Strona 1 z 1

pytanie do najwiekszych wyjadaczy :)

: 5 sie 2006, o 13:53
autor: GUMIS2000
mamy silniki isuzu
1,7d i 1,5 TD oba w corsie B
wiatraki do tych weduk EPC sa inne lecz oba sa niby 2 biegowe
który jest wydajnieszy
wiesz moze ADAŚ ?:)
inni maja jakies momysły ??
dzienki

: 5 sie 2006, o 23:42
autor: AdamXXL
nie wim czy będzie to gdzieś opisane.
proponuję ocenić po wyglądzie, np. ilość łopatek i ich kształt (szerokość, kąt natarcia)
najwięcej informacji pewnie da doświadczalne sprawdzenie, i nie koniecznie montując je

: 6 sie 2006, o 00:18
autor: !markos
gumis, skoro nadal robisz z tego swapa jakis kosmos z najdalszej planety, to zainwestuj w plaski podwojny wentylator spal'a, bo kazdy inny bedzie ci za malo dmuchal i silnik (nie daj boze) zagotuje sie zaraz po odpaleniu.....

: 6 sie 2006, o 11:00
autor: scotty
u mnie w astrze 1.7d wentylator chodzi na 1 biegu i bez problemu daje rade w upaly co byly niedawno

a najlepiej zrob tak jak markos mowi , nie wiem czy przy tej fabryce mocy i tak niewielkiej przestrzeni seria da rade

pozdrawiam

: 6 sie 2006, o 11:24
autor: GUMIS2000
!markos pisze:gumis, skoro nadal robisz z tego swapa jakis kosmos z najdalszej planety, to zainwestuj w plaski podwojny wentylator spal'a, bo kazdy inny bedzie ci za malo dmuchal i silnik (nie daj boze) zagotuje sie zaraz po odpaleniu.....
aha
to teraz ma sznase sie zagotowac zaraz po od palenieu
bo jeszcze 2 tygodnie temu nie miał szans
co moment przedstawiasz inne teorie dziwne to naprawde

Niestety nie robia 2 wentylatorów SPAL tak płaskich zeby miały
5 cm grubosci . Ren ma pojedynczy SPALa o tej grubosci
ale na mojej chłodnicy 2 sie juz nie zmieszcza.

: 6 sie 2006, o 12:26
autor: !markos
na prawde dziwne to jest to moj drogi gumisiu, ze z moich postow nie umiesz wychwycic plynacych gestym strumieniem ironii i szydery :lol: zaczynam postrzegac twoj projekt jako samochod do budowania i dotykania, ale w zadnym wypadku nie do jezdzenia :zakrecony:

skoro u rena wystarczy pojedynczy wentylator, a ma nieco bardziej wysilony silnik od twojego, to dlaczego u ciebie musi byc jakis kosmos z chlodzeniem? :-?

: 6 sie 2006, o 14:54
autor: GUMIS2000
Ironiczny to jest twoj swap w 2 dni ktory sie juz troche ciagnie
to tak apropo wiatraków do chłodnicy.

Ren ma inna chłodnice znacznie wieksza to 1
Ren ma na ktródko spenty wiatrak wiec nie wiem w
tym momencie czy to jest taka rewelacja to 2
Rena ma tak ale ja nie musze miec tak jak on to 3


Peace ! :)

: 6 sie 2006, o 15:41
autor: Staneq
@markos
przestan ty sie czepiac juz tego Gumisia.. :lol:

pamietaj ze my smiertelnicy zwykli mamy tylko Ople i tu nic nie jest bold on...sron :-P

: 6 sie 2006, o 17:08
autor: -=kLaRi=-
w lublinie Ren mial 2 wentylatory... zmienil na 1 !?
Nie wiem co wam jest z tymi temperaturami w wawce :)
Moj seryjny went spokojnie daje rade... ale moze na slasku jest chlodniej :P

: 6 sie 2006, o 17:37
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:Ironiczny to jest twoj swap w 2 dni ktory sie juz troche ciagnie
bo wiesz, chce polakierowac cale auto, a jeszcze musialo byc dokladnie sprawdzone na ramie i generalnie o sprawy zewnetrzne sie rozbija, bo samochod stoi juz gotowy do przekladki od ponad tygodnia :lol: nie chce wkladac tego w syfna bude jak niektorzy :-P

te temperatury to nie warszawa.. to tylko w gumisiowe tak goraco jest, ze potrzeba 7 wiatrakow na chlodnicy, 3 na turbinie, 4 na wydechu i 9 na akumulatorze :grin:

: 6 sie 2006, o 21:44
autor: -=kLaRi=-
heheheeh ,powalilo mnie to na kolana ;))) coolery na plycie z kompa :PPP :D :PP hehe

A tak na powaznie ,to z temperatura nie ma problemow ,nawet przy lecie !