Pytanie do znawcow silnikow 2.0 8v
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pytanie do znawcow silnikow 2.0 8v
Witam!
Chcialbym sie Was poradzic czym rozni sie silnik 20SE od C20NE i/lub 20SEH. Chodzi mi tutaj przede wszystkim o zastosowane podzespoly, bo ze roznia sie stopniem kompresji (co wynika chociazby z oznaczenia kodowego) oraz ze c20ne ma lambde i kata to sobie wykombinowalem sam - chyba dobrze ...
Z tego co sie dowiedzialem wstepnie 20SE ma tloki takie jak w SEH-u i tym samym inne jak w NE. Jak wyglada kwestia innych podespolow gdyby przyszlo np do remontu takiego 20SE?
Pozdrawiam
Chcialbym sie Was poradzic czym rozni sie silnik 20SE od C20NE i/lub 20SEH. Chodzi mi tutaj przede wszystkim o zastosowane podzespoly, bo ze roznia sie stopniem kompresji (co wynika chociazby z oznaczenia kodowego) oraz ze c20ne ma lambde i kata to sobie wykombinowalem sam - chyba dobrze ...
Z tego co sie dowiedzialem wstepnie 20SE ma tloki takie jak w SEH-u i tym samym inne jak w NE. Jak wyglada kwestia innych podespolow gdyby przyszlo np do remontu takiego 20SE?
Pozdrawiam
CTM #204
- szajboos
- Nowy
- Posty: 343
- Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
- Lokalizacja: Racibórz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Wałek rozrządu w 20SE jest taki sam jak w 20NE/C20NE.
Komputer wygląda na jakiś specjalny do tego motoru, wg. tej strony:
http://www.opelmoscow.ru/opelecu-cod.htm
Komputer wygląda na jakiś specjalny do tego motoru, wg. tej strony:
http://www.opelmoscow.ru/opelecu-cod.htm
- cursor
- Nowy
- Posty: 218
- Rejestracja: 7 maja 2006, o 11:14
- Lokalizacja: Racibórz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
20se to motronic 4, c20se to motronic 1,5. Silnik montowany w omedze A(tak jak pisałem na corsa-a.pl, jeśli jest on z omegi to musisz zmienić koło zamachowe). Tłoki takie jak w seh'u, wałek prawdopodobnie taki jak w ne. Do wiązki z 20se podejdzie bez problemu komp z 20ne. W przypadku c20se można pokombinować i dorwać kompa z astry(z seh'a na motronicu 1,5), jakiś czas temu był taki komp w wydaniu irmschera.
Wiązką się nie przejmuj, nie wiem dlaczego tak boisz się tej lambdy, dorwij wiązke z odpowiedniego silnika i problemów nie będzie.
Nie zdziwiłbym się gdyby ten silnik miał kompa takiego jak w 20ne lub 20seh(z numerów wynika co innego, ale to tylko kwestia map).
Większych różnic między tymi silnikami nie ma, 20se to coś pośredniego pomiędzy 20ne, a 20seh(ma 122KM jak dobrze pamiętam).
Wiązką się nie przejmuj, nie wiem dlaczego tak boisz się tej lambdy, dorwij wiązke z odpowiedniego silnika i problemów nie będzie.
Nie zdziwiłbym się gdyby ten silnik miał kompa takiego jak w 20ne lub 20seh(z numerów wynika co innego, ale to tylko kwestia map).
Większych różnic między tymi silnikami nie ma, 20se to coś pośredniego pomiędzy 20ne, a 20seh(ma 122KM jak dobrze pamiętam).
Jeden lubi słuchać, drugi jak go słyszą , ot taka sobie różnica .....
-
- Świeżak
- Posty: 18
- Rejestracja: 7 maja 2004, o 19:38
- Lokalizacja: Krk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
najfajniejszy to pojecie wzgledne:]YAQB pisze:Ponoc walek od 1.8 (nie pamietam teraz symbolu) jest najfajniejszy (z seryjnych)Anal pisze:wałka ja bym nie dawał od seh-a
z seha jest napewno ogolnie najlepszy ale z 1,8 (18e) pozwala wyciagnac pare koni wiecej u gory
| streetracers.krakow.pl |
stage 1 - Najszybsza nexia 1,5 LPG - ET 16.63
stage 2 - nexia 1,5 lpg off - ET 16.23
stage 3 - łan kam połer?? - et - 15.xx...
stage 1 - Najszybsza nexia 1,5 LPG - ET 16.63
stage 2 - nexia 1,5 lpg off - ET 16.23
stage 3 - łan kam połer?? - et - 15.xx...