[CA] parę pytań o TIS 2000 i EPC 2001

Tematy nie związane bezpośrednio z Corsa. Zastosuj się do regulaminu działu.
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

[CA] parę pytań o TIS 2000 i EPC 2001

Post autor: Mihó »

Czy w EPC też nie macie żadnej wzmianki o Corsie A City ? Wiem że takie istniały, że moja nie jest "wersją z naklejką", a np. nie mogę nigdzie dostać właśnie tych naklejek, w EPC ich nie ma

TIS 2000 - tam nie ma prawie nic o Corsie A. Jedyne co znalazłem, to informacja jak wyciągać włącznik świateł awaryjnych. Reszta to ogólnikowe wzmianki o akumulatorach i lakierowaniu. Brakuje np. informacji o elementach silnika, ich wartościach itp. Czy we wcześniejszych wersjach była może lepiej opisana ? Skad je zdobyć ? W sieciach P2P ich nie znalazłem.
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Awatar użytkownika
cursor
Nowy
Posty: 218
Rejestracja: 7 maja 2006, o 11:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cursor »

Ja mam wersje 2.5.4 baze master mam z 2005 roku, a archiwum(czyli właśnie samochody typu corsa a i kadett) mam z 2004 roku. Nie mam żadnej wzmianki o city. Te znaczki, jak i inne będzie bardzo ciężko dostać.
Jeden lubi słuchać, drugi jak go słyszą , ot taka sobie różnica .....
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

No ale czy jest tam więcej jakiś opisów niż tylko ta porada o włącznik świateł awaryjnych ?
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
ODPOWIEDZ

Wróć do „Luźne rozmowy”