C16XE Państwa Misiowych :)
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
C16XE Państwa Misiowych :)
Witam,
Na forum jestem swiezy ale chcialbym zaprezentowac swoje toczydelko...
Corsa B - rocznik '96
Wersja wyposarzenia blizej mi nieznana ale:
- 2 poduchy sa
- wspomaganie jest
- jest szyber
- byla elektryka ale poprzedniemu wlascicielowi chyba byla potrzebna
- dosc jasna tapicerka
Jesli chodzi o autko to zanabylem je za 800 zl pukniete w prawe przednie swiatlo... grzebanina grzebanina i wyszlo:
Po zorbieniu wszytskie w aucie siadlo:
SILNIK:
- walek rozrzadu z Lanosa 1.5 - cosik tam daje
- wal korbowy z Kadetta 1.3
- ciut wieksze zawory i polerowane kanaly
- dolot
- wywalony katalizator
- w najblizszym czasie wymiana tlumika sordkowego na rozprężno-przelotowy z Hondy Civic 1.4 Si
WNĘTRZE:
- aluminiowa galka
- aluminiowy uchwyt ręcznego
NA ZEWNĄTRZ:
- wszytskie elementy plastikowe pod kolor
- wycieraczki juz nie bylo jak jha kupilem, zastapiona smiesznym "lustereczkiem"
- lampy Angel Eyes
AUDIO:
- jednostka sterujaca PIONEER deh-5700
- przod: ALPIE SXE-1750 z tweeterami
- tyl: JBL GTO 936
- tuba JBL 30 cm glosnik 250 w RMS zasilany wzmacniaczem PowerAcustic 560 RMS
Po zrobieniu autko prezentowalo sie nastepujaco:
Male, wysokie, jakas strzelba pod zderzakiem i trojramienne felgi
Przyszedl czas na male zmiany po ponad 2 miesiacahc jazdy autkiem...
Doszlo:
- kompletne zawieszenie H&R -60 przod i -40 tyl
- tlumik KM
I w tej konfiguracji autko wygladalo tak:
Juz lepiej ale to dalej nie to
Od 3 dni autko prezentuje sie nastepujaco... Mnie podoba sie strasznie, wzbudza wielkie zainteresowanie na drodze:
- felgi RONDELL 13x7 na oponach DUNLOP SP SPORT 9000 175/50/13
Gleba widoczna bardzo mocno, wachacze, tlumik sordkowy i poducha skrzyni okolo 4-6 cm nad ziemia
W ten weekend autko wjezdza na kanal i cvaly uklad wydechowy bedzie powieszany wyzej w tunelu bo sa male problemy zwlaszcza ze zwlaniczami czy koleinami na dordze
No i wygladaloby to tak:
mam nadzieje ze podoba wam sie moj "zabonek"
Pozdrawiam i czekam na komentarze
Na forum jestem swiezy ale chcialbym zaprezentowac swoje toczydelko...
Corsa B - rocznik '96
Wersja wyposarzenia blizej mi nieznana ale:
- 2 poduchy sa
- wspomaganie jest
- jest szyber
- byla elektryka ale poprzedniemu wlascicielowi chyba byla potrzebna
- dosc jasna tapicerka
Jesli chodzi o autko to zanabylem je za 800 zl pukniete w prawe przednie swiatlo... grzebanina grzebanina i wyszlo:
Po zorbieniu wszytskie w aucie siadlo:
SILNIK:
- walek rozrzadu z Lanosa 1.5 - cosik tam daje
- wal korbowy z Kadetta 1.3
- ciut wieksze zawory i polerowane kanaly
- dolot
- wywalony katalizator
- w najblizszym czasie wymiana tlumika sordkowego na rozprężno-przelotowy z Hondy Civic 1.4 Si
WNĘTRZE:
- aluminiowa galka
- aluminiowy uchwyt ręcznego
NA ZEWNĄTRZ:
- wszytskie elementy plastikowe pod kolor
- wycieraczki juz nie bylo jak jha kupilem, zastapiona smiesznym "lustereczkiem"
- lampy Angel Eyes
AUDIO:
- jednostka sterujaca PIONEER deh-5700
- przod: ALPIE SXE-1750 z tweeterami
- tyl: JBL GTO 936
- tuba JBL 30 cm glosnik 250 w RMS zasilany wzmacniaczem PowerAcustic 560 RMS
Po zrobieniu autko prezentowalo sie nastepujaco:
Male, wysokie, jakas strzelba pod zderzakiem i trojramienne felgi
Przyszedl czas na male zmiany po ponad 2 miesiacahc jazdy autkiem...
Doszlo:
- kompletne zawieszenie H&R -60 przod i -40 tyl
- tlumik KM
I w tej konfiguracji autko wygladalo tak:
Juz lepiej ale to dalej nie to
Od 3 dni autko prezentuje sie nastepujaco... Mnie podoba sie strasznie, wzbudza wielkie zainteresowanie na drodze:
- felgi RONDELL 13x7 na oponach DUNLOP SP SPORT 9000 175/50/13
Gleba widoczna bardzo mocno, wachacze, tlumik sordkowy i poducha skrzyni okolo 4-6 cm nad ziemia
W ten weekend autko wjezdza na kanal i cvaly uklad wydechowy bedzie powieszany wyzej w tunelu bo sa male problemy zwlaszcza ze zwlaniczami czy koleinami na dordze
No i wygladaloby to tak:
mam nadzieje ze podoba wam sie moj "zabonek"
Pozdrawiam i czekam na komentarze
Ostatnio zmieniony 9 lip 2011, o 20:15 przez Bear_, łącznie zmieniany 8 razy.
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hej, dobrze prezentuje się na tej glebie i felach ta corsa + lampki.
Jak możesz wklej miniatury będzie nam się łatwiej oglądało, oczywiście zmniejszając wielkość fotek
A czy jakiś wykres z hamowni aby przybliżyć co poprawiły te modyfikacje w silniku to posiadasz?
Jak możesz wklej miniatury będzie nam się łatwiej oglądało, oczywiście zmniejszając wielkość fotek
A czy jakiś wykres z hamowni aby przybliżyć co poprawiły te modyfikacje w silniku to posiadasz?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2007, o 22:23 przez D12, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Sekunda, musze pomyslec jak zorbic miniatury na moim serverze
Dzieki za komenta
Dzieki za komenta
Ostatnio zmieniony 29 mar 2007, o 22:33 przez Bear_, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 23 mar 2007, o 09:10
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Bear Autko prezentuje sie fajnie tylko te fele jakos mi do corsy niepasują
Czy mi sie wydaje czy niemasz siatexa ani nic w miejscu grilla??
Czy mi sie wydaje czy niemasz siatexa ani nic w miejscu grilla??
Ostatnio zmieniony 29 mar 2007, o 22:29 przez Damian3k, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Hehehe, mnie tam pasuja, lepiej jak oryginalne 14"
A pewnym czasie i tak zmienia sie te felgi.. szukam czegos nowoczesnego ale na klasyczny German Style.. Cos z serii jakichs szerokich RH, RLS, Smoor Roadtster
Na razie jest to... I jest dobre trzeba tylko kapsle wymyslic nowe
Co do siatexa... no nie ma nic... gril jest pusciutki w trakcie prac. narazie opdlozony na bok bo musze walczyc z zaczepiajacymi o asfalt elementami pod autem hehe
Co do miniaturek to ja rozumie Ale chce zorbic cos jak fotki podawane z IMEGESHACK, miniaturka w ktora jak sie klinkie to otwiera okno z powies\kszonym foto Tylko nei wiem czy moj server to obsluguje czy to jest tylko jakas zwykla komenda
A pewnym czasie i tak zmienia sie te felgi.. szukam czegos nowoczesnego ale na klasyczny German Style.. Cos z serii jakichs szerokich RH, RLS, Smoor Roadtster
Na razie jest to... I jest dobre trzeba tylko kapsle wymyslic nowe
Co do siatexa... no nie ma nic... gril jest pusciutki w trakcie prac. narazie opdlozony na bok bo musze walczyc z zaczepiajacymi o asfalt elementami pod autem hehe
Co do miniaturek to ja rozumie Ale chce zorbic cos jak fotki podawane z IMEGESHACK, miniaturka w ktora jak sie klinkie to otwiera okno z powies\kszonym foto Tylko nei wiem czy moj server to obsluguje czy to jest tylko jakas zwykla komenda
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: "Żabonek" Corsa B by Bear
cześć.Bear_ pisze:Witam,
Silniczek z tego co sie orientowalem to 1,4 8V iS bodajze 82 konie ( nie znam oznaczenia silniak wiec jak cos to wyprowadzcie mnie z bledu)
Po zorbieniu wszytskie w aucie siadlo:
SILNIK:
- walek rozrzadu z Lanosa 1.5 - roznica na krzywkach 2 mm
- wal korbowy z Kadetta 1.3 - jak miezylismy to wykorbienie cos o niecaly milimetr wieksze
- ciut wieksze zawory i polerowane kanaly
nie żebym się czepiał ale wał od 1.3 daje dokładnie ten sam skok co 1.4 i 1.2 nic tu nie zmienia. jeśli faktycznie masz 14Si (82KM) i wpakowałeś wałek od DU 1.5 to więcej będzie Nm ale koni to ubędzie (to wałek jak w C16NZ). 2mm!!! jak to było mierzone?? wznios na pewno nie (bo nawet sportowe wałki tyle nie mają) więc jak? może tylko sprzedający trochę wprowadził w błąd.
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
2mm roznicy otwarcia na zaworze 1 mm skoku
Mierzone dobrze bo robil to szwagir a zna sie chlopak na rzeczy bo od 5 roku zycia na warsztacie siedzi... takze mam do niego zaufanie...
Po za tym now idac czym i jak sie wozi takze
No ale moge sie mylic... Nie jestem orlem
Co do fotek to nie ebde ich tak abrdzo pomniejszal, jestem w trakcie robienia miniatur
A co do silnika... to mam pytanie takowe...
To co polecicie zorbic prostym sposobem aby podniesc parametry silniczka, zeby lepiej sie wkrecal na obroty itp... Jakies taile pozmieniac z innych silnikow itp. ??
Bo z silnikow Oplowskich to ja za duzo nie wiem...
Mierzone dobrze bo robil to szwagir a zna sie chlopak na rzeczy bo od 5 roku zycia na warsztacie siedzi... takze mam do niego zaufanie...
Po za tym now idac czym i jak sie wozi takze
No ale moge sie mylic... Nie jestem orlem
Co do fotek to nie ebde ich tak abrdzo pomniejszal, jestem w trakcie robienia miniatur
A co do silnika... to mam pytanie takowe...
To co polecicie zorbic prostym sposobem aby podniesc parametry silniczka, zeby lepiej sie wkrecal na obroty itp... Jakies taile pozmieniac z innych silnikow itp. ??
Bo z silnikow Oplowskich to ja za duzo nie wiem...
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nie jest to prawdą nie można przekładać 1mm różnicy na wałku na 2mm otwarcia zaworu. podaj wysokość krzywki lub/i wielkość otwarcia zaworu.Bear_ pisze:2mm roznicy otwarcia na zaworze 1 mm skoku
Mierzone dobrze bo robil to szwagir a zna sie chlopak na rzeczy bo od 5 roku zycia na warsztacie siedzi... takze mam do niego zaufanie...
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
No to powiem tak Jezdzi, licznik udalo sie przymknac Nie ma zle
W planach SWAP
pasuje ??
Na serio sorry za zamieszanie, nie chce wyjsc na idiote, ale moge sie pomylic, pisze co bylo riobione w silniku ale no mistrzem w tej dziedzinie nie jestem
Ja to sie Virtual Tuningiem zajmuje... A tak to autkiem z zewnatrz... jesli chodzi o serce i uklad napedowy to w trudniejszych sprawach wspomagam sie szwagrem...
W planach SWAP
pasuje ??
Na serio sorry za zamieszanie, nie chce wyjsc na idiote, ale moge sie pomylic, pisze co bylo riobione w silniku ale no mistrzem w tej dziedzinie nie jestem
Ja to sie Virtual Tuningiem zajmuje... A tak to autkiem z zewnatrz... jesli chodzi o serce i uklad napedowy to w trudniejszych sprawach wspomagam sie szwagrem...
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
O widzisz tym to sposobem zdobywasz sobie szacunek u nas na forum. Pokazywali się tutaj różni tworzący herezje na różne tematy i nie popuszczali z tonu nawet jak się najlepsi od nas wypowiadali, że racji nie mają.Bear_ pisze:No to powiem tak Jezdzi, licznik udalo sie przymknac Nie ma zle
W planach SWAP
pasuje ??
Na serio sorry za zamieszanie, nie chce wyjsc na idiote, ale moge sie pomylic, pisze co bylo riobione w silniku ale no mistrzem w tej dziedzinie nie jestem
Ja to sie Virtual Tuningiem zajmuje... A tak to autkiem z zewnatrz... jesli chodzi o serce i uklad napedowy to w trudniejszych sprawach wspomagam sie szwagrem...
A ja dorzucę jeszcze swoje 3gr na temat modów w silniku. Nie można bezkarnie wrzucić wału, który ma skok większy o 1mm (wa od 1.3 nie ma bo jest taki sam jak w 1.4 i 1.2 ale to Adam już napisał) ponieważ tłok musi wyjść przynajmniej o 0.5mm do góry (chyba że dajemy niższe tłoki bo korby w tych silnikach są te same) - opel podaje max występ tłoka z cylindra 0.4mm. Niby może się nie stać nic jeśli blok nie był planowany nigdy ale ryzyko istnieje.
Co do wałka w lanosie to zapewne masz go z silnika 1.5 SOHC 86KM - tutaj muszę Cię zmartwić tam jest wałek taki jak w c16nz czyli krzywki ssące ma niższe (wydechowe te same ale zakładając że ty masz oryginalny wałek od c14se) a w stopniach ciężko się rozwodzić z uwagi na rozbieżność informacji w zależności od źródła (ale najczęściej też na niekorzyść tego od lanosa). Silnik 8v w lanosie to następca 1.5 8v z nexii a 1.5 8v z nexii to przeróbka oplowskiego c16lz (zdarza się bardzo często, że mają nawet bloki od opla 1.6).
Co do tuningu tego silnika odsyłam do projektów: Kozzi'ego, Adamaxxl oraz oczywiście mojego (niby wszędzie był docelowo c16se ale to tylko różnica w średnicy cylindra i skoku a to po rozwiercie da się przerobić).
Ja bym szedł w swap lub szybszy samochód
Powodzenia
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Dzieki za komentarze...
Bede musial poszukac, poczytac co macie powkladane w te silniczki i faktycznie cosik pokombinowac...
Ja powiem tak Nie kryje ze wszytskiego moge nie wiedziec, moge tez sie mylic... Jak pisalem na specyfikacji silnikow oplowskich sie nie znam...
Wiem jedno, autko jezdzi i jezdzi dobrze, odpycha sie i np. Tigra 1.6 16V (ta co ma cos ponad 90 koni chyba ?) nie daje rady żabonkowi...
A stylistycznie jak ??
Duzo ludzi mowi zeby obnizyc bo przerwa miedzy blotnikami a kolem to tragedia... Ale co tu obnizac jeszcze... Nie da rady...
Po za tym jak ogladalem fora niemieckie to przerwy sa podobne lub ciut mniejsze na 13", ale jakie tams a drogi... Ewentualnie przeswit ten zmniejsza sie w przypadku poszerzen...
Co do swap'a to przymierzam sie... Mam juz prawie ugadany silnik 2.0 16V bez turba...
Mam tez druga alternatywe, poniewaz mam sporadyczny kontakt z chlopakiem ktory mieszka w UK i ma tam corse B z silnikiem 1.5 V-tech z Hondy Civic na ukonczeniu... Troszke juz gadalismy i autko tez zapowiada
sie dobrze...
pozdro i dzieki
Bede musial poszukac, poczytac co macie powkladane w te silniczki i faktycznie cosik pokombinowac...
Ja powiem tak Nie kryje ze wszytskiego moge nie wiedziec, moge tez sie mylic... Jak pisalem na specyfikacji silnikow oplowskich sie nie znam...
Wiem jedno, autko jezdzi i jezdzi dobrze, odpycha sie i np. Tigra 1.6 16V (ta co ma cos ponad 90 koni chyba ?) nie daje rady żabonkowi...
A stylistycznie jak ??
Duzo ludzi mowi zeby obnizyc bo przerwa miedzy blotnikami a kolem to tragedia... Ale co tu obnizac jeszcze... Nie da rady...
Po za tym jak ogladalem fora niemieckie to przerwy sa podobne lub ciut mniejsze na 13", ale jakie tams a drogi... Ewentualnie przeswit ten zmniejsza sie w przypadku poszerzen...
Co do swap'a to przymierzam sie... Mam juz prawie ugadany silnik 2.0 16V bez turba...
Mam tez druga alternatywe, poniewaz mam sporadyczny kontakt z chlopakiem ktory mieszka w UK i ma tam corse B z silnikiem 1.5 V-tech z Hondy Civic na ukonczeniu... Troszke juz gadalismy i autko tez zapowiada
sie dobrze...
pozdro i dzieki
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
To byłby hit naszego forum ale u nas musiałby to być B18C6 koniecznie z integryBear_ pisze:Mam tez druga alternatywe, poniewaz mam sporadyczny kontakt z chlopakiem ktory mieszka w UK i ma tam corse B z silnikiem 1.5 V-tech z Hondy Civic na ukonczeniu... Troszke juz gadalismy i autko tez zapowiada
sie dobrze...
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
c6 nie bylo montowane nigdzie indziej - to tak na marginesie. hondowskie 1.5? to bedzie wolniejsze od seryjnej gsi.. honda nie popelnila zadnego zajebistego 1.5... jak juz komus padlo na glowe, zeby swapowac silnik z hondy, to czemu nie wsadzic najfajniejszego z malych i tanich, czyli d16z6..?Marcin99 pisze:To byłby hit naszego forum ale u nas musiałby to być B18C6 koniecznie z integryBear_ pisze:Mam tez druga alternatywe, poniewaz mam sporadyczny kontakt z chlopakiem ktory mieszka w UK i ma tam corse B z silnikiem 1.5 V-tech z Hondy Civic na ukonczeniu... Troszke juz gadalismy i autko tez zapowiada
sie dobrze...
a co do corsy z watku.. albo rzucic na glebe jeszcze mocniej, albo zmienic felgi na wieksze.. w takim zestawieniu jakos nie chce wygladac..
ps.
VTEC.. blagam... nie v-tech, czy cokolwiek innego..
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Co do zlotu... No nie wiem, byc moze KRAKÓW, prawdopodobnie CZECHY, zobaczymy na co fundusze pozwola...
Co do tego VTEC'a skoro juz sie tak czepiamy szczegolow nazw a jak wiadomo nie kazdy jest idealny... To mnie to ryra, koles to wklada do auta i tyle wiem... A czemu a po co ?? Ciebie czy kogokolwiek innego pyta sie ktos po co zorbiles tak i tak, czemu to auto wyglada tak a nie inaczej... ?? Robi je pod siebie i tyle...
Takie moje skromne zdanie...
Ciesze sie ze Żabonek podoba sie coponiektorym...
Felgi, no gryuzie troszke ten przeswit miedyz kolem a blotnikiem, ale coz, nie ma tragedii, a autko pozostajke funkcyjne...
Nizej nie da rady !!! Ja juz mam tak przypilowana poduszke pod skrzynia i obudowe skrzynie bogow ze to poezja... Nie na masze drogi...
A 14" tez chyba nie bede zakldal bo te 13" sa tak malutkie ze az piekne Stworzone do tego autka Ewentualnie zaloze opony 175/80 hehe i po problemie :P:P:P:P:P
Pozdro
Co do tego VTEC'a skoro juz sie tak czepiamy szczegolow nazw a jak wiadomo nie kazdy jest idealny... To mnie to ryra, koles to wklada do auta i tyle wiem... A czemu a po co ?? Ciebie czy kogokolwiek innego pyta sie ktos po co zorbiles tak i tak, czemu to auto wyglada tak a nie inaczej... ?? Robi je pod siebie i tyle...
Takie moje skromne zdanie...
Ciesze sie ze Żabonek podoba sie coponiektorym...
Felgi, no gryuzie troszke ten przeswit miedyz kolem a blotnikiem, ale coz, nie ma tragedii, a autko pozostajke funkcyjne...
Nizej nie da rady !!! Ja juz mam tak przypilowana poduszke pod skrzynia i obudowe skrzynie bogow ze to poezja... Nie na masze drogi...
A 14" tez chyba nie bede zakldal bo te 13" sa tak malutkie ze az piekne Stworzone do tego autka Ewentualnie zaloze opony 175/80 hehe i po problemie :P:P:P:P:P
Pozdro
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
wrocimy do tematu jak bedziesz chcial jakies normalne hamulceBear_ pisze:A 14" tez chyba nie bede zakldal bo te 13" sa tak malutkie ze az piekne Stworzone do tego autka
czy mnie ktos pyta po co tak, a nie inaczej? bezustannie. jesli juz rzezbic tak bez sensu jak wyrzezbil ten ziom z uk - to z jebnieciem, czyli conajmniej d16z6, a nie jakies d15bx
ps.
no offence, ale jak widze "zabonek" to kojarzy mi sie to z dziecinnym nazewnictwem rodem z tigrateam.. tigierka, tygrysek, tygrysiatko, tigunia i takie tam i to mezczyzni to mowia, no tylko sie pochlastac
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Panowie, bo Wy w temacie jstescie... na pewno lepiej jak ja...
Normalnie mnie cholera strzela z tym moim silnikiem...
Szukalem oznaczenia silnika, okazalo sie ze faktyucznie jest to x14sz... ale nie dawalo mi to spokoju... Bo jak kupowalem zawory to ni chu chu do tego modelu, bo mialem wieksze...
I teraz bajera... znajomy robi w Oplu, ustukalem sie z nim i podjechalem w godzinach jak juz warsztat pomalu konczy do nich i co sie okazalo...
silnik
- dol - x14sz
- glowica - x14se
- monowtrysk - noby x14sz ale koles powiedzialz e on cosik tu jest wiekszy itp. cos jakos tak i sam nie jest pewny z czego to...
To co ja to w koncu mam za hybryde ??
Bo juz mnie szlag trafia i nie wiem jak sie zabrac za silnik by go jeszcze przykrecic puki gromadza sie fundusze i taile na swap'a
Pomóżcie czlowiekowi...
Mam nadzieje ze nie dostane znowu jebaniny co to ja wymyslam i pisze...
Pozdro...
Normalnie mnie cholera strzela z tym moim silnikiem...
Szukalem oznaczenia silnika, okazalo sie ze faktyucznie jest to x14sz... ale nie dawalo mi to spokoju... Bo jak kupowalem zawory to ni chu chu do tego modelu, bo mialem wieksze...
I teraz bajera... znajomy robi w Oplu, ustukalem sie z nim i podjechalem w godzinach jak juz warsztat pomalu konczy do nich i co sie okazalo...
silnik
- dol - x14sz
- glowica - x14se
- monowtrysk - noby x14sz ale koles powiedzialz e on cosik tu jest wiekszy itp. cos jakos tak i sam nie jest pewny z czego to...
To co ja to w koncu mam za hybryde ??
Bo juz mnie szlag trafia i nie wiem jak sie zabrac za silnik by go jeszcze przykrecic puki gromadza sie fundusze i taile na swap'a
Pomóżcie czlowiekowi...
Mam nadzieje ze nie dostane znowu jebaniny co to ja wymyslam i pisze...
Pozdro...
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Glowica wyglada na to ze jest z x14se
A zalozony jest kolektor ssacy z x14sz z monowtryskiem...
Co do felg to nie tra... Teraz przy zawiasie H&R jak zalozylem te felgi to sie zrobil przeswit co widac... Wyciera lekko te plastikowe reperatorki, ale to musi mocno bujnac autem, co tez sie zadko zdaza bo mus nie mus jest twardy...
Takze nie ma zbytnich problemow, nawet jak z tylu mam jedna czy nawet 2 osoby, chodz przy tych dwoch osobach to juz wiadomo ze te otarcia zdazaja sie czesciej...
A zalozony jest kolektor ssacy z x14sz z monowtryskiem...
Co do felg to nie tra... Teraz przy zawiasie H&R jak zalozylem te felgi to sie zrobil przeswit co widac... Wyciera lekko te plastikowe reperatorki, ale to musi mocno bujnac autem, co tez sie zadko zdaza bo mus nie mus jest twardy...
Takze nie ma zbytnich problemow, nawet jak z tylu mam jedna czy nawet 2 osoby, chodz przy tych dwoch osobach to juz wiadomo ze te otarcia zdazaja sie czesciej...