Strona 1 z 2
Czy ktoś jeździ, jeździł na amorach BOGE Turbo? opinie
: 22 lut 2007, o 06:15
autor: chuckyhc
Dysponuje malym budzetem.gdzies na forum wychaczylem nazwe BOGE turbo. napisalem do Pana Mtsbilsteina i sie zdziwilem ze taka taniocha.
no i pytam jakie one sa czy ktos jezdzil czy nie?
: 22 lut 2007, o 09:02
autor: !markos
dysponujesz malym budzetem, ale robisz rajdowke, tak? a potem bedziesz szukal tanich sposobow na podniesienie mocy o 30%?
jesli robisz rajdowke, to ja proponuje komplet bilsteina b6 i seryjne sprezyny. koniec, kropka. lepszego rozwiazania chyba nie ma.
: 22 lut 2007, o 11:34
autor: radzio_gsi
potwierdzam, bilstein b6 + seria sprezyny daje zajebista konfiguracje kjsowa
: 22 lut 2007, o 11:59
autor: Corstek
Jw. b6 + seria i jezdzi sie wypas. Pozniej polecam jeszcze je utwardzic w zerkopolu i caly czas do seryjnych sprezyn je zakladac.
Pamietaj, ze bilsteiny mozna regenerowac dowolna ilosc razy, wiec na dluzsza mete wyjda taniej niz jakiekolwiek amortyzatory.
: 22 lut 2007, o 17:01
autor: chuckyhc
Markos czy Ty sie nabijasz ze mnie czy jako?no nie stac mnie na zawieche za 3000 pln.no sorka no.
a co b6 to jestem pewien ze to gutten amoren, ale jakby nie patrzec to prawie 1000 zeta za przod. No ale w rajdowce zawias to podstawa( kubly i kiera jeszcze).
3 ostatnie sezony jezdzilem malanem.dopiero chyba dwie czy tzry rundy przed koncem sezonu 2006 zalozylem bile i curwa beczalem dlaczego ja tego wczesniej nie zrobilem.o ile sie nie myle to wlasnie byly b6. cudowna jazda.
czy jest jakis tanszy amor o podobnym dzialaniu do b6,pewnie i tak uzbieram i kupie bila, ale tak pytam
: 22 lut 2007, o 17:14
autor: !markos
nie, nie ma nic tanszego co dziala jak bilstein.
nie, nie nabijam sie. zwracam tylko uwage, ze jak cos ma dzialac - to nie mozna oszczedzac.
: 22 lut 2007, o 17:59
autor: chuckyhc
czyli co bilstein rulez tak? no a b8 sprint?krotsze sa podobno.
ja mam jakies amory gazowe firmy Raceland.corsa chyba na nich przyjechala z Francji.z tylu mam krotkie czerwone sprezyny i te amory i tyl dzila super.z przodu mam serie sprezyny i te amory.nawet niezle to dziala ale moglo by byc twardsze.
seryjne springi mozna w sumie ciac chyba nie?w koncu sa linearne wiec chyba nie zmienia sie im charakterystyki?co ty na to Panie Markos
: 22 lut 2007, o 18:33
autor: czester 1
chuckyhc pisze:
seryjne springi mozna w sumie ciac chyba nie?w koncu sa linearne wiec chyba nie zmienia sie im charakterystyki?co ty na to Panie Markos
tego nie males pisac

: 22 lut 2007, o 18:37
autor: chuckyhc
czego mialem nie pisac:ze mozna ciac czy ze Panie Markos???
: 22 lut 2007, o 19:05
autor: radzio_gsi
pierwsza sprawa ze bilstein nie kosztuje 3 tysi tylko ok 1500 w mtsie
druga to b6 i b8 do corsy sa takie same.
: 22 lut 2007, o 19:16
autor: chuckyhc
no spoko spoko.za 3 tysie to chodzilo mi o spaxa albo inne koni.
no ciekawe ze sa takie same?tylko cena jest inna?o co tu chodzi??
: 22 lut 2007, o 19:18
autor: radzio_gsi
ale wiesz o tym ze koni ( nie wiem jak spax) sa na cienkiej sztycy. mojemu znajomemu w cc wygial sie po upalaniu na szutrze
: 22 lut 2007, o 19:23
autor: chuckyhc
a to zonk.kurde co bile to bile nio nie.
kupilbym jakies do regeneracji
kumpel mial pierdol.. na punkcie bili.mowie o maluchu.jak mi dawal swoje to powiedzial mi tak:kurna wyslalem je (nie pamietam gdzie) do regeneracji mieli mi zrobic tak zeby wychodzily w okolo 60 sekund a wychodza w 20 sekund.przez to prawdopodobnie wydachowal biedak. no ale mi sie fajnie na nich jezdzilo
: 23 lut 2007, o 00:12
autor: pirat
Ogarnij sie chlopaku...
najpierw piszesz ze zawias to podstawa, a pozniej piszesz o obcinaniu sprezyn i oszczednosci tu i tam. Albo cos robisz, albo sobie odpusc.
Polecam tez zamiast pisac bzdury, poczytac w szukajce. Znajdziesz tam tyle wypowiedzi Markosa n/t zawiasow, ze Ci sie znudzi...
I jeszcze jedno - zapamietaj jak 11 przykazanie - tu nie propagujemy ciecia sprezyn, bo to glupota!!!
: 23 lut 2007, o 06:02
autor: chuckyhc
Do pirat:a Ty bys mogl sobie odpuscic co?nie przezywaj tyle no
a co do ciecia sprezyn, to tak to sie robilo w maluchu bo za bardzo innego wyjscia nie bylo,a cieta seria z bilami dzialala super.
wszystkich urazonych moja glupota co do ucietych sprezyn NAJMOCNIEJ PRZEPRASZAM a szczegolnie PIRATA

: 23 lut 2007, o 06:11
autor: chuckyhc
a co co pisania bzdur.ja pytalem o amorki BOGE turbo, na temat ktorych nic sie nie dowiedzialem.tylko zjebe dostalem i tyle.
Pirat ciekawe czy ty zawsze miales na wszystko kase i robiles wszystko porzadnie.jak tak to ci gratuluje szczescia. ja tak nie mam wiec kombinuje.
: 23 lut 2007, o 08:28
autor: !markos
prosze ladnie.. ogarnij sie....

: 23 lut 2007, o 08:56
autor: -=m&m=-
!markos pisze:prosze ladnie.. ogarnij sie....

ale po co

przecież maluch to prawie corsa

a auta robione za pomocą młotka można również naprawiać młotkiem
Ps. przeprosiny to nie wszystko

teraz trzeba zadeklarować chęc poprawy
Ps2. naucz sie edytowac posty
: 23 lut 2007, o 09:08
autor: !markos
i jeszcze cos..
chuckyhc pisze:ja pytalem o amorki BOGE turbo, na temat ktorych nic sie nie dowiedzialem.tylko zjebe dostalem i tyle.
!markos pisze:jesli robisz rajdowke, to ja proponuje komplet bilsteina b6 i seryjne sprezyny. koniec, kropka. lepszego rozwiazania chyba nie ma.
radzio_gsi pisze:potwierdzam, bilstein b6 + seria sprezyny daje zajebista konfiguracje kjsowa
Corstek pisze:Jw. b6 + seria i jezdzi sie wypas. Pozniej polecam jeszcze je utwardzic w zerkopolu i caly czas do seryjnych sprezyn je zakladac.
jesli odczytales to jako zjebe, to gratuluje umiejetnosci czytania ze zrozumieniem. podpowiem, ze jezeli nie otrzymales zadnej odpowiedzi na temat jakichs wynalazkow boge, to zapewne nie nalezy sie nimi interesowac. polecilismy ci najlepsze mozliwe zestawienie, na ktorym na pewno sie nie zawiedziesz, a ty dalej nawijasz jakies pierdy o ucinaniu sprezyn i kaszlaku, ktorego ktos wydaszyl...
: 23 lut 2007, o 09:39
autor: endo
chcesz rajdowke - robisz cos co ma rece i nogi, nie stac Cie - idziesz do empiku i kupujesz colina. sorki - to jest brutalna prawda, a przejscie z malucha na cokolwiek innego bedzie bolalo
: 23 lut 2007, o 10:41
autor: Porszak
chuckyhc pisze:
seryjne springi mozna w sumie ciac chyba nie?w koncu sa linearne wiec chyba nie zmienia sie im charakterystyki?co ty na to Panie Markos
nie linearne tylko liniowe i wlasnie jak je obetniesz to zmienisz charakterystyke w stosunku do serii
: 23 lut 2007, o 10:43
autor: Aro
ale sie porszak czepiasz słówek

może to taki slang

: 23 lut 2007, o 12:36
autor: Staneq
endo pisze:chcesz rajdowke - robisz cos co ma rece i nogi, nie stac Cie - idziesz do empiku i kupujesz colina. sorki - to jest brutalna prawda..
święte słowa...
: 23 lut 2007, o 13:53
autor: geo022
moze i maly OT ale hmmm jak sie robi rajdówke trzeba miec na to pomysl a z tego co widze Ty masz pomysl taki zeby zmienic zawias i kiere a na jaka powiedzccie wy mi ....... nie mam kasy na to co proponujecie............
mysle ze zastanow sie nad tym jeszcze bo z tego co piszesz to nie masz kasy zeby to auto do stanu oryginalnego doprowadzic a Ty je chcesz przeprabiać
PoMYSL NAD TYM JESZCZE

: 23 lut 2007, o 15:30
autor: chuckyhc
ok.koncze temat.dzieki za wielka pomoc.jestescie wspanialomyslni.normalnie wasza pomoc w moim przypadku jest nieoceniona.
a linearny = liniowy jakby co
DZIEKI
: 23 lut 2007, o 15:49
autor: Porszak
chuckyhc pisze:ok.koncze temat.dzieki za wielka pomoc.jestescie wspanialomyslni.normalnie wasza pomoc w moim przypadku jest nieoceniona.
a linearny = liniowy jakby co
DZIEKI
nie masz sie co obruszac bo nikt tu nie jest zlosliwy, wszyscy pomogli Ci tak jak umieli, nie miej pretensji do nas ze masz zle pomysly, od ktorych jak by nie patrzec probujemy Cie odciagnac
a o charakterystyce linearnej nie slyszalem nigdy ani nie spotkalem sie w literaturze. o liniowej jak najbardzie, sory
: 23 lut 2007, o 15:54
autor: chuckyhc
tutaj masz linka:
http://www.vwclub.pl/wydarzenia/Porady% ... rada02.htm
widze ze inaczej z wami sie nie da
ok zglosze sie do szanownych cudownych uzytkownikow Cors jak bede mial 10 tysia w kieszeni
: 23 lut 2007, o 16:06
autor: !markos
jak dla mnie to mozesz sobie uciac sprezyny, a zamiast amortyzatorow zastosowac drewniane kolki, bedzie zdecydowanie najtaniej.
szkoda na ciebie czasu.
ps.
to, ze jakis ziom napisal cos gdzies w internecie, nie znaczy, ze napisal to dobrze
: 23 lut 2007, o 16:12
autor: chuckyhc
mi chodzilo o samo slowo sprezyna linearna.chcialem dowiesc ze takie jest.
nie przecze ze obciecie sprezyny sa dobre,nie twierdze ze b6 jest zly(a wrecz przeciwnie).chcialem zasiegnac tylko informacji, no ale widzisz Markos do czego doszlo. a po za tym jak ktos na forum pytal o sachsa czy alko to go tak nie dojezdzaliscie.no ludzie nie po to czytalem i pisalem posty.do dupy wyszlo i kurde jest mi z tym zle.
: 23 lut 2007, o 16:20
autor: !markos
slowo linearny owszem istnieje, ale z tego co wiem nie dotyczy charakterystyki sprezyn
sachs jest fajny jak na swoja cene. tak samo jak kazdy inny w miare dobry, ale nadal bardzo zwykly amortyzator. jezeli na poczatku zaznaczasz, ze to ma byc rajdowka, to chyba logiczne jest, ze nie polecimy ci sachsa, ktory w porownaniu do b6 bedzie bardzo nietrwaly i jak sie sypnie - to bedziesz musial kupic nowe. w wypadku b6 mozna je dowolna ilosc razy regenerowac, kazdy najdrobniejszy nawet element dostepny jest w zerkopolu, a malo tego - mozesz sobie uksztaltowac ich charakterystyke zgodnie z przeznaczeniem. wybacz, wiecej argumentow ZA nie potrafie przytoczyc.
ps.
moze ten ktos, kto pytal o sachsa nie stawial w jednym zdaniu slowa "rajdowka" i wyrazenia "uciete sprezyny"...