r888 to zdecydowanie nie jest opona, na ktorej jezdzilbym codziennie

mi juz przeszlo, poczekaj wow, tobie tez minie jak sie zastanowisz co zrobic z samochodem, gdy spadnie jakis wiekszy deszczyk

: 12 kwie 2006, o 22:59
autor: =JUHol=
wlasnie!
wciaz twierdze ze r888 nie ma homologacji drogowej

: 13 kwie 2006, o 00:57
autor: D12
wow pisze:u siebie myslalem wlasnie o oponie 205/40/17 na kolku 7 cali szerokosci

ten profil rozwalał by nie jeden kręgosłup i nie jedną felge

: 13 kwie 2006, o 08:38
autor: arts
wbrew pozorom 205/40/17 jest nie wiele nizszy od 195/45/16 i raczej az tak nie ma co sie stresowac w uzytkowaniu, raczej jest problem w obwodzie calego kola

pomijam ceny nowych opon

: 13 kwie 2006, o 08:59
autor: Porszak
Wow jak zalozysz kolo o srednicy wiekszej niz nominal to licznik ci bedzie zawyzal(masz wskazowke juz przesunieta o ile pamietam)
no i ja tez uwazam ze 16 to max i najlepiej 6.5 szeroka tylko ciezko znalesc cos takiego. chociaz na sr ostatnio ktos zapodawal link do Roty i sa fajne kolka z naszym rozstawem
: 13 kwie 2006, o 09:12
autor: !markos
rota jest lekka, ale niestety malo wytrzymala.. to samo dotyczy sporej ilosci lekkich amerykanskich felg.
: 13 kwie 2006, o 09:34
autor: Porszak
!markos pisze:rota jest lekka, ale niestety malo wytrzymala.. to samo dotyczy sporej ilosci lekkich amerykanskich felg.
no to zostaja takie dotzy jak ja mam

, Satana przezyly w prawie nienaruszonym stanie to musza byc mocne, ale waza 12ton

: 13 kwie 2006, o 09:34
autor: endo
Wow, wkladaj 16", ja wloze 17" jak kregoslup mi wytrzyma
jesli chesz 17" to wydaje mi sie, ze tylko po ladnym poszerzeniu nadkoli bedzie fajnie
: 13 kwie 2006, o 09:38
autor: !markos
do 17" potrzebna jest poszerzona buda, a nie nadkola.. do znudzenia mozna odwolywac sie w tym przypadku do beardy'ego - tam duze kola nie wygladaja na za duze, bo budy przybylo. w kazdym innym wypadku imho bedzie kupa.
: 13 kwie 2006, o 10:01
autor: cyberpooh
w sumie jak to ma byc drugi samochod a na codzien bedziesz renowka to zakladaj...
a tak na ta cholerne warszawskie dziury to chyba fajnie sie nie bedzie jezdzic.
: 13 kwie 2006, o 10:13
autor: pirat
mi tez sie 17" w corsie B nie podoba... samochod sie robi taki jakis niewymiarowy bleh... 16" w B to max jak dla mnie...

: 13 kwie 2006, o 10:26
autor: kyniek
Wowiq ja tezstawiam na 16': 17 jest jednak za duze
moje zdnaie
: 13 kwie 2006, o 10:48
autor: kamiloooo
17 troche za duze i nie praktyczne...
ale nikt takich nie ma w B wiec moze warto...

: 13 kwie 2006, o 10:59
autor: =JUHol=
troche za male auto jak na 17", mysle ze ladne 16 bedzie o wiele lepsze
: 13 kwie 2006, o 11:05
autor: !markos
biale 16" i koniec tematu

: 13 kwie 2006, o 11:56
autor: wow
mega super wielkie dzieki za wypowiedzi... jakos tez tak podobnie jak Wy sie boje, ze przy gsi look mojej future c20rsy kolo 17 moze kluc w oczy... zwlaszcza ze byloby biale = wygladalo na jeszcze wieksze...
sek w tym ze 17 moglem kupic w szerokosci 7 z et 45, a 16 moge kupic tez w 7 calach ale z et 37...
klamka nie zapadla, pewnie bede to kminil jeszcze jakis czas, zwlaszcza ze inne wazniejsze sprawy sa grane na biezaco...
cholera.. no szkoda bedzie mi sprzedac te moje 15

ladne sa... nooo...
: 13 kwie 2006, o 12:17
autor: endo
wow pisze:sek w tym ze 17 moglem kupic w szerokosci 7 z et 45, a 16 moge kupic tez w 7 calach ale z et 37...
jak bedziesz chcial zobaczyc czy wejda i jak bedzie wygladalo takie et to znasz numer

oczywiscie jak juz wygrzebiesz c20rsa.com na asfalt

: 13 kwie 2006, o 12:21
autor: Corstek
Pamietaj, tez zeby nie zwiekszac srednicy calego kola, bo to starszna lipa jest.Ja np. potrzebowalem zimowek na 14 i wziolem 175/65/14, gdzie srednica jest wieksza od 185/60/14 raptem o 5,5mm, a roznica jest kolosalna. Na zimowach tlucze niesamowicie, po przesiadce na letnie duzo, duzo, duzo lepiej jest.
W przypadku 205/40/17 od moich letnich opon ta opona jest wieksza o 18,2mm czyli jeszcze DUZO wieksza niz moje nieszczesne zimowki.
To samo w przypadku 195/55/15, ktore to beda wieksze o 17,9mm. Tak czy siak moim zdaniem bedzie tragedia na jakichkolwiek poprzecznych nierownosciach!!!
Reasumujac jesli juz koniecznie rajdowe oponki 888 to IMO najlepiej w rozmiarze 205/50/15, sa tylko ciut (3mm) wieksze niz moje zimowy, na ktorych da sie jezdzic, ale jest nie przyjemnie. Koszt opony 347zl + zapewne poszezanie minimalne nadkoli.
: 13 kwie 2006, o 12:56
autor: Porszak
przy mocy 150++KM(albo wiecej bo wow sprzedal silnika swojego) to ta roznica w srednicy nie ma znaczenia
7" miesci sie przy et45??i nie bedzie obcierek o nadkola??
: 13 kwie 2006, o 13:08
autor: !markos
Porszak pisze:przy mocy 150++KM(albo wiecej bo wow sprzedal silnika swojego)
raczej 300++
