KOTLINOWÓZ:)
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
KOTLINOWÓZ:)
2lata w klubie za mna, wiec czas przedstawic moja corse.
Corsa B rocznik 96 x14sz ECO plus
Corse zakupilem od starszej pani w 2004r, w stanie srednim, przez pierwsze dwa lata staralem sie osiagnac stan igla(i juz niewiele brakuje) wymienilem cale zawieszenie(gumki sworznie koncowki wahacze itp) poza amorkami, wszystkie ogniska korozji polikwidowalem cale autko jest zabezpieczone barankiem od spodu a profile zamkniete throluxem(tego nie skapilem poszlo 1,5l:) ).
Silnik:
wymienione filtry oleje plyny uszczelki miska olejowa razrzad a ostatnio caly monowtrysk.
Przy okazji wymiany uszczelki pod glowica zrobilem kanaly(skasowalem wszelkie nierownosci raczej nie powiekszalem ich srednicy),kolektor wydechowy i dolotowy spasowane z glowica a w kolektorze wylotowym wygladzilem powieszchnie.
Od jakis 6 miesiecy siedzi sobie stozek k&n, ostatnio dzieki totikowi wymienilem na Jacky i o dziwo na Jacky lepiej sie jezdzi.
Skrzynia:
F13cr
Zawias:
narazie seria
Hamulce:
Zaciski od calibry, tarcze brembo max i klocki ferrodo ds performance(czy jakos tak)
Kola:
Aluski od astry2(dzieki markos) i fuldy carrat progresso 195/50/15
Wydech:
Koncowy tlumik to ulter brak srodkowego tlumika.
Przyszlosc:
Plan jest prosty wywalic wszystko co mi nie potrzebne, Kubelki,zawias(bedzie b6 z eibachem), Stabilizatory(tu oczekuje ze pomozecie),Rozporki juz sie produkuja(jak bedzie wolna chwilka to sie dokonczy), stylistycznie zostanie jak jest.Silnik moze c16xe a moze 20xe a moze18xe sie zobaczy wszystko robie sam i swap tez bede chcial przeprowadzic sam tylko jeszcze nie mam odpowiedniej wiedzy wiec to poczeka sobie troszke.
No to jest moja jajecznica narazie tyle jak beda jakies nowe mody to sie pohwale narazie czas przejsc na zimowy styl czyli stlofffki
Corsa B rocznik 96 x14sz ECO plus
Corse zakupilem od starszej pani w 2004r, w stanie srednim, przez pierwsze dwa lata staralem sie osiagnac stan igla(i juz niewiele brakuje) wymienilem cale zawieszenie(gumki sworznie koncowki wahacze itp) poza amorkami, wszystkie ogniska korozji polikwidowalem cale autko jest zabezpieczone barankiem od spodu a profile zamkniete throluxem(tego nie skapilem poszlo 1,5l:) ).
Silnik:
wymienione filtry oleje plyny uszczelki miska olejowa razrzad a ostatnio caly monowtrysk.
Przy okazji wymiany uszczelki pod glowica zrobilem kanaly(skasowalem wszelkie nierownosci raczej nie powiekszalem ich srednicy),kolektor wydechowy i dolotowy spasowane z glowica a w kolektorze wylotowym wygladzilem powieszchnie.
Od jakis 6 miesiecy siedzi sobie stozek k&n, ostatnio dzieki totikowi wymienilem na Jacky i o dziwo na Jacky lepiej sie jezdzi.
Skrzynia:
F13cr
Zawias:
narazie seria
Hamulce:
Zaciski od calibry, tarcze brembo max i klocki ferrodo ds performance(czy jakos tak)
Kola:
Aluski od astry2(dzieki markos) i fuldy carrat progresso 195/50/15
Wydech:
Koncowy tlumik to ulter brak srodkowego tlumika.
Przyszlosc:
Plan jest prosty wywalic wszystko co mi nie potrzebne, Kubelki,zawias(bedzie b6 z eibachem), Stabilizatory(tu oczekuje ze pomozecie),Rozporki juz sie produkuja(jak bedzie wolna chwilka to sie dokonczy), stylistycznie zostanie jak jest.Silnik moze c16xe a moze 20xe a moze18xe sie zobaczy wszystko robie sam i swap tez bede chcial przeprowadzic sam tylko jeszcze nie mam odpowiedniej wiedzy wiec to poczeka sobie troszke.
No to jest moja jajecznica narazie tyle jak beda jakies nowe mody to sie pohwale narazie czas przejsc na zimowy styl czyli stlofffki
Ostatnio zmieniony 7 lis 2006, o 00:17 przez Kotlin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Plastiki pewnie zostana takie jakie sa jakos podobie mnie sie tak.
Jak bedzie gsi front to pomysle nad malunkiem plastikow.
@markos
springi na tyle to na bank sa od gsi bo sam wymontowalem a przod tez miall byc od gsi ale cos mi za wysoko stoi.
Co myslicie o lotce z gsi??
Na pulkach juz lezy kolektor z c20xe flansza pod kolektor od markosa, sprezynkii eibach, i na ukonczeniu sa rozporki wszystkie 3 jak bedzie chodz troszke cieplej to dokoncze je.
Ten silnik musi jeszcze troche u mnie polatac wiec poszukam jakiegos walka a przepustnice z c16nz(albo 18nz bo nie pamietam) juz mam.
I z tym silnikiem to by bylo na tyle.
Dzieki chlopaki za dobre slowko bede dzialal dalej w miare mozliwosci finasowych.
I mam nadzieje ze pojawie sie na zlocie w 2007r bo jak narazie dalem strasznie ciala w tym temacie
Jak bedzie gsi front to pomysle nad malunkiem plastikow.
@markos
springi na tyle to na bank sa od gsi bo sam wymontowalem a przod tez miall byc od gsi ale cos mi za wysoko stoi.
Co myslicie o lotce z gsi??
Na pulkach juz lezy kolektor z c20xe flansza pod kolektor od markosa, sprezynkii eibach, i na ukonczeniu sa rozporki wszystkie 3 jak bedzie chodz troszke cieplej to dokoncze je.
Ten silnik musi jeszcze troche u mnie polatac wiec poszukam jakiegos walka a przepustnice z c16nz(albo 18nz bo nie pamietam) juz mam.
I z tym silnikiem to by bylo na tyle.
Dzieki chlopaki za dobre slowko bede dzialal dalej w miare mozliwosci finasowych.
I mam nadzieje ze pojawie sie na zlocie w 2007r bo jak narazie dalem strasznie ciala w tym temacie
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Skynet pisze:Odradzam zawias eibacha w szczegolnosci sprezyny.
Skynet pisze:Komfort jazdy, sterownosc i przyczepnosc HRkow jest o 2 klasy wyzsza.
tu juz mi nie starczylo ikon..Skynet pisze:Co do amorow proponuje Kayaby.
skad ty mieszkasz i jak slabo jestes objezdzony, ze zebrales doswiadczenia skrajnie odmienne od zdecydowanej wiekszosci uzytkownikow obnizonych zawieszen i w jak niesamowity sposob wpadles na to, zeby czlowiekowi chcacemu zakupic bilsteina polecac kayabe???
Ostatnio zmieniony 4 lis 2006, o 20:16 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Klocki i tarcze takie jak u mnie
Ogolnie fajne autko! Gratuluje!
Ogolnie fajne autko! Gratuluje!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gorniol , Jesli kupisz te tarcze ,musisz kupic miekkie klocki ,wlasnie np. Ferdodo Ds2000 Performance ,bo inaczej zwyklymi twardymi zniszczysz tarcze. Naciecia sa po to ,zeby odprowadzac pyl i gazy z proacesu hamowania i do oglnego oczyszczania klockow.
Czy ja wiem czy sie szybciej scieraja ,ja ten komplet mam juz 2go rok ,tyle ze zrobilem na nich moze z 17tys.
Cos za cos Dobre hamowanie = Szybsze scieranie ,ale tak jak pisalem ja zrobilem juz 17tys i mysle ,ze zrobie jeszcze drugie tyle.
Czy ja wiem czy sie szybciej scieraja ,ja ten komplet mam juz 2go rok ,tyle ze zrobilem na nich moze z 17tys.
Cos za cos Dobre hamowanie = Szybsze scieranie ,ale tak jak pisalem ja zrobilem juz 17tys i mysle ,ze zrobie jeszcze drugie tyle.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Autko mialo byc sprzedane i mialem kupic honde (to przez markosa i rozkminki z nim na gg) ale uznalem ze na Honde mnie nie stac i styl jazdy jaki preferuje nie bardzo pasuje do cifa, postanowilem dalej dlubac autko.
Dzis moja najtansza modyfikacja, jeszcze wszystkiego nie wywalilem ale sie wywali nastepnym razem.
Do wakacji przyjdzie kubelek dla kierowcy i szelki a prawy fotel bedzie od astry moze cali nie wiem.
Zawias jak mowilem bilstein b8 i eibachy
Obspawac tu i tam poszukac silnika i mysle ze to wsio na ten rok.
Rozporki juz zrobilem ale zaloze razem z zawiasem.
Pozdrawiam i Wesolych swiat.
takie male foto mozna wlepiac bezposrednio
wasz moderator
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
hmmm czy czuc nie iwem przejechalem moze z 2km, napewno jest glosniej, tyl sie poniosl troszke i koniecznie musze zalozyc zawias.
Mam wage taka pocztowa do 60kg i zwaze wszystko po swietach oparcie sporo wazy, przod jeszcze nie rozebrany.
Ps. Plastiki rozbierac w corsie to czysta przyjemnosc zero problemu.
Mam wage taka pocztowa do 60kg i zwaze wszystko po swietach oparcie sporo wazy, przod jeszcze nie rozebrany.
Ps. Plastiki rozbierac w corsie to czysta przyjemnosc zero problemu.