po angielsku lepiej?
HICON GT - Coilover Kits
Height adjustable / fixed damping rates
The HICON GT Series features individual lowering in combination with sporty pre-set damping rates.
• Individual lowering within the TÜV approved lowering range
• Front axle and rear axle (if technically possible)
with coilover adjustment
• Galvanized strut housings with additional coating for ideal
corrosion prevention
• Complete solution with adjustable spring perches, race spring
system and rubber stops with dust protection cover.
• High-performance twin-tube design damper with high-quality
components for a long product life.
HICON TX “plus” - Coilover Kits
Height adjustable / adjustable damping rates
The HICON TX “plus” coilover kits have been designed for sporty and ambitious drivers, who want to adjust the damping rates of their rides.
• Rebound adjustable without dismantling the dampers
• TX “plus” – state of the art technology for a long product life
• Reduced system-friction for effective rebound adjustment
• Individual lowering within the TÜV approved lowering range
• Front axle and rear axle (if technically possible) with coilover
adjustment
• Galvanized strut housings with additional coating for ideal
corrosion prevention
• Complete solution with adjustable spring perches, race spring
system and rubber stops with dust protection cover.
glowna roznica to jak widac
gt - tylko regulacja wysokosci
tx - regulacja wysokosci i tlumienia
mysle, ze w zupelnosci wystarczy ci gt
kluczem do zrozumienia tego, czego nie rozumiesz, jest uwazne czytanie golych danych dotyczacych obnizenia... dosc oczywsite jest, ze roznica pomiedzy pierwsza i druga opcja jest taka, ze ta pierwsza nie ma regulacji wysokosci tylu, a ta druga takowa opcje posiada. teraz proste?
reszta oznaczen w rameczce dosc prosto tlumaczy sie poprzez translate.google.com i oznaczaja one odpowiednio:
40 - regulacja wysokosci tylko z przodu, tyl ustalony przez sprezyne i amortyzator
42 - przy seryjnych kolach (ode mnie: lub szerokich, lub z duzym offsetem) potrzebny dystans poszerzajacy (pisal o tym kiedys arts, wystarczy uwazniej sledzic forum)
148 - uzywac tylko oem mocowan amortyzatorow (czy cos w ten desen, nie podejrzewam, zeby ten punkt mial jakiekolwiek znaczenie

)
49 - regulacja wysokosci tylu dzieki dolaczonym gwintowanym podkladkom (tez dosc oczywiste jak na zawieszenie tej budowy..)