Już niedługo mam nadzieję będę kupował gwint do Cosiary. Myślę nad Weiteckiem:
http://www.weitecshop.de/step_ajax.php? ... eitechicon
Są tam 3 serie gwintów, interesują mnie serie GT i TX. Którą brać, różnica w cenie między nimi to 50€. Po drugie po wyszukaniu modelu auta w sklepie na dole pod listą są wyjaśnienia, ale mój niemiecki słaby bardzo jest i jak by ktoś mógł, to...
Na czerwono te serie którymi jestem zainteresowany, na niebiesko to jakbyście mogli wyjaśnijcie mi o co chodzi
Gwint do CA
- szajboos
- Nowy
- Posty: 343
- Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
- Lokalizacja: Racibórz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sorry, że podbijam posty.
Co byście powiedzieli na temat tego:
http://cgi.ebay.de/FK-Koenigsport-Gewin ... dZViewItem
Wiem że używka to nie to samo jak nówkę zapodać, ale podobno tylko latem jeżdżone....
Co byście powiedzieli na temat tego:
http://cgi.ebay.de/FK-Koenigsport-Gewin ... dZViewItem
Wiem że używka to nie to samo jak nówkę zapodać, ale podobno tylko latem jeżdżone....
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
po angielsku lepiej?
gt - tylko regulacja wysokosci
tx - regulacja wysokosci i tlumienia
mysle, ze w zupelnosci wystarczy ci gt
kluczem do zrozumienia tego, czego nie rozumiesz, jest uwazne czytanie golych danych dotyczacych obnizenia... dosc oczywsite jest, ze roznica pomiedzy pierwsza i druga opcja jest taka, ze ta pierwsza nie ma regulacji wysokosci tylu, a ta druga takowa opcje posiada. teraz proste?
reszta oznaczen w rameczce dosc prosto tlumaczy sie poprzez translate.google.com i oznaczaja one odpowiednio:
40 - regulacja wysokosci tylko z przodu, tyl ustalony przez sprezyne i amortyzator
42 - przy seryjnych kolach (ode mnie: lub szerokich, lub z duzym offsetem) potrzebny dystans poszerzajacy (pisal o tym kiedys arts, wystarczy uwazniej sledzic forum)
148 - uzywac tylko oem mocowan amortyzatorow (czy cos w ten desen, nie podejrzewam, zeby ten punkt mial jakiekolwiek znaczenie )
49 - regulacja wysokosci tylu dzieki dolaczonym gwintowanym podkladkom (tez dosc oczywiste jak na zawieszenie tej budowy..)
HICON GT - Coilover Kits
Height adjustable / fixed damping rates
The HICON GT Series features individual lowering in combination with sporty pre-set damping rates.
• Individual lowering within the TÜV approved lowering range
• Front axle and rear axle (if technically possible)
with coilover adjustment
• Galvanized strut housings with additional coating for ideal
corrosion prevention
• Complete solution with adjustable spring perches, race spring
system and rubber stops with dust protection cover.
• High-performance twin-tube design damper with high-quality
components for a long product life.
glowna roznica to jak widacHICON TX “plus” - Coilover Kits
Height adjustable / adjustable damping rates
The HICON TX “plus” coilover kits have been designed for sporty and ambitious drivers, who want to adjust the damping rates of their rides.
• Rebound adjustable without dismantling the dampers
• TX “plus” – state of the art technology for a long product life
• Reduced system-friction for effective rebound adjustment
• Individual lowering within the TÜV approved lowering range
• Front axle and rear axle (if technically possible) with coilover
adjustment
• Galvanized strut housings with additional coating for ideal
corrosion prevention
• Complete solution with adjustable spring perches, race spring
system and rubber stops with dust protection cover.
gt - tylko regulacja wysokosci
tx - regulacja wysokosci i tlumienia
mysle, ze w zupelnosci wystarczy ci gt
kluczem do zrozumienia tego, czego nie rozumiesz, jest uwazne czytanie golych danych dotyczacych obnizenia... dosc oczywsite jest, ze roznica pomiedzy pierwsza i druga opcja jest taka, ze ta pierwsza nie ma regulacji wysokosci tylu, a ta druga takowa opcje posiada. teraz proste?
reszta oznaczen w rameczce dosc prosto tlumaczy sie poprzez translate.google.com i oznaczaja one odpowiednio:
40 - regulacja wysokosci tylko z przodu, tyl ustalony przez sprezyne i amortyzator
42 - przy seryjnych kolach (ode mnie: lub szerokich, lub z duzym offsetem) potrzebny dystans poszerzajacy (pisal o tym kiedys arts, wystarczy uwazniej sledzic forum)
148 - uzywac tylko oem mocowan amortyzatorow (czy cos w ten desen, nie podejrzewam, zeby ten punkt mial jakiekolwiek znaczenie )
49 - regulacja wysokosci tylu dzieki dolaczonym gwintowanym podkladkom (tez dosc oczywiste jak na zawieszenie tej budowy..)