Zawieszenie KONI za Free z wymianą ? :-D
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 7 sie 2006, o 11:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zawieszenie KONI za Free z wymianą ? :-D
Witam, mam taki dylemat:
U Kolegi w warsztacie pracuje pan który też ma Corse, ma juz swoje lata, sportowy tłumik wymienił na seryjny i teraz chce wymienić swoje zawieszenie KONI regulowane (twardośc/wysokoś) zaproponował mi wymiane.
KONI wsadzi mi a sobie moją serje.
Tylko boje się że jego zawieszenie jest skatowane.
Co byście zrobili na moim miejscu ?
U Kolegi w warsztacie pracuje pan który też ma Corse, ma juz swoje lata, sportowy tłumik wymienił na seryjny i teraz chce wymienić swoje zawieszenie KONI regulowane (twardośc/wysokoś) zaproponował mi wymiane.
KONI wsadzi mi a sobie moją serje.
Tylko boje się że jego zawieszenie jest skatowane.
Co byście zrobili na moim miejscu ?
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
lepiej wydać nawet na sprawdzenie amorków 40 PLNów niż później 400 PLNów na doprowadzenie zawieszenia aby się trzymało drogi.GibEx pisze:Moje zawieszenie tez nie jest napewno pierwszej młodości, obok warsztatu jest stacja diagnostyczna mozna wzucić jego corse na szarpak czy jak to tam sie nazywa i sprawdzić stan dobrze pisze czy bzdury klepie ? jest sens to chyba kosztuje max 40zł
STOP Pijanym kierowcom
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja bym sprawdzil na stacji diagnostycznej. Fakt, faktem test amorow nie bedzie miarodajny, to na twardym zawieszeniu zawsze zawyza. Natomist oko diagnosty powinno dostrzec czy zawias jest dobry, czy zly.
Ja bym ocenil na oko, jak to wyglada i moze zaryzykowal, zwlaszcza, ze Twoje zawieszenie jest juz srednie, wiec tez nie masz gwarancji, czy sie nie posypie...
pewnie tu bedzie tyle opinii, ile ludzi
Ja bym ocenil na oko, jak to wyglada i moze zaryzykowal, zwlaszcza, ze Twoje zawieszenie jest juz srednie, wiec tez nie masz gwarancji, czy sie nie posypie...
pewnie tu bedzie tyle opinii, ile ludzi

-
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
LOL kozzi zdaje się też myślał kiedyś pozytywnie, spytaj sie go co mu z tego przyszło i czy teraz kupiłby uzywane zawieszenie
jesli zawieszenie będzie wyjęte z auta to nie ma problemu z sprawdzeniem jego stanu, w inym przypadku nie kupowałbym tego zawieszenia 


"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 7 sie 2006, o 11:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zawieszenie moge wyjąć sprawdzić na wszelakie sposoby to przesympatycznego pana który pracuje z kolegą w warsztacie (jak przyjechałem ze swoim paskiem rozrzadu i napinaczem włożyli mi za free i jeszcze wymienił mi kable te z fajkami okazało się zę dwa miałęm od innego opla). Wczoraj pierwszy raz przejechałem sie swoją nowo zarejstrowaną Corsą (przesiadka z 1.2 8v -> 1.6 16v) jest jakaś twardsza od poprzeniej i się gróbo zastanawiam nad wymianą ze względy na nasze drogi a nie mam zamiaru prostowac felg.
Ma ktoś jakieś doświadczenie z takim zawieszeniem KONI
Jaie są możliwości obniżenia i czy można naprzykład na zime utawiac wysokość odpowiadającą seryjnemu zawieszeniu?
Jakie są możliwości regulaci twardości, można ustawić mega miętko
bądź mega twardo ?
Z góry dzięki i pozdrawiam
Ma ktoś jakieś doświadczenie z takim zawieszeniem KONI
Jaie są możliwości obniżenia i czy można naprzykład na zime utawiac wysokość odpowiadającą seryjnemu zawieszeniu?
Jakie są możliwości regulaci twardości, można ustawić mega miętko

Z góry dzięki i pozdrawiam
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Kit Koni ma tylko regulacje twardosci. Nie da sie manewrowac wysokoscia, ktora chyba idzie -35mm w stosunku do serii.
Ja bylem pod wrazeniem tego zawiasu, jesli mnie ktos wozil.
Wszystko jest zalezne od tego, czego oczekujesz i co lubisz. Corsa 1.6 16V, czyli GSI miala seryjnie ine nieco twardsze i chyba 20mm nizsze zawieszenie w stos. do serii. A mozesz sie przejechac tamtym autem? albo niech Cie ktos przewiezie - i bedziesz wiedzial
Ja bylem pod wrazeniem tego zawiasu, jesli mnie ktos wozil.
Wszystko jest zalezne od tego, czego oczekujesz i co lubisz. Corsa 1.6 16V, czyli GSI miala seryjnie ine nieco twardsze i chyba 20mm nizsze zawieszenie w stos. do serii. A mozesz sie przejechac tamtym autem? albo niech Cie ktos przewiezie - i bedziesz wiedzial

-
- Weteran
- Posty: 1141
- Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
- Lokalizacja: Śląskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gibex : jesli masz twardość-wysokośc to masz gwinta ...zamiana sie raczej powinna opłacać;)
Sprawdż po prostu ten zawias i napisz na forum, albo zrób pare fotek i wrzuc do wątku.
Każda GSI na -20 mm "seryjnie" więc zawiasik jest lekko twardszy.
Jak juz zawias zmienisz to dorzuc sobie jeszcze rozpórki. Buda nie będzie tak cierpiała a i wrażenia z jazdy milsze będą
Można wyhaczyc tanio używki.
Sprawdż po prostu ten zawias i napisz na forum, albo zrób pare fotek i wrzuc do wątku.
Każda GSI na -20 mm "seryjnie" więc zawiasik jest lekko twardszy.
Jak juz zawias zmienisz to dorzuc sobie jeszcze rozpórki. Buda nie będzie tak cierpiała a i wrażenia z jazdy milsze będą

Można wyhaczyc tanio używki.