Hamulce Corsa A
- cursor
- Nowy
- Posty: 218
- Rejestracja: 7 maja 2006, o 11:14
- Lokalizacja: Racibórz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A robiłeś coś z hamulcami? Jeśli nie to masz odpowiedź, przednie zaciski masz zapieczone. Na twoim miejscu przejrzałbym cały układ hamulcowy. W przednich zaciskach ja je zdejmiesz(imbus 10) to są takie tuleje, służą one do przesuwu zacisku i lubią się zapiekać dosyć często.
Jeden lubi słuchać, drugi jak go słyszą , ot taka sobie różnica .....
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
według Tisa w aso w mojej wersji równiez nie ma korektora na belce a dam sobie głowe uciąć, że go regulowałem!markos pisze: w ca z tego co wiem nie ma regulowanego korektora na belce
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
markosowi chodzi o korektor(y) wkręcany w pompę przy serwie. one nie są regulowane. ten na belce można uznać za dodatkowy.
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
afair wszystkie 1.4 16v mialy korektor na belce, roznica byla w zakresie regulacji - jedne byly mocniej/slabiej, inne mocniej/slabiej+nizej/wyzej-=m&m=- pisze:według Tisa w aso w mojej wersji równiez nie ma korektora na belce
nie inaczej, a o tym wlasnie mowil autor watkuAdamXXL pisze:markosowi chodzi o korektor(y) wkręcany w pompę przy serwie. one nie są regulowane
-
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 11 mar 2005, o 20:07
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hamulce w Corsie A to poprostu tragedia. Przerabiałem już to nie raz. Jeżeli chodzi o moją to wymieniłem już tatcze, klocki, prewody miękie wszystki, reperaturki przedich zacisków, bębny, częki, cylinderki tył i teraz już hamuje ale rewaelacja to nie jest. Prawie każda wizyta u mechanika to hamulce - jak na razie spokój odpukać.
DOŁĄCZE SIĘ DO TEMATU I ZAPYTAM CZY DO SERWA SA JAKIEŚ PŁYNY KTÓRE MOGĄ POPRAWIĆ JEGO STAN. (jezeli tak to jakie)
DOŁĄCZE SIĘ DO TEMATU I ZAPYTAM CZY DO SERWA SA JAKIEŚ PŁYNY KTÓRE MOGĄ POPRAWIĆ JEGO STAN. (jezeli tak to jakie)
Corsa A 1.2i 91r
- cursor
- Nowy
- Posty: 218
- Rejestracja: 7 maja 2006, o 11:14
- Lokalizacja: Racibórz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tarcze nie zapiekały ci się, bo nie jeździłeś nimi w zimie, a w lecie robiliśmy je.
Jak chcesz pozostać przy 13" felgach to rozglądaj się za zaciskami z nexii gl, corsy A gsi, lub corsa b i astra f pod tarcze wentylowane 236mm. W corsie A i Nexii były to delco, w astrze ATE(na początku produkcji delco też się zdarzały), które już się nie zapiekały, bo nie było co się zapiekać.
Jak chcesz pozostać przy 13" felgach to rozglądaj się za zaciskami z nexii gl, corsy A gsi, lub corsa b i astra f pod tarcze wentylowane 236mm. W corsie A i Nexii były to delco, w astrze ATE(na początku produkcji delco też się zdarzały), które już się nie zapiekały, bo nie było co się zapiekać.
Jeden lubi słuchać, drugi jak go słyszą , ot taka sobie różnica .....
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
[reklama mode on]cursor pisze: Jak chcesz pozostać przy 13" felgach to rozglądaj się za zaciskami z nexii gl, corsy A gsi, lub corsa b i astra f pod tarcze wentylowane 236mm.
zasiski pod wentylowane 236mm z 99r leża u mnie w piwnicy
[reklama mode off]
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert