Strona 1 z 3

corsa na 17 calach...

: 12 kwie 2006, o 17:11
autor: wow
tak sobie rozkminiam czy takie kolko nie jest za duze do corsy, czy moze przypadkiem jest w sam raz... obejrzalem calkiem sporo zdjec z corsasport i bylo tam pare aut na 17 i imho wygladaly niezle... moze ktos z Was przymierzal 17 na corse i ma jakies wrazenia?

nie pytam tak calkowicie z dupiszcza, bo biore pod uwage mnostwo roznych opcji... pierwsza mysl jest taka, ze 17 to moze niekoniecznie bo oponki sa jakies 3 razy drozsze niz w 15 (16 jest dwa razy drozsza niz 15), ale za to felgi 17 mozna dostac taniej niz 16, ale co najwazniejsze w 17 wystepuje r888 :grin:

podzielcie sie opiniami... jakies fotki rowniez mile widziane...

: 12 kwie 2006, o 17:44
autor: GUMIS2000
napewno czeka cie tak zwany body work w tym momecie

napewno na trakcjie jak i sama jazde znacznie pozytywniej wpływa wieksza felga

p.s. ostatnio z Akakiem szukalismy tigry na 19 :grin:
poki co wiemy ze nie robia z roztawem 4x100

: 12 kwie 2006, o 17:55
autor: Staneq
ja tez sporo siedzialem na corsasport i powiem, ze mi osobiscie 17" w B sie średnio podoba jakos duze te koła są.. w combo tak to nie razi

: 12 kwie 2006, o 19:45
autor: AdamXXL
biorąc pod uwagę ile corsa jeździ :-P to stać może i na 17" :grin:
jak zaczniesz więcej ruszać Corsą, to 16" wydają się maxem (rozsądne)

: 12 kwie 2006, o 19:46
autor: arts
ja tam ze swoiej strony odradzam 17 w corsie, wyglada jak traktor pudelko zapalek z 17, u siebie zakladalem ats z opona 205/40/17 i bylo z dupy, nie dalo sie posadzic bo srednica kola jest sporo wieksza od 16, ale jak by zapodal opone 195/40/17 to kolko bylo by mniejsze, zgrabniejsze, dolaczam pogladowe foto
Obrazek

: 12 kwie 2006, o 20:32
autor: kozzi
osobiście wydaje mi się że 17 cali w Corsie B to przesada, napewno fajnie to wygląda, ale.............. osobiście odpuściłbym sobie :zakrecony:
i wiesz Wowiq w GB mają inne, troche lepsze drogi do użytkowania takich felg :oko:

: 12 kwie 2006, o 20:39
autor: wow
u siebie myslalem wlasnie o oponie 205/40/17 na kolku 7 cali szerokosci :-?

: 12 kwie 2006, o 20:58
autor: !markos
17" za duza... na 16" jezdzilem i uwazam, ze jest to wielkosc gdzies pomiedzy zdrowym rozsadkiem, a wygladem :oko: na to 195/45/16 (bo ceny maja jeszcze strawne), albo po glupiemu artsowemu 195/40/16 :-P (no bo przeciez 45 to kartofel jest :lol:)

: 12 kwie 2006, o 21:01
autor: wow
na maksa wkreca mnie to r888... ale fotka artsowa studzi zamiary...

: 12 kwie 2006, o 21:35
autor: czester 1
mi sie tez wydaje ze 17" to za duze, do CC lepiej ten rozmiar pasuje, natomiast do CB to max 16"

: 12 kwie 2006, o 21:44
autor: !markos
c klasa na 16" wyglada jakby miala nie za duze felgi. mysle, ze w b ten rozmiar robi duzo wieksze wrazenie i przy nim bym pozostal :oko:

a swoja droga r888 to zdecydowanie nie jest opona, na ktorej jezdzilbym codziennie :lol: mi juz przeszlo, poczekaj wow, tobie tez minie jak sie zastanowisz co zrobic z samochodem, gdy spadnie jakis wiekszy deszczyk :-P

: 12 kwie 2006, o 22:59
autor: =JUHol=
wlasnie!

wciaz twierdze ze r888 nie ma homologacji drogowej :lol: :lol: :lol:

: 13 kwie 2006, o 00:57
autor: D12
wow pisze:u siebie myslalem wlasnie o oponie 205/40/17 na kolku 7 cali szerokosci :-?

ten profil rozwalał by nie jeden kręgosłup i nie jedną felge ;)

: 13 kwie 2006, o 08:38
autor: arts
wbrew pozorom 205/40/17 jest nie wiele nizszy od 195/45/16 i raczej az tak nie ma co sie stresowac w uzytkowaniu, raczej jest problem w obwodzie calego kola :oko: pomijam ceny nowych opon :lol:

: 13 kwie 2006, o 08:59
autor: Porszak
Wow jak zalozysz kolo o srednicy wiekszej niz nominal to licznik ci bedzie zawyzal(masz wskazowke juz przesunieta o ile pamietam) :-P

no i ja tez uwazam ze 16 to max i najlepiej 6.5 szeroka tylko ciezko znalesc cos takiego. chociaz na sr ostatnio ktos zapodawal link do Roty i sa fajne kolka z naszym rozstawem

: 13 kwie 2006, o 09:12
autor: !markos
rota jest lekka, ale niestety malo wytrzymala.. to samo dotyczy sporej ilosci lekkich amerykanskich felg.

: 13 kwie 2006, o 09:34
autor: Porszak
!markos pisze:rota jest lekka, ale niestety malo wytrzymala.. to samo dotyczy sporej ilosci lekkich amerykanskich felg.
no to zostaja takie dotzy jak ja mam :lol: , Satana przezyly w prawie nienaruszonym stanie to musza byc mocne, ale waza 12ton :lol:

: 13 kwie 2006, o 09:34
autor: endo
Wow, wkladaj 16", ja wloze 17" jak kregoslup mi wytrzyma :oko:

jesli chesz 17" to wydaje mi sie, ze tylko po ladnym poszerzeniu nadkoli bedzie fajnie

: 13 kwie 2006, o 09:38
autor: !markos
do 17" potrzebna jest poszerzona buda, a nie nadkola.. do znudzenia mozna odwolywac sie w tym przypadku do beardy'ego - tam duze kola nie wygladaja na za duze, bo budy przybylo. w kazdym innym wypadku imho bedzie kupa.

: 13 kwie 2006, o 10:01
autor: cyberpooh
w sumie jak to ma byc drugi samochod a na codzien bedziesz renowka to zakladaj...
a tak na ta cholerne warszawskie dziury to chyba fajnie sie nie bedzie jezdzic.

: 13 kwie 2006, o 10:13
autor: pirat
mi tez sie 17" w corsie B nie podoba... samochod sie robi taki jakis niewymiarowy bleh... 16" w B to max jak dla mnie... :oko:

: 13 kwie 2006, o 10:26
autor: kyniek
Wowiq ja tezstawiam na 16': 17 jest jednak za duze
moje zdnaie

: 13 kwie 2006, o 10:48
autor: kamiloooo
17 troche za duze i nie praktyczne... :lol:
ale nikt takich nie ma w B wiec moze warto... :grin: :-D

: 13 kwie 2006, o 10:59
autor: =JUHol=
troche za male auto jak na 17", mysle ze ladne 16 bedzie o wiele lepsze

: 13 kwie 2006, o 11:05
autor: !markos
biale 16" i koniec tematu :-D

: 13 kwie 2006, o 11:56
autor: wow
mega super wielkie dzieki za wypowiedzi... jakos tez tak podobnie jak Wy sie boje, ze przy gsi look mojej future c20rsy kolo 17 moze kluc w oczy... zwlaszcza ze byloby biale = wygladalo na jeszcze wieksze...

sek w tym ze 17 moglem kupic w szerokosci 7 z et 45, a 16 moge kupic tez w 7 calach ale z et 37...

klamka nie zapadla, pewnie bede to kminil jeszcze jakis czas, zwlaszcza ze inne wazniejsze sprawy sa grane na biezaco...

cholera.. no szkoda bedzie mi sprzedac te moje 15 :-P ladne sa... nooo...

: 13 kwie 2006, o 12:17
autor: endo
wow pisze:sek w tym ze 17 moglem kupic w szerokosci 7 z et 45, a 16 moge kupic tez w 7 calach ale z et 37...
jak bedziesz chcial zobaczyc czy wejda i jak bedzie wygladalo takie et to znasz numer :oko:
oczywiscie jak juz wygrzebiesz c20rsa.com na asfalt :-P :oko:

: 13 kwie 2006, o 12:21
autor: Corstek
Pamietaj, tez zeby nie zwiekszac srednicy calego kola, bo to starszna lipa jest.Ja np. potrzebowalem zimowek na 14 i wziolem 175/65/14, gdzie srednica jest wieksza od 185/60/14 raptem o 5,5mm, a roznica jest kolosalna. Na zimowach tlucze niesamowicie, po przesiadce na letnie duzo, duzo, duzo lepiej jest.

W przypadku 205/40/17 od moich letnich opon ta opona jest wieksza o 18,2mm czyli jeszcze DUZO wieksza niz moje nieszczesne zimowki.
To samo w przypadku 195/55/15, ktore to beda wieksze o 17,9mm. Tak czy siak moim zdaniem bedzie tragedia na jakichkolwiek poprzecznych nierownosciach!!!

Reasumujac jesli juz koniecznie rajdowe oponki 888 to IMO najlepiej w rozmiarze 205/50/15, sa tylko ciut (3mm) wieksze niz moje zimowy, na ktorych da sie jezdzic, ale jest nie przyjemnie. Koszt opony 347zl + zapewne poszezanie minimalne nadkoli.

: 13 kwie 2006, o 12:56
autor: Porszak
przy mocy 150++KM(albo wiecej bo wow sprzedal silnika swojego) to ta roznica w srednicy nie ma znaczenia

7" miesci sie przy et45??i nie bedzie obcierek o nadkola??

: 13 kwie 2006, o 13:08
autor: !markos
Porszak pisze:przy mocy 150++KM(albo wiecej bo wow sprzedal silnika swojego)
raczej 300++ :lol: